Negrul, cea mai populara culoare in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Culoarea unei masini poate fi de multe ori o trasatura importanta, multi clienti preferand sa astepte livrarea masinii chiar si cateva luni numai pentru a putea avea nuanta dorita.
In fiecare an, DuPont, cel mai mare furnizor de vopsea pentru constructorii auto mondiali, publica un studiu complex despre cele mai populare culori alese de publicul din toata lumea.
Studiul de anul acesta, care analizeaza piata europeana de automobile, a stabilit ca populatia de pe Batranul Continent prefera culoarea neagra, cel putin in anul care tocmai se incheie. Potrivit datelor culese de DuPont culoarea neagra a fost preferata in 26% din cazuri, procentul fiind impartit la randul sau intre clientii care au optat pentru nuanta de baza (4%) si cei care si-au ales un negru cu aspect perlat sau iridiscent (22%).
Pe locul doi se afla culoarea argintie cu un procent de 20%, urmata de nuanta de gri cu 18%. Celelalte locuri sunt impartite intre culorile albastru (13%), alb (10%, dintre care doar 1% in nuante perlate), rosu (7%), bej sau maro (4%), verde (2%), galben (1%).
Pe celelalte piete mondiale, clasamentul sta complet altfel. In China spre exemplu, cea mai populara culoare este argintiul (32%), urmat indeaproape de negru (31%) si gri. Optiuni identice au fost inregistrate si pe piata din Brazilia.
Afectata grav de criza economica, America de Nord prefera, pentru al doilea an consecutiv, culoarea alba (20%), urmata de negru, gri si albastru. Tot albul troneaza si in India, cu un procent de 28%, urmat de argintiu si rosu.
Japonezii completeaza si ei lista pietelor care prefera albul, 24% dintre acestia preferand nuantele perlate ale culorii. Mexicanii prefera de asemenea albul in timp ce rusii adopta arginitiul. O victorie categorica se inregistreaza in Coreea de Sud, unde argintiul acumuleaza 50% din preferintele clientilor.
via | Autoblog
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- PREMIERĂ: Ne-am întâlnit cu noul Audi Q6 e-tron. Iată 5 lucruri pe care le-am aflat!
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- Noul Cupra Leon facelift: design revizuit al părții frontale și ecran central nou de 12.9 inch
Comentarii (0)