Nemtii stiu sa (se) vanda
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
94.751 – 83.800 – 63.500. Acesta este scorul vanzarilor la nivel mondial intre trei dintre cei mai importanti constructori din industria auto, BMW, Mercedes si Audi. Cifrele indica numarul de unitati vandute in luna februarie 2006.
Cei trei colosi germani se dueleaza chiar si la nivelul comunicatelor de presa. BMW afirma ca ramane cel mai mare constructor premium din lume, continuand ascensiunea inceputa in 2004. Rivalii de la Mercedes spun ca cresterea actiunilor la bursa le dau dreptul sa spuna ca ei sunt primii. In schimb, cei de la Audi merg pe pista procentelor, afirmand ca dispun de una din cele mai importante cresteri in raport cu anul trecut. Eterna incapatanare nemteasca... Dar sa ii luam pe rand.
Fata de a doua luna a anului trecut, BMW a crescut in vanzari cu 13.8 %. Procentul era mai mare daca MINI nu scadea cu 10 procente, in principal datorita unei pauze temporare la uzina din Oxford, unde se produc celebrele masinute britanico-germane, cauzata de lucrari de extindere (luate separat, modelele BMW se pot lauda cu o crestere de 18.5 procente).
Aceasta crestere se datoreaza mai ales Seriei 3 ale carei vanzari au crescut fata da anul trecut cu mai mult de 50%. Aceasta crestere este logica, avand in vedere ca Seria 3, cel mai popular model BMW din gama actuala, a beneficiat de lansarea unei noi generatii anul trecut.Mercedes a crescut in februarie, fata de aceeasi luna a anului trecut, cu 16 procente. Si aici, ca in cazul BMW, brandurile conexe au tras in jos cifrele, doar divizia Smart suferind o cadere imensa, de aproape 26%. In schimb, la Mercedes cresterea nu se bazeaza pe un singur model, noile Clasa B, Clasa M, clasa R si Clasa S sustinand in grup cresterea marcii germane. Este interesant faptul ca vanzarile marcii germane au fost foarte puternice in Asia de sud si sud-est si Statele Unite, Europa aflandu-se (excluzand continentul african) pe ultimul loc in aceasta lista.
Audi se lauda, asa cum am remarcat mai sus, cu un procent ridicat al cresterii in vanzari. Bineinteles, Audi nu este trasa in jos de alte branduri, cum este cazul la BMW si Mercedes, si ne asteptam chiar la mai mult in viitor, avand in vedere ca noul Q7, primul SUV scos de constructorul din Ingolstadt, se afla abia la inceput
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Constructorul asiatic a publicat primele două imagini teaser cu noul EV6 facelift. Debutul pe piața din Coreea de Sud este programat pentru al doilea trimestru din 2024. (03.05)
-
Skoda a publicat primele schițe de design cu viitorul concept Enyaq RS Race. Potrivit reprezentanților mărcii, acesta nu va rămâne doar un studiu de design ci va evolua într-o mașină reală, destinată competițiilor electrice. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- PREMIERĂ: Ne-am întâlnit cu noul Audi Q6 e-tron. Iată 5 lucruri pe care le-am aflat!
Comentarii (0)