Noul presedinte Honda renunta la V8-uri si la tractiunea spate
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Takanubo Ito, noul presedinte al companiei Honda, a anuntat planurile sale pentru marca japoneza. In viitorul apropiat, motoarele V8 vor fi eliminate din gama Acura, iar modelele cu tractiune spate din gama Honda vor deveni un element al trecutului. Noul presedinte Honda considera ca aceste platforme sunt demodate si ca nu isi au locul in viitorul automobilului. Pe langa asta, Takanubo Ito considera ca nu are sens sa foloseasca acelasi tip de platforma pe care il folosesc alti constructori de peste cinci decenii.
Honda se va concentra pe dezvoltarea noilor motoare, transmisii si sasiuri, care vor fi integrate in hibride de clasa medie. Modelele de varf ale gamei Honda vor fi disponibile doar cu motoare cu patru cilindri in linie si cu unitati V6, pe cand cele din gama Acura vor imparti si ele aceste motorizari. Pe langa asta, constructorul japonez se va concentra pe hibride si pe obtinerea unui consum scazut de carburant. Promisiunea fostului presedinte Honda, aceea de a crea o platforma V8 cu tractiune spate, a fost astfel inlaturata definitiv de catre Takanubo Ito.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Noul Lamborghini Temerario, succesorul lui Huracan, ar putea primi în viitor și o versiune cu două roți motrice. În prezent, modelul exotic este disponibil doar cu tracțiune integrală. (15.07)
-
Ford a aprobat oficial planul de a începe concedieri voluntare la una din uzinele sale din Europa. Peste 10.000 de angajați sunt vizați de acest plan care a fost pus în aplicare din cauza cererii scăzute pentru mașinile electrice. (15.07)
-
Volkswagen va închide una din uzinele sale din China. Fabrica din Nanjing își va opri treptat activitatea până la finalul acestui an. (14.07)
-
Noile Chery Tiggo 7 și Tiggo 8, lansate oficial în România: start de la 26.000 euro
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-5. 5 lucruri esențiale + VIDEO
-
Șoc în F1: Christian Horner, dat afară de la Red Bull
-
MG prezintă noile modele electrice IM5 și IM6: autonomie de 665 kilometri
-
BMW: 50 de ani de la debutul Seriei 3. Cum a evoluat cel mai de succes model al mărcii
Exprimarea e gresita, intrucat cele doua elemente nu au facut niciodata parte din gama Acura. Planul era sa faca parte, undeva in viitorul apropiat, si exista deja un mule-test, adica o platforma de acest gen finalizata, insa cu o carsoerie de la un model deja existent. Decizia mi se pare oarecum normala, intrucat nu e momentul sa te lansezi in competitii datatoare de gauri in buget pe un segment deja acaparat de modele tradtionale si in continua scadere. Daca ne uitam si la faptul ca Mercedes pune pe E-klasse motoare in 4 cilindri bine-merci, atunci miscarea mi se pare si mai justificata. Iar Audi are de cand exista platforma cu tractiune fata optional integrala si nu are nici o problema.