Comentarii (22)

  • ca prima impresie
    Honda a luat doar un premiu (sincer nu ma asteptam), BMW nu a mai luat atat de multe ca in anii trecuti, Mercedes parca a luat ceva mai multe fata de trecut, iar motorul de 1000cmc de la Toyota a ajuns in sfarsit pe 2... dupa vreo 8-9 ani.
    Renault nu este nicaieri, desi multi jurnalisti le apreciaza motoarele. Interesant ca motorul de 998 cmc de pe Hyundai i10 e pe 3.
    22 3
  • Obiectiv
    Un clasament destul de obiectiv,cam mare totusi "densitatea" de motoare germane
    13 11
  • Firestarter
    Meritau din plin
    5 clasari pe locul 1 si doua pe locul secund sunt performante de exceptie pentru Fiat Group.
    30 5
  • ******
    Bravo Fiat !!!!!!! Felicitarii !!!!
    19 9
  • tomita
    motorul de gt3 mai bun ca cel de gtr? ha, obiectivitate "cat cuprinde"....vag-inismul e la conducere (si ma refer prin acest cuvand la misoginism VAG)
    raspunsul real este: cand or zbura porcii e mai bun motorul de gt3, avand in vedere ca gtr se lupta cu GT2.
    de asemenea motorizarea de 3700 aspirata este o lucrare de exceptie. dar deh, tot porsche "cica" e mai bun.
    sa prosteasca pe fraierii cu ani, care vor elitism, caci pe asfalt se stie cine e mai bun ;))
    11 22
  • @
    Stiu ca o sa primesc peste 30voturi negative, dar nu ma pot abtine:

    OFICIAL! 0.9TwinAir, care crapa la turatii ridicate. Este recomandat doar persoanelor in varsta, care nu trec de 2000rpm.
    23 43
  • 1.4 tsi sta in frunte de vreo 5 ani la acea categorie...
    19 11
  • acel .14tsi care sta in frunte a fost inlocuit , anul trecut, cu un fratior mai "simplu" pe multe din masinile pe care statea cu fala :) . . . se pare ca tehnologia, desi avansata, nu aducea profiturile sperate.

    Interesant acest 0.9TwinAir, tehnologia din el il face un bun competitor prin concursuri dar trebuie sa confirme in practica (si nu cred ca o sa crape chiar din prima cand o sa il duci la 5000rpm).
    16 8
  • @unckle
    Normal ca a fost inlocuit...au vazut si ei ca fiatu scoate aceeasi putere doar din turbo.....pe cand ei foloseau si turbo si compresor ( desi probabil avea mai mult cuplu si pe o plaja mai mare).
    16 9
  • DAN_GRC
    Felicitari Fiat, chiar interesant motorul, au obtinut 3 premii pe primul loc cu acest motor.De remarcat si Bmw care a obtinut 4 premii de primul loc totusi la o singura marca, exceptand grupul Fiat si grupul VAG s-a descurcat bine
    13 0
  • Iar BMW peste Mercedes si Audi.
    17 8
  • @jan
    Tot timpul a fost este si va fi asa.ia-le Haudistilor closca cu ouale de aur si vor intra in faliment direct.Si acum va rog manutele rosi sa intre in actiune.
    4 13
  • Unde are sediul Renault?Eu nu stiu!
    Nu aveam loc de motoare de Renault cand citeam clasamentele....Bravo Fiat,personal am avut o Panda 1. 3 diesel,exceptional motor.Viitorul este al motoarelor 800-1400 cmc,unde VW face legea dar vad ca vin si altii puternic din urma.Imi cer scuze ofuscatilor ce ma vor ataca ulterior pt. ca am atentat la Renault,dar....mai priviti o data clasamentele.Asta e viata! Sa inteleg ca un motor cu ardere interna(FiAT) e mai ,,green'' decat Duracellul de la Leaf sau iMiev???Uaaaaaaaaau,asta da bomba,eco,eco dar bateriile la final de cariera unde ajung? Da,in Africa si alte zone ne-sau in curs de dezvoltare.
    18 1
  • @thenuts
    Ma intreb cateodata de ce oare oameni ca tine comenteaza doar de dragul de a comenta! motorul vw care a castigat acel primiu este surpriza 1. Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (ADICA ALA CU COMPRESOR!!) , aflat in fata 2. Fiat 1.4 litri Multiair Turbo (Alfa MiTo, Giulietta, Fiat Bravo, Lancia Delta)
    Motorul nu a fost scos din productie !

    In acest articol "http://www.caradvice.com.au/99056/volkswagen-1-4tsi-twincharger-to-be-phased-out-report/" puteti citi motivele reale pentru care se doreste inlocuirea lui.

    THENUTS, tu comentezi de dragul de a comenta, o faci doar ca sa pari mai destept sau doar pt a intepa?
    Care este diferenta intre tine si posesorul tipic de vw( probabil mult hulit de tine)? Din cate vad, niciuna!
    12 4
  • fiat
    cand fiat ar produce si masini bune pt motoarele ce le fabrica ar ajunge sus de tot .......
    13 3
  • Nu stiu daca este adevarat 100 %
    Un apropiat are penultimul tip de Passat, in prezent are o problema, a fost la un service oarecare si i-a zis ca este problema de la injectoare trebuie schimbat. Asta nu vroia sa il schimbe pentru ca costa in jur de 1000$. A fost cu masina in orasul lui natal unde il cunostea pe unu de la serviceul VW, ala i-a spus ca daca este problema de la injectore le schimba gratis, este o problema intalnita la foarte foarte multe modele si este defapt un recall ascuns, bineinteles ca cei de la service spun ca este o promotie. Astia de la VW vor sa existe doar ei pe pamant, nu spun nimic asa cum au facut cei de la toyota.
    15 5
  • comisie
    cat timp comisia e alcatuita din jurnalisti si nu de ingineri ptr mine topul nu are nici o relevanta.
    Oricum pot sa remarc motorul twinair care este probabil ultima chichitza care se mai putea aduce motorului cu combustie interna. Ar mai fi renuntarea la bujii si cam atat.
    17 0
  • 1.6
    felicitati BMW si MINI...este al 5lea an consecutiv cand la 1.6 castiga motorul de 1.6 turbo...felicitari...:D super motor...extrem de elastic...
    5 7
  • @@thenuts
    Eu nu am inteles absolut nimic din commentul tau. Adica ai repetat exact ce am zis eu ( ca e twin charger ). E normal ca e pe primu loc desteptule daca are si turbo si compresor iti dai seama ca e mai rotund motorul altfel se misca ( are cuplu mai mare, turbolag mai mic) fata de 1.4 de la fiat care are doar turbo.

    Altceva mai interesant ai de zis sau vii sa repeti ce zic eu dar sub o alta forma ?
    5 12
  • @thenuts
    daca nu intelegi hai sa iti aduc eu aminte ce ai spus
    "Normal ca a fost inlocuit...au vazut si ei ca fiatu scoate aceeasi putere doar din turbo..." cum sa fie inlocuit daca motorul a castigat primul loc??este ca e greu???
    8 0
  • @dman -- sa stii ca nici unul dintre motoarele de mai sus nu este "visul inginerului" (poate 4,5 de pe Italia .. ) pentru ca sunt foarte multe constrangeri de natura economica si este aproape imposibil sa faci ceva "fantastic". Motoarele care ies intr-adevar in evidenta pot fi observate si de ochi un pic mai putin antrenati, de jurnalisti ;)
    1 1
  • depinde ce inseamna visul inginerului.
    Dupa parerea mea ar trebui sa fie maximizarea eficientei, respectiv putere mare si consum mic. Mai academic spus raportul dintre energia chimica din combustibil si energia cinetica rezultata din arderea lui transformata in cuplu motor. Deci visul meu de inginer ar fi minimizarea raportului si nu neaparat puterea motorului.
    Singurul motor cu adevarat de luat in seama dupa parerea mea (dat fiind considerentele de mai sus) este twinair-ul. Jos palaria ptr fiat.
    Daca Fiat va produce motoare twinair si ptr ferari, 458-ul va fi o jucarie.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru