OFICIAL: 5000 de maşini Dacia şi Renault sunt rechemate în service

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 28.09.2011
Grupul Renault a anunţat că va rechema în service aproape 5000 de maşini Dacia şi Renault, vândute în România. Exemplarele sunt echipate cu motorul pe benzină de 1.2 litri şi 75 de cai putere.

Esential

4164 de unităţi Dacia au fost rechemate în service.
740 de unităţi Renault au fost supuse recall-ului.

Rechemarea în service nu este o veste bună pentru nimeni, însă este o practică frecventă în cazul fiecărui constructor. Se pare că nici Grupul Renault nu este ocolit de ghinion, francezii anunţând oficial un recall pentru aproape 5000 de unităţi Renault şi Dacia vândute în România.

De vină este o problemă apărută la semi-conurile de supape ale unor motoare fabricate în Spania. Reprezentanţii biroului de comunicare Dacia au declarat pentru Mediafax că rechemarea în service afectează doar motoarele pe benzină de 1.2 litri şi 75 de cai putere fabricate în Spania.

"Agregatele ar putea prezenta neconformităţi ale semiconurilor de supape. Intervenţia în service durează între 20 de minute, dacă se face doar verificarea chiulasei motor, şi patru ore şi jumătate dacă este nevoie de înlocuirea semi-conurilor de supape."

Potrivit oficialilor Dacia, acţiunea de verificare a început deja, încă de la 1 septembrie, şi va continua până la revizuirea tuturor unităţilor.

Mai exact 4164 de exemplare Dacia şi doar 740 Renault.

via | mediafax

Comentarii (42)

  • LLCoolJ
    wow
    Ce soc, dacia recheama in service?! Ar cam trebui rechemate toate daciile datorita blocurilor optice spate+ multe altele..
    30 63
  • @LLCoolJ
    Dacia face masini bune si le gasim in toate topurile de fiabilitate. Recent s-a clasat pe locul 2 la "Legende pe roti"
    55 17
  • @LLCoolJ
    Ce problema ai cu blocurile optice spate?! Eu cred ca ai tu alergie la "dacii" in general... scuteste-ne de figurile si greturile tale
    54 24
  • @LLCoolJ
    Vorbesti aiurea, Dacia face masini de top. Nu a avut probleme cu rugina la oalele spate, capacul portbagajulul sau aripi. Semeringul de la distributie la mpi care umple compartimentul motor de ulei sau pinionul de la pompa de ulei care scapa. Sonda de la directie asistata care si aia scapa lichid din cauza materialul folosit (AL). Sau niste injectoare sau pompa de presiune la diesel. Mai nou la Duster planetare, esapament care fluiera sau ciuciucuri neconforme schimbate doar la cei care au facut galagie.
    15 36
  • dl. problema
    Cum ce probleme?
    Probabil la 1 din 2 loganuri, cand se actioneaza frana, se aprind semnalizarile sau, in general, orice altceva in afara de stopuri.
    20 35
  • ce abereaza unii...
    33 12
  • ****
    @LLCoolJ pune mana si da stopul jos daca ai problema aia sa oxidat papucei .....
    13 21
  • Blocurile optice spate nu cred ca au problema din fabrica
    Nici mie nu-mi plac Loganurile ... Sandero in schimb e acceptabil ca design.

    Dar sa fim cinstiti. Nu cred ca problemele la luminile pe spate sunt din fabrica. Si pe mine ma seaca atunci cand nu stiu ce semnalizeaza prostu din fata, ca se aprind 2 becuri la jumate de intensitate,

    Dar cred ca tractoristii geniali care si-au luat Logan si se pricep la toate le-au desfacut si nu stiu sa le puna la loc.

    Ar fi de porc sa fie asa din fabrica...
    18 11
  • pt cei cu memoria scurta
    cateva extrase
    http://www.automarket.ro/stiri/dacia-pe-locul-al-doilea-in-topul-satisfactiei-clientilor-germani-in-2010-31355.html

    http://www.informatiiauto.ro/dacia-locul-1-la-fiabilitate-in-franta-sid2142.html

    http://www.autolatest.ro/ro/detalii-stire/3376-record-de-fiabilitate-pentru-dacia-in-germania-dacia-logan-este-mai-fiabila-decat-orice-opel-
    20 4
  • motoare
    Dacă se poate comenta ceva. este cum au greşit cei de la Renault Spania să facă semiconurile alea.

    Uite că la români nu s-a întâmplat (a fost o singură rechemare legată de cric sau aşa ceva).

    Şi nu Dacia e de vină ci Renault.
    13 3
  • dap e masina buna
    culmea e ca scriu cei care nu poseda o dacie... lasati povestile vanatoresti.. eu o am de 5 ani si sunt foarte multumit de ea
    36 9
  • renault
    se scufunda din ce in ce mai mult renault si odata cu ei si dacia. mai laudati voi masinile astea acum.

    problema cu blocurile spate le-au avut toate loganurile in afara de ultimele modele.
    10 33
  • @sandman
    Mars mah cu volkswagenurile tale resapate... Renault are proiecte ambitioase ce depasesc cu mult imaginatia oamenilor din conducerea VAG... Cine citeste programul "Renault 2016- Drive the change" isi va da seama ce spun... Renault a aratat la Frankfurt 4 concepte ce pun in fund orice vw, iar electricele sunt cu 100 de ani lumina inaintea VAG
    33 12
  • motorul ala de 1.2 litri si 75 de cai pe langa faptul ca e un motor de rasnita de cafea e si prost facut are defecte, consuma si mai mult pt are cuplu la turatii mai mari. Un motor mai mare tot timpul e mai elastic. Un motor mic cu masina plina consuma mai mult decat unu mare. Deci e vrajala pe fata de la DACIA. da si toyota a chemat in service si alte firme da nu cu PROBLEMA LA CHULASA ceea ce e O PROBLEMA FOARTE GRAVA
    8 20
  • Am avut 3 dacii logan luate de noi
    1. Motor 1.6 90 cp -am tinut-o pana la 30000km-nu am avut nicio problema
    2.Motor 1.6 90 cp -am tinut o pana la 110000 km-schimbat un capat de bara pe fata si o bucsa
    3.Motor 1.5 dci -o am si in prezent ,are 85000 km -am schimbat un capat de bara pe fata,datorita unei gropi pe care am luat-o fara sa vreau si doua becuri :unul pe fata si unul pe spate.Masina merge impecabil in prezent.

    Mentionez ca toate reviziile le am facut la timp si la reprezentanta.Asa ca cei care spun ca sunt masini proaste inseamna ca ori nu au avut niciodata ,ori au avut si le fac reviziile aiurea pe la toti carpacii pe doi lei .Asa ca ciocu mic!
    13 10
  • 1. Logan e pe primele locuri in topurile fiabilitatii pentru faptul ca pentru banii pe care ii dai cumperi o masina buna, simpla si rezistenta, fara tehnologie de ultima ora. Asta e si ideea acestei masini. Cu alte cuvinte are un raport calitate/pret foarte bun.

    @@sandman, Renault are proiecte si concepte ambitioase de mai bine de 15 ani. si cu toate astea au ramas pe hartie. Cand o sa mai creasca si fiabilitatea generala lucrurile se vor mai schimba. Evident, nu ma refer la modele care sunt pe piata de 3-4 ani, pentru ca sunt "tinere". Sa mai treaca vreo 5 ani, sa ajunga DCI-urile mult laudate de unii la peste 200-250 000 de km si atunci vorbim de fiabilitate.

    3. Nu mai comparati Dacia cu VW pentru ca nu sunt concurenti. Pentru asta exista Renault. Si ca idee, cuplul motor al lui 1.2 75 CP este acelasi cu 1.2 60 CP de pe un Polo.

    4. Cel mai mare avantaj la Dacia e faptul ca ai o masina noua, ieftina si destul de fiabila pentru cat dai pe ea.

    5. Asta nu se poate numi recall.


    OFF TOPIC: Automarket, cred ca aveti o problema cu codurile de la mesaje.Nu sunt recunoscute tot timpul.
    8 17
  • hai gata
    Am o Dacia Logan 1,5dci din 2005 septembrie, luata noua in rate, pe care inca le mai platesc
    La 22.000, a dat unul in socru-miu in dreapta fata si abia au reparat-o,au vopsit-o aiurea, de parca era cu pensula si intre aripa si capota, se vedea motorul, spoilerul pe fata desi era trecut sa fie cumparat nou, era cel vechi, se vedea unde este carpit, am intors-o inapoi sa o faca asa cum trebuie si s-au enervat cei de la Serviceul autorizat, dar pina la urma, cat de cat au facut-o.
    La revizia de 30.000, cand mi-au schimbat baietii de la alt service decat cel autorizat filtrul de ulei, au trebuit sa-l scoata cu dalta si ciocanul si scria pe el ca este fabricat in 2005.
    Ori sa ma scuzati, dar la cate masini au la revizie pe zi la serviceul ala autorizat Dacia, nu cred eu ca in 2007, mai aveau pe stoc filtre de ulei din 2005.
    Sa nu mai spun ca dupa schimbarea filtrului de motorina, pe care l-am platit si insistat sa fie schimbat din 10 in 10.000 de Km, datorita proastei calitati a combustibilului din tara asta de C---T, nu au aerisit instalatia de alimentare si-mi pornea la a 3-a sau a 4-a cheie si m-am luat de ei s-o rezolve.
    DECI ESTE SIMPLU: IN PERIOADA DE GARANTIE A MASINII, REVIZIILE LA SERVICEUL ALA AUTORIZAT, SE REALIZEAZA PE HARTIE, ADICA TU PLATESTI PIESA SCHIMBATA, DAR MERGI TOT CU CEA VECHE.BUUN.
    La 40.000, acum 2 ani, mi-au picat injectoarele, masina fiind in garantie, a trebuit sa apelez la Pitesti ca sa mi le schimbe, deoarece ai nostrii au facut gura ca e de la apa din motorina.Am avut prostul obicei sa cer in Benzinarie la casa, bon cu stampila si am pastrat bonurile.Le-am aratat, s-au convins si s-a rezolvat.
    La 48.730, am avut probleme cu incarcarea si am mers in service sa inlocuiasca bucsa din cupru de pe rotorul alternatorului si carbunii, mi s-a spus ca am avut noroc ca nu s-a defectat incarcarea care este fabricata de Valeo si costa undeva la 300 de euro.
    Cu ocazia aceasta, electricianul a vazut si rezolvat si problema pe care o aveam si cu blocurile optice spate si anume, cand calcam frana, mi se aprindea in bord martorul indicator pentru proiectoare, asa ca, mi-a demontat tripla de pe stinga spate, pe partea soferului si mi-a montat firul care trebuia sa faca legatura la masa.
    Mi-a explicat ca la modelele acestea de Loganuri, cei de la Dacia au pierdut din vedere sa cableze macar una din triple la masa si de aceea, multe masini, in timp, au diverse probleme cu luminile pe spate.
    La 60.000, am schimbat injectoarele a doua oara, de data aceasta, pe banii mei si m-au costat 35 milioane de lei vechi.
    Acum am 75.986 de km si am schimbat: telescoapele pe fata, cu tot ce tine de ele, bratele, cu tot cu bucsi si pivoti si apoi capetele de bara impreuna cu bieletele.
    Ca sa nu mai vorbesc de aripa aia de pe drapta fata, vopsita la Serviceul Autorizat Dacia de pe care vopseaua deja s-a matuit si acum am masina in 2 culori rosu passion si rosu mai putin passion.
    Va las sa trageti concluziile care le doriti fiecare, insa din punctul meu de vedere, eu cred si spun asa: masinile Dacia, in mare parte sunt concepute si realizate binisor pentru banii pe care le dai pe ele; ca mai nimeri una mai slaba calitativ, se mai intimpla.
    Insa,problema mare care apare dupa achizitionarea masinii, este prostia aia de garantie in care te obliga sa faci revizia la Serviceul lor Autorizat, unde angajatii de la acel Service, efectiv isi bat joc de masina ta si fura de pe ea tot ce pot vinde celor ce au nevoie de piese mai ieftine ca e noua si merge si asa, dupa cum am surprins odata, fara sa vreau,o discutie in Serviceul ala Autorizat.care se numeste Lazar Service Com.
    Asa ca dragii mei, spre deosebire de cel care a a vut 3 Dacii Logan luate noi, eu inca mai am doar una, dar mi-a fost de ajuns si nu va spun ciocu mic, iar adevaratii carpaci sunt cei de la Dacia sau cei care sunt agreati de Dacia, care la revizii isi bat joc de masini si vand diverse pe sub mana, incepind de la ulei de motor, etc....
    Sunt de acord ca o masina noua e noua si nu ai probleme cu ea , dar eu unul, dupa ce termin rata la Logan il marit si sa nu mai vad picior de Dacie in curtea mea.
    Sunt profund dezamagit, iar viitoarea masina, chiar daca va fi la mana a doua, sigur nu va mai fi Dacie.
    Inrest, multa sanatate si numai bine va doresc.
    Tuturor.
    10 16
  • @LauCalin
    Legat de Renault, habar n-ai ce vbesti... Carlos Ghosn, presedintele Renault, e considerat unul dintre cei mai buni manageri din domeniul auto si nu putini sunt specialistii care-l consideră chiar cel mai mare. Din 2006 de cand a fost conceput "Contractul Renault 2009" , Renault a inceput o ofensiva pentru calitate si si-a atins toate obiectivele din program: Laguna in Top 3 la calitate pe segmentul ei (vezi ADAC 2008), reiinoirea gamei esentiale (Megane, Twingo, Kangoo, Master care-i si lider de segment) , accent pus pe haut-de-gamme, adica masini mai scumpe de 28.000 euro (vezi Latitude 3.0) , intrarea pe noi segmente (vezi Koleos 2008) etc.

    Asta a fost atunci !

    Acum discutam de "Renault 2016- Drive the change" care ar umple 2 pagini lejer... printre altele Renault-Nissan pune deja bazele dezvoltarii mobilitatii viitoare, ce implica ruperea dependentei de petrol. Renault e intre masinile de volum, asa cum e Mercedes intre masinile premium: AVANGARDIST. Si cineva care gandeste inaintea timpului sau nu va muri de foame niciodata.

    Asta spre deosebire de Seat (apropo de fanul nostru "sandman") , sub-marca VW care a fost intotdeauna oaia neagra a familiei, ghimpele din coasta VW, piatra de moara de la gatul grotescului amalgam... intelegeti ideea... un Seat care se poate asocia f bine cu notiunea de faliment... Seat care a avut rechemari pt probleme mult mai grave decat niste simple supape (NU CHIULASA asa cum face confuzia afonul "Koss") , cea mai recenta fiind pt o defectiune electrica din cauza careia exista riscul sa ramai carbonizat in propria masina...
    Sau Hyundai (cu dedicatie fanului nostru Koss)

    http://www.informatiiauto.ro/hyundai-recheama-426-de-masini-santa-fe-in-romania-pentru-posibile-probleme-legate-de-coroziune-sid6838.html

    probleme la airbaguri (cu adevarat grav)
    http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/hyundai-recheama-peste-205-000-de-suv-uri-in-service-10436.html

    Cu toate ca hyundai e cel mai zgarcit cand vine vba de rechemari, Santa Fe, Sonata, Elantra etc au fost rechemate relativ recent in service.
    15 4
  • @io
    Prietene, repet: NU ma refer la modelele actuale. E absurd sa vorbesti de fiabilitatea unei masini de 3-4 ani si mai putin de 150000 de km. La fel s-a spus si de Megane 2 de exemplu, ca Renault a dat lovitura. Si a dat-o...
    Iar acel tip pe Carlos Ghosn care se pricepe foarte bine la afaceri, nu are nici o treaba cu fiabilitatea masinilor. Este o persoana dn condurerea unei companii foarte mari si ca orice tip din conducere este interesant sa vanda cat mai bine si compania sa aduca un profit cat mai mare. Asta inseamna ulerior bani investiti mai departe in viitoarele modele, intrarea pe piata in segmenete noi (cum a fost si cazul Dacia) si nu in ultimul rand consolidarea si imbunatatirea imagini de marca (lucru care la randul sau aduce mai departe alti bani- foarte multi chiar), asa cum e "Contractul Renault 2009", idee preluata de la VW care in 2004 a spus ca va investi in imbunatatirea calitatii... in ce masura a reusit e alta poveste care nu isi are locul aici.
    "Si cineva care gandeste inaintea timpului sau nu va muri de foame niciodata."
    Cat se poate de adevarat. Dar fi sigur ca Renault nu este singurul constructor care gandeste asa. Planurile mari nu se fac pe termen scurt.
    Cu Seat VW si-a dorit sa aiba propria "Alfa Romeo", nu intamplator acum cativa ani au angajat pentru Seat designer care au lucrat pentru italieni. Din nou, in ce masura au reusit e alta poveste, nu are rost sa o dezbatem aici.
    Nu vreau sa par rautacios sau sa nasc vreun "razoi" pe-aici, dar haideti sa nu mai comparam fiabilitatea marcilor, aruncand cu noroi in ele. Pentru ca pana la urma toate au probleme mai mici sau mai mari. Insa putini stiu sau putini recunosc sau si mai putini vor sa recunoasca.
    4 14
  • @LauCalin
    Carlos Ghosn e interesat de calitate, iar calitate inseamna implicit fiabilitate. Sa spui ca Ghosn "nu are nici o treaba cu fiabilitatea masinilor" e o mare idiotenie! Din ce tin minte, de la Renault 5 pana la Clio 1,2 3 , Twingo , toate au fost modele de fiabilitate in anii 80, 90 si dupa, asa ca scuteste-ne cu aburelile tale bai specialistule?
    11 4
  • Mda, daca nu ai Renault nu mai scrie aiurea Laucalin. Am un Megane Clasic din prima generatie la 320 000 km "reali" si-mi merge foarte bine.
    9 3
  • @io
    Laguna 3 este asa de buna si de calitativa ca sunt strazile pline de ea. Asa in visele si prospectele unui angajat spalat pe cap cu sampon Renault. Latitude sau Koleos, inca doua esecuri marca Renault. Nu le cumpara nimeni. Asa ca la deficitul de zeci de milioane pe care il are Renault in momentul de fata, o sa rezolve din dat afara. Unde? Si in Romania, unde angajatii incompetenti ca tine stau si pied timpul pe net, in loc sa munceasca.
    5 15
  • @FLONE
    Latitude si Koleos sunt esecuri in visele tale de bagator in seama pe la vw. Koleos a aparut acum 3 ani si e masina buna, foarte apreciata de proprietari. Oricum nu sta Koleos in piata europeana, 70% din vanzari fiind in afara acesteia, insa il vedem mai des pe strazi decat un Yeti de exemplu care-i si mai ieftin... deficit?! deficit ai tu de neuroni daca nu intelegi ce inseamna sa fii cu adevarat pasionat si cunoscator auto
    14 4
  • Laguna 3 - top 3 fiabilitate pe segment
    "ADAC, Clubul Auto din Germania, a publicat rezultatele 2008 la nivel de fiabilitate, furnizate statistic pe baza analizei a peste 2,5 milioane de pene imobilizante înregistrate la modelele vândute într-un număr mai mare de 7500 de exemplare. Astfel, pentru modelele vândute în 2008, Renault Scenic s-a dovedit a fi cel mai de încredere, cu 1,8 pene imobilizante la fiecare 1000 de exemplare, fiind urmat de C4 Picasso cu 2 pene şi Opel Meriva cu 2,4.

    Laguna 3 a reuşit şi ea să se ridice la nivelul dorit, cu 2,7 pene la fiecare 1000 de exemplare fiind depăşită doar de Seria 3, cu 1,9, dar LA EGALITATE cu Mercedes C-Class şi Audi A4."

    Sursa: promotor
    12 4
  • seb@ ...o fortezi nene!
    ''Acum am 75.986 de km si am schimbat: telescoapele pe fata, cu tot ce tine de ele, bratele, cu tot cu bucsi si pivoti si apoi capetele de bara impreuna cu bieletele.'' .
    Eu am in prezent 83 000 km si am schimbat un singur capat de bara.Faptul ca tu la 75.000 km ai schimbat tot ce tine de fata spune multe despre stilul tau de condus!Probabil orice masina ai fi avut ,ai fi patit la fel !

    ''La 60.000, am schimbat injectoarele a doua oara, de data aceasta, pe banii mei si m-au costat 35 milioane de lei vechi.''
    In cazul asta ori tu ai avut cel mai mare ghinion posibil, ori ai bagat motorina de pe unde ai apucat ori chiar minti cu nerusinare.Am mai auzit probleme sa pice injectoarele dar de doua ori in 60 000 km ...e prea fortata treaba !
    10 3
  • @
    Problema cu bradul de craciun la stopul stanga se datoreaza unor nituri care tin lamelele. Este o greseala de proiectare si executie, in timp creste rezistenta de contact la circuitul de masa si gata pomul de craciun. Aici trebuia un ots, ca doar este o problema de siguranta. Dar nu este singura problema cu cablajul electric de proasta calitate. Circuitul de masa pentru motor si sasiu face probleme. Foarte vizibile sunt efectele in lcd-ul din tabloul de bord, liniute mai putine sau mai multe la indicatorul de temperatura apa. In cazul de fata, nu au vrut sa faca publice evenimentul, ca sa nu scada imaginea si asa proasta e care o are Dacia in ultimul timp. Cu rugina de la rotile spate, de aripa fata care se umple cu pamant in dreptul montantului A, ...
    4 12
  • @io
    Nu stiu ce rost mai are sa discutam in conditiile in care tu imi spui ca o masina la prima tinerete, gen Laguna 3, care a aparut in 2007 poate fi considerat un model in domeniul fiabilitatii. Iar tu imi spui de un clasament facut in 2008, adica la un an de la aparitia masinii? :)) Pai scuza-ma daca nu era considerata o masina buna, era cam tragic nu crezi? Indiferent de ce model vorbim. Evident, nu vorbim de masini conduse de cretini.
    Nu stiu ce rost mai are sa vorbim in conditiile in care tu zici ca Clio din 1990 de cand a aparut pana acum e un exemplu de fiabilitate.

    Mai departe, Carlos Ghosn este afacerist de meserie, nu inginer, nu proiectant, nu mecanic. Daca il intrebi de ce nu merge un motor poate ca nu va sti sa-ti raspunda. Dar daca il intrebi cum sa aduci o companie pe profit (gen Nissan) sau cum sa faci dintr-o marca puternica una f puternica (gen Renault) mai mult ca sigur va avea un raspuns pentru tine.
    In plus sunt mai multe lucruri de care trebuie sa se tina cont atunci cand se lanseaza un model. Ai observat ca in general orice Renault este mai ieftin decat echivalentul concurentei? Oricare ar fi el. Un caz simplu: compara preturile lui Fluence cu cele ale unui Focus Sedan, Corolla sau mai mult Jetta. Cum se face ca numai Renault poate fi mai ieftin?! Si diferentele uneori sunt si de 3000 de euro (!). Iti spun ca poate nu te prinzi. E vorba de marketing si politica companiei. Undeva trebuie sa faci un compromis, altfel iesi in pierdere. Si ghici unde se face, daca masina e ok la siguranta, confort, finisaje spatiu interior, ergonomie sau dotari. Iar acest compromis nu se vede in 3-4 de la lansarea unei masini (ca tot imi zici de Laguna 3), ci se vede dupa 8-9-10 ani atunci cand depasesti 200-250 000 de km.
    Cam rare sunt cazurile in care un Renault depaseste km astia fara probleme. Sii nu iti vorbesc din auzite. Si acum poate ma iei cu motorina proasta din Romania... cum se face ca doar Renault apre probleme cu motorina proasta?!
    Continuam:
    ""
    Si ce insinuezi, ca o Laguna e la fel de fiabila precum un Clasa C sau A4? Pai asa si Logan e printre cele mai fiabile ca a iesit pe locul 3 parca in Franta, dar pana la segmentul premium e cale luuunga.
    Amice, e vorba de raportul calitate/pret si la asteparile pe care le ai de la o masina in functie de pret.
    Ca o concluzie, ca sigur ai inteles ca am ceva cu tine, cu proprietarii de Renault sau cu Renault, ce vreau sa spun e ca prea devreme sa spui de gama actuala ca e una foarte fiabila. Lasa timpul sa decida asta.
    Asa s-a spus si cand s-a lansat Megane 2 de exemplu: ce naspa a fost Megane 1, ce bun Magane 2. A trecut timpul, nu a fost tocmai o referinta a fiabilitatii, s-a lansat Megane 3 si o luam de la capat: "ce naspa era Megane 2, ce tare e Megane 3". Hai sa ajungem sa spunem asta peste 5-6 ani.
    PS: vad ca iti plac statisticile de fiabilitate (care in general nu sunt o mandrie pentru Renault):

    http://www.automarket.ro/stiri/studiul-satisfactiei-clientilor-din-germania-volvo-castiga-acasa-la-nemti-38734.html
    Uitat-te la Upper Medium Car si spune-mi la ce concluzie ai ajuns.
    8 11
  • si marmota...
    doar renault?! nu, nu doar renault
    Vw- probleme turbina
    http://www.autospot.ro/forum/forum_display.php?fid=8&mid=1309

    Are vw o problema diesel?
    http://www.t5-board.de/board/t5-news-infos-und-diskussionen/36272-autobild-hat-vw-ein-diesel-problem.html

    Probleme pompa injectie Volkswagen -100.000 rechemate in SUA
    http://www.worldcarfans.com/111021630740/vw-tdi-fuel-pump-flaw-suspected-by-us-authorities

    TDCI Ford probleme injectoare
    Tipul asta are o adevarata afacere din asta:
    http://www.cavadprodimpex.bizoo.ro/vanzare/278996/Injectoare-Ford-Tranzit-Mondeo-Focus-Fiesta-C-Max-tdci

    http://www.autoblog.com/2005/12/16/fords-power-stroke-diesel-causing-major-problems/

    http://www.rac.co.uk/forum/showthread.php?1090-Help-with-ford-mondeo-please!!!

    Opel cdti
    http://clubopel.ro/forum/astra/probleme-de-pornire/pagina-5.html

    Si nemtii stiu mult prea bine...
    http://www.motor-talk.de/forum/astra-diesel-probleme-beim-starten-t164338.html

    http://vwclub.ro/showthread.php/23540-Probleme-cu-turbo
    9 2
  • @dion_vrg
    Eu nu fortez nimic nene.Legat de stilul meu de condus, de obicei, merg la serviciu, piata in oras si din cand in cand pe la bunici.Drumurile pe care circul sunt asfaltate.
    Daca te uiti atent, de obicei fac in jur de 10.000 de Km pe an.
    Ce am inteles de la un mecanic, exista varianta ca, dupa accident, cei de la Serviceul autorizat, sa nu fi schimbat toate piesele, care ulterior s-au uzat in timp si au picat (si asa cam greu ne-au schimbat un rulment pe dreapta fata si asta ca incepuse sa bata ).
    Cat despre combustibil, am alimentat de la pompa, de la Lukoil, benzinaria recomandata de Serviceul Autorizat Dacia si bonurile stampilate inca le mai cer si le mai pastrez.
    Nu sunt prost, in caz de ceva, sunt dovada de unde am alimentat, pe care o pot arata la service.
    Injectoarele cu care a venit masina din fabrica, mi s-a spus ca au fost fabricate in Turcia si ca mai sunt modele care au patit-o, nu sunt singurul.
    Si daca citeai tu mai atent ce am scris eu, prima data mi-au picat injectoarele la 40.000, masina fiind inca in garantie.
    De unde sa stiu eu daca mi-au pus injectoare bune?
    Ca la noi, la Lazar Service, nu te lasa inauntru, te trimite sus si urmaresti pe niste camere montate de ei ce fac mecanicii la masina, adica vezi mecanicii si masina pe linga ei si atit.
    Din pacate, n-au montat camera pe capul mecanicilor ca sa vezi ce fac in motor de exemplu.
    Cat despre motorina la galeata, m-am ferit, deoarece, poate ca si tine, am si eu prieteni si unii dintre ei au Loganuri si au bagat.
    Si nu sunt atit de timpit ca sa-mi bat joc de o masina noua si mai ales de masina mea.
    Cred ca nici tu nu ai face asa ceva.
    Iar pentru ce mi s-a intimplat mie, am scris, ca sa ia aminte si altii si nu permit sa mi se spuna ca mint cu nerusinare.
    Si daca nu va place, ar trebui sa nu mai scriu, sa las pe fiecare sa se loveasca de nesimtirea unui Service unde duci o masina buna si iei una mai usoara sau de statiile de combustibil unde ei motorina sau benzina masluite direct.
    Eu am patit-o pe pielea mea.
    Asta e, unii mai au si ghinion.
    5 10
  • @LauCalin
    Spre deosebire de alti presedinti de concerne auto, Carlos Ghosn chiar provine din industria auto, nu e un "outsider" cum vrei tu sa lasi de inteles... iar ca presedinte de grup conteaza in primul rand abilitatile manageriale, nu sa stii sa-ti bagi nasul prin surubaraie si sa faci distributia legat la ochi... nu asta inseamna...mai usor cu aberatiile
    8 2
  • @Mihai
    Si Elop de la Nokia lucreaza in domeniu. Si uite unde a ajuns Nokia. Ghosn trebuia sa zboare de mult timp, sa nu uitam de ultimul scandal cu cei trei directori. Singurul care a avut coloana vertebrala atunci a fost Pelata. Ghosn este un nimic, un sustinut politic in functie.
    2 6
  • @Mihai
    Deci tu zici:
    "Spre deosebire de alti presedinti de concerne auto, Carlos Ghosn chiar provine din industria auto, nu e un "outsider" cum vrei tu sa lasi de inteles... iar ca presedinte de grup conteaza in primul rand abilitatile manageriale, nu sa stii sa-ti bagi nasul prin surubaraie si sa faci distributia legat la ochi... nu asta inseamna...mai usor cu aberatiil"
    Si eu am zis:
    "Daca il intrebi de ce nu merge un motor poate ca nu va sti sa-ti raspunda. Dar daca il intrebi cum sa aduci o companie pe profit (gen Nissan) sau cum sa faci dintr-o marca puternica una f puternica (gen Renault) mai mult ca sigur va avea un raspuns pentru tine"

    Deci cine abereaza?
    3 6
  • @FLOCE
    Bai mascariciule ce are sula cu prefectura?! auzi Nokia si Renault :)) Ce nu pricepe tartacuta ta e ca intr-un asemenea concern actionarii decid, iar daca actionarii nu vad profit si rezultate palpabile te zboara in secunda doi ! poti sa fii tu prieten cu Sarkozy si mama lui Sarkozy, nu conteaza... dovada ca Renault-Nissan a reusit acolo unde Volkswagen-Suzuki a esuat. Meritele lui Carlos Ghosn bineinteles.

    Contestatari invidiosi si scandaluri in industria auto au fost si vor mai fi de acum incolo. Ce Dieter Zetsche ar fi trebuit sa-si dea demisia dupa ce s-a aflat de spaga data de Mercedes in Romania si alte tari ca sa-si vanda autobuzele? Sau Alan Mulally ar fi trebuit sa-si dea demisia cand a afirmat ca el conduce in continuare Lexus LS si nu se compara cu niciun Ford, desi era presedintele marcii...? Nu ! in niciun caz !
    7 3
  • @LauCalin
    Am afirmat ca primeaza abilitatile manageriale, nu ca nu ar sti cum "merge" un motor! De unde stii tu ca nu are habar cum functioneaza un motor?!

    Carlos Ghosn a obtinut 2 diplome de inginer la Paris. Daca ai fi avut bunul simt sa-i citesti CV-ul sau sa-l asculti vbind ai fi vazut ca-i cu adevarat impresionant omul. Nu-i ajungi tu nici la unghia de la degetul mic
    3 1
  • @io
    Pai Renault este pe aceeasi panta. Se duce la vale, cu tot cu cifrele lui masluite, pregatite special ca actionarii sa il aplaude.
    2 5
  • @Mihai
    Prietene, eu m-am referit la ce face dpdv profesional. Este omul care ia decizii manageriale, nu este director tehnic. Ca este si inginer asta e alta treaba.
    Imi place de el si dei Serio Marchionne pentru modul in care vad lucrurile. Stiu foarte bine sa investeasca, unde sa investeasca si cat sa investeasca. Asta inseamna sa fi un bun presedinte al unei companii.
    Si da, ai dreptate, nu cred ca un forumist care isi spune o parere pe internet ii poate ajunge la unghia de la degetul mic.
    1 2
  • @FLOCE
    in panta e creierul tau... hai lasa vrajeala la o parte si spune ce marca ai la sufletel?
    3 0
  • molduvan
    rechemarea in servis logan 12/16
    am un logan de 2 luni 12/16 de unde sa stiu daca trebuie sa merg cu el la servis si consumul cum se verifica ca nu are buton de comanda pe maneta stergator de parbriz va multumesc
    1 0
  • molduvan
    rechemarea in servis logan 12/16
    am un logan de 2 luni 12/16 de unde sa stiu daca trebuie sa merg cu el la servis si consumul cum se verifica ca nu are buton de comanda pe maneta stergator de parbriz va multumesc
    0 1
  • Adrian
    @Stopuri frana
    Nu am vazut problema mentionata de voi decat la Logan Taxi/Politie~(cum e turcul si pistolul). Din cate stiu eu se aprind alte becuri la actionarea pedalei frana/maneta semnalizare atunci cand becurile sunt schimbate gresit ... alias .. bec 1 pozitie pe soclu cu 2 pozitii si invers. Numai bine !
    2 0
  • puimarin
    Renault Varză
    Decât renault mai bine Mercedes BMW sau Audi
    Am avut Reno Trafic 1,9 TDCI La 90000km a trebuit schimbata suspensia o căruţă de bani la 115000km sau dus injectoarele care la renault trafic din 2005 costă 1700 ron bucata . La 140000km sa dus turbo . De atunci nici să nu mai aud de maşini franţujeşti . Cei tineri să işi cumpere BMW cei la vîrstra II să işi ia Mercedes si care sunt între Audi Chiar dacă este second hand sunt mai bune decât maşinile Fr
    Momentan deţin un Mercedes care are 10 ani dar nu laş da pentru un renault nou .
    3 1
  • ce ma?
    dl varza puimarin
    1.9 TDCI ...? habar n-ai sa minti
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru