OFICIAL: Noul Porsche 911 Carrera4 GTS

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 12.05.2011
Gama Porsche 911 are un nou model de vârf - Carrera4 GTS. Modelul este oferit atât în versiune Coupe, cât şi în versiune Cabrio şi are un motor mai puternic, de 408 CP şi 420 Nm.

Fisa tehnica

Marca/Model/Versiune Porsche 911 Carrera4 GTS Coupe M6
Lungime (mm) 4.435
Latime (mm) 1.852
Inaltime (mm) 1.300
Ampatament (mm) 2.350
Greutate (Kg) 1.480
Capacitate (cc) 3.800
Puterea maxima (CP/rpm) 408/7.300
Cuplu maxim (Nm/rpm) 420/4.400-5.600
Viteza maxima (Km/h) 302
Acceleratie 1-100Km/h (s) 4.6
Consum mediu (litri/100 km) 11.0

Nemţii de la Porsche au dezvoltat două versiuni noi ale lui 911 Carrera4. E vorba de 911 Carrera4 GTS şi 911 Carrera4 GTS Cabrio. Cele două modele vor fi introduse la vânzare în vară şi primesc motorul boxer de 3.8 litri al lui Porsche 911 GTS. Unitatea oferă 408 CP la 7.300 rpm şi obţine un timp de 4.6 secunde pentru accelerarea de la 0 la 100 km/h. În cazul versiunii Cabrio, timpul necesar accelerării urcă cu 0.2 secunde faţă de Coupe. Motorul este mai puternic graţie unei modificări la conducta de admisie, iar propulsorul este mai elastic acum, oferind 350 Nm încă de la 1.500 rpm. Cuplul maxim, de 420 Nm, este atins între 4.200 rpm şi 5.600 rpm. Versiunea echipată cu transmisie PDK ”taie” 0.2 secunde din timpul 0-100 km/h.

Graţie sistemului Porsche Intelligent Performance, noile Carrera4 GTS şi Carrera4 GTS Cabrio au un consum egal cu versiunea de 385 CP a lui 911 Carrera4S. În ceea ce priveşte diferenţele estetice dintre noile versiuni GTS şi Carrera4S, vorbim de un nou şort faţă cu design sport, praguri laterale mai mari şi o buză a spoiler-ului vopsită în negru.

În plus, modelul primeşte scaune sport în standard, alături de jantele RS Spyder de 19 inch cu prindere centrală. Mai există o diferenţă vizuală între Carrera4 GTS şi alte versiuni ale lui 911 - banda reflectorizantă montată în spatele modelului, element utilizat pentru diferenţierea versiunilor cu tracţiune integrală.

O altă îmbunătăţire ar fi diferenţialul spate cu alunecare limitată şi evacuarea sport cu sistem de schimbare a tonalităţii. Debutul celor două versiuni are loc in luna iulie, iar acestea vor costa 111.956 de euro în Germania (versiunea Coupe), respectiv 122.071 euro pentru versiunea Cabriolet.

Via | Porsche

Comentarii (6)

  • broscoiul...
    Nu inteleg ce vad unii la masinile porsche.Stiu ca sunt performante dar sunt si foarte urate. Si aspectul conteaza foarte mult la o masina sport. Farurile alea de vw beetle sunt penale.....
    7 28
  • vigenn 26
    cred ca esti dus cu pluta sau ai stat prea mult la apa broscoiule daca zici ca masinile porsche sunt urate.
    20 5
  • Robert
    Porsche
    There is no substitute.
    10 5
  • @ BMW
    Ursuletule, nici nu trebuie sa intelegi ce VAD unii la Porsche...
    Ciudat e ca sunt destui(ca tine), care aproape ca ORBESC dupa ce au vazut un bmw... :(
    5 3
  • Usor copii... Omul si-a spus parerea,ce nu intelegeti?? Nici mie nu-mi place design-ul acestei masini. Fiecare cu parerea lui.
    5 1
  • @ gelu si bmw
    Asa asa..bmw-isti uniti-va...

    Porsche este o masina mai ales pt cunoscatori nu pt toti neavenitii. aia isi iau masini mai stridente...eu nu pot decat sa ma bucur ca nu voi vedea asemenea specimene in porscheuri.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru