Noua moda pe piata auto: masinile de oras
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Segmentul cu cea mai mare crestere pe piata auto este cel al masinilor de oras. Vanzarile de modele mini au inregistrat cresteri semnificative in primele luni ale anului 2007, in Europa.
Vanzarile de modele din segmentul mini au crescut cu 58% in perioada care a trecut din acest an. Principalele marci auto care au sustinut oferta pe piata automobilelor mini, in prima parte a acestui an, sunt Mini si Smart. Portofoliul masinilor de oras va fi imbunatatit in perioada urmatoare de Fiat si Renault.
Specificul orasului european traditional si cresterea numarului de masini este una dintre cauzele principale care a determinat orientarea spre clasa modelelor mini. Constient sau nu, locuitorul orasului european se indreapta catre masini cu dimensiuni mai mici, in vederea fluidizarii traficului, reducerii costurilor destinate consumului si intretinerii masinilor.
In aceste conditii, vanzarile modelelor Mini One, Mini Cooper D si Mini Cooper S au inregistrat un succes semnificativ. De asemenea, si modelul Smart fortwo a beneficiat de noul trend al pietei.
Pentru a doua jumatate a anului sunt asteptate doua intrari in forta pe acest segment al pietei: Fiat 500 si Renault Twingo.Cele doua modele vor avea un cuvant greu de spus in configuratia pietei europene. Toate aceste tendinte inregistrate la nivel european au fost consemnate si pe piata auto interna. Avand in vedere trendul pietei ne putem astepta in viitorul apropiat la o incercare de revigorare a succesului modelului Beetle din partea VW, principalul jucator european, sau la o prezenta mai incisiva din partea primului producator auto mondial, Toyota.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Unde este economia?
Unde este economia spatiilor de parcare?
Masinile poluaza mai mult prin FABRICAREA lor decat folosinta lor.
Dar desigur ca taxele sunt cam aceleasi.
Eu prefer o masina mare sau chiar MONSTRU dar cu un consum adecvat. Asta inseamna technologia hibrida si biocombustibilul. Pe al doilea il folosesc din plin si pana imi pica in mana un hibrid practic mai e ceva timp.
Masinutele astea mici sunt ca o moda de oras precum barbati care umbla cu mini catelusi in brate. S-au feminizat saraci.