Oficial: Alfa Romeo Mi.To pleaca de la 15.350 euro

De Catalin Dinu
Publicat Vineri, 20.06.2008
Alfa Romeo a lansat oficial Mi.To, model de clasa mica care va rivaliza cu modelele premium din aceeasi categorie.

Esential

155 CP va dezvolta cea mai puternica motorizare a lui Alfa Romeo Mi.To, unitatea turbo pe benzina de 1.4 litri cu 16 valve.
8 secunde este timpul de acceleratie de la 0 la 100 km/h a versiunii de top a lui Alfa Mi.To.

Alfa Romeo a dezvaluit oficial presei primele detalii legate de noul subcompact Mi.To. De astazi, se cunosc oficial preturile si echiparile mult asteptatului hatchback in trei usi al constructorului italian. Astfel, Mi.To va putea fi achizitionat in zece culori si trei versiuni de echipare: Junior, Progression si Distinctive, carora li se pot adauga pachetele Sport si Premium.

Alfa Romeo a pregatit trei motorizari pentru Mi.To: doua propulsoare pe benzina de 1.4 litri si o unitate diesel de 1.6 litri.

Propulsia entry-level este reprezentata de unitatea pe benzina de 1.4 litri care dezvolta 78 CP/6000 rpm si cuplul maxim de 125 Nm/4250 rpm. Versiunea de baza se adreseaza soferilor incepatori care, potrivit legislatiei italiene, nu pot conduce masini puternice.

Performantele acestui motor sunt relative modeste: poate atinge o viteza maxima de 165 km/h si poate accelera de la 0 la 100 km/h in 12.3 secunde.

Motorizarea diesel a noului model mini va fi asigurata de unitatea JTDM de 1.6 litri care dezvolta 120 CP si un cuplu de 280 Nm la doar 1500 rpm.

In conditii speciale acesta poate ajunge pana la maximul impresionant de 320 Nm la 1750 rpm. Echipat cu acest propulsor Mi.To poate accelera pana la 100 km/h in doar 9.9 secunde si atinge o viteza maxima de 198 km/h.

Versiunea de top a lui Alfa Mi.To va fi propulsata de o unitate turbo pe benzina de 1.4 litri cu 16 valve care dezvolta 155 CP la 5500 rpm si un cuplu maxim de 206 Nm. Cei 155 CP pot fi utilizati incepand de la 2000 rpm, precum si un extra cuplu de 24 Nm la 3000 rpm prin activarea modului de condus Dynamic al sistemului D.N.A.

Varful de gama al modelului Mi.To poate accelera de la 0 la 100 km/h in doar 8 secunde si poate atinge viteza maxima de 215 km/h.

Preturile pornesc de la 15.350 de euro si se opresc la 21.350 de euro. Fanii diesel-ului trebuie sa stie ca echiparea de baza a motorului de 1.6 JTDM porneste de la 18.950 de euro si poate ajunge impreuna cu pachetul Distinctive Premium sau Distinctive Sport pana la 21.350 de euro.

Cei care isi vor dori mai multi cai putere vor fi nevoiti sa scoata din buzunar incepand cu 17.950 de euro, pentru echiparea de baza a motorului de 1.4 litri 155 de cai.

Cei 155 de cai in versiune Sport sau premium vor ajunge insa la 20.350 de euro.

Via | Alfa Romeo

Taguri: Alfa Romeo, Mi.To

Comentarii (23)

  • sunshine64sm
    Trucaje
    Doar fotografia in care este si tipul, este reala, restul toate fiind (prea)frumos prelucrate de calculator. Chiar n-au avut chef sa fotografieze masina reala ???
    0 0
  • Maka...
    Mai bine imi iau Honda.
    la banii astia, sa fie ei sanatosi , mai bine mi iau Honda Civic; masina mai ieftina, design deosebit desi poate nu la fel de sexi ca Alfa si fiabilitate confirmata.
    0 0
  • honda...
    nu vreau sa subestimez calitatile unei honda civic cum fi fiabilitatea si... cam atat, dar e o masina total lipsita de personalitate si carisma... fara suparare. ca sa nu mai spun ca sunt in clase diferite, deci comparatia e din start gresita
    0 0
  • exagerat pretul pt 78 HP si pt clasa ei,cu un fiesta ST sau un CZT esti cam la aceeasi bani si hai sa o lasam cu carisma mai moale ,daca nici civicul nu are carisma ...OZN-ul ala! sa ne fie cu iertare dar inseamna ca esti fan/posesor alfa. maisna e facut pe platoforma de punto din cate stiu si motorul de 1,4 cred ca e ala de pe panda! la banii astia intra si un G5 de 1,6 sau un C4 sau un 308 sau chiar un bravo 1,4T
    0 0
  • Cosmin
    Superba
    Nu am nici un dubiu ca acesta masina se va vinde foarte bine in Romania si pe buna dreptate!
    Un design absolut superb, carisma si sportivitatea tipica alfa-romeo, motorizari excelente si preturi competitive...
    0 0
  • ALOOO!!!!
    ALOOO!!! Pentru imbecilii care au facut prezentarea la Sandel, LUATI EXEMPLU! Asa se prezinta o masina in imagini, nu ca pe un ceainic fotografiat in camp deschis cum ati facut voi.
    0 0
  • mult mai misto a fost prezentat scirocco in fotografii dar nu despre asta se dicuta aici din cate imi amintesc eu
    @cosmin despre ce sportivitate vorbesti la 1,4???care tipic cand au motorizari de maxim 150 cai pe modele gen 147,mito,gt si de maxim 250 in toata gama
    0 0
  • cand e ceva VW e de cacat si e scump acum porcaria asta de 1,4 cu motor de panda e numita sportiva ! si nu e scumpa deloc la 16 mii de euro !e perfecta pt romanul frustrat care nu are bani de mai mult ! P>S ce bine imi pare ca ati luat teapa in cazul pretului VW scirocco de acum 3 zile !preturile oficiale sunt astea bafta si vedeti ce luati de 20 mii mito sau scirocco?
    1.4 TSI 122 CP - 21750 Euro 140
    1.4 TSI 160 CP - 23300 Euro
    2.0 TFSI 200 CP - 25550 Euro
    2.0 TFSI DSG 200 CP - 27400 Euro
    2.0 TDI 140 CP - 25375 Euro
    2.0 TDI 170 CP - 26500 Euro
    0 0
  • galeria de imaginie
    Nu vi se pare idioata noua galerie de imagini?
    Absoult incomoda de folosit mai ales ca de fiecare data cand dai click pe o imagine mai dinspre capat esti adus cu scroll din nou de unde ai plecat.
    Apropo automarket pe voi nu va agaseaza?
    0 0
  • Pentru sunshine64sm
    Geniule, asa se fac pozele de prezentare! Ai pus mana vreodata pe o camera profesionista? Sa vezi, ca nu iti trebuie mult talent sa scoti poze asemanatoare. In schimb, masina e o umplutura pe piata...ca parca nu sunt destule masini mici cu motor mic cu un turbo pe ele si atat.
    0 0
  • galerie
    Sunt de acord cu galeria foarte prost functionala a Automarket. N-ar fi rau sa ascultati parerea vizitatorilor vostri si sa o reparati, e de-a dreptul enervant sa tot incerci sa vezi niste poze si sa nu reusesti!
    Cat despre Alfa, mi se pare cam uratel :| La motorizari si preturi nu ma bag pentru ca nu m-a pasionat niciodata Alfa defel...
    0 0
  • SUPARATOR!
    GALERIE!
    Asa fotografii multe si greu de vizioalizat,faceti ceva,va rog!
    0 0
  • cineva
    ce critici pe aici
    foarte multi specialisti pe metru patrat , adica cu capul patrat...daca nu va convine mergeti pe alt site si spuneti tampeniile fara sens, sunt satul de romani care vb foarte mult si fac foarte putin , adica nimic
    0 0
  • Pt cei care critica galeria foto
    Automarket trece prin niste schimbari in acest moment, schimbari pe care le veti experimenta intr-un viitor apropiat. Stim de problemele cu galeria foto si va promitem ca le vom rezolva in cel mai scurt timp cu putinta. Va multumim!
    0 0
  • lol
    zicea cineva ca se va vinde bine la noi, habar nu are ce se vinde la noi, astia daca o sa vanda 500 bucati pe an la preturile astea sa fie multumiti, e totusi o masina din clasa mica iar preturile sunt de clasa superioara, o fi ea faina da nu-ti cumperi tablou
    0 0
  • Ce motor relativ ciudat 1.4 78CP. Aproape au egalat dacia sandero (75CP)
    0 0
  • jieniel
    nu frate e limitat pt astia mici ....iti dai seama ca dc nu era limitat avea peste 120hp :)) s-au gasit italienii sa pacaleasca lumea ! au pus platforma de punto ,au pus o tabla batuta intr-o forma mai frumoasa si hopa MITOcanul la 15 mii de ieuroi bun pt tiganusii nostrii care umbla pe "scutere" pe la ei si care au furat mai mult! cum sa pacalesti omu pacalindu-l ca achizitioneaza o alfa cand defapt cumpara un punto mai echipat???
    0 0
  • e urata
    mai pe romaneste e urata in draci ......cu partea din fata au stricat tot ....nici spatele nu e prea stralucit ... sunt masini mult mai frumoase la Alfa Romeo dar asta le strica rau imaginea
    0 0
  • LEONARD PAUN
    LOGO WINDOWS PE VOLAN
    PRECUM STITI O PARTE DIN COSTURILE MASINII SE DUC CATRE MICROSOFT CARE II ASIGURA PARTEA DE COMPUTER DE BORD
    TRE SA FIM ATENTI UNDE E BUTONUL DE RESET
    0 0
  • - Este si buton de Reset, in spatele schimbatorului de viteze :)

    - La 107, din motor de 1 litru au scos 68 cai, adevarul e ca cei de la Toyota, nu Alfa.

    - Nu e chiar asa de greu sa te uiti la poze...daca dai frumos click pe sageata de pe marginea pozei, imediat te duce pe urmatoarea poza.

    - Cum au mai spus si altii: nu va place site-ul, exista o facilitate de dezabonare si gata, ati scapat. Pot sa va recomand un alt site, foarte frumos: acolo stirile apar cu vreo 2-3 zile intarziere fata de Automarket si asta constant inca de anul trecut. Insa acel site are si o parte mai buna: nu sunt atatea post-uri scrise de catre "experti" ca si aici.

    O dupamasa cat mai placuta!
    0 0
  • E foarte frumoasa masina, am vazut-o in realitate, pe mine m-a impresionat realmente...cei care au vazut doar poze si se cred mari cunoscatori sa isi tina parerile pt ei
    0 0
  • mito
    am vazut masina in realitate e f frumoasa
    misto tare
    nu compare cu c4 sau honda
    si akm totusi e mai ieftina
    cu 14 mii de euro
    0 0
  • Posesor
    Prea tare
    Dragi prietenii si critici ... Nu am fost fan de alfa dar acum cateva zile am avut ocazia sa imi achizitionez o alfa romeo mito 1.6 diesel si vreau sa va zic ca m-am indragosti la prima vedere. Motorizarea este uluitoare avand in acelasi timp consumul mic atat de necesar romanului cat si forta si sportivitatea unui pusti de 22 de ani, cat despre design mie greu sa zic ca exista o persoana intre 16 si 45 de ani care sa nu faca o roatie de 180 a capului pentru a o admira. Am fost utilizator de mazda 6 (2008) si insignia (in prezent) acestea fiind masinile de serviciu pe care binenteles nu le pot compara cu gargaritza nervoasa insa privirile wow-ul este mult mai intens. Nu mai criticati masina pe baza unor poze si a unei brosuri postate pe net. Incercati un test drive si va veti convinge de ce poate fi in stare alfa romeo 955 (mito)!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru