- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Potrivit celor mai noi date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, înmatriculările de mașini noi au crescut cu 34.5% în luna aprilie. În această perioadă s-au vândut peste 13.200 de mașini noi. (07.05)
-
Constructorul bavarez de automobile anunță prețurile pentru noul i4 Gran Coupe facelift, aferente pieței din România. Modelul cu zero emisii pornește de la 50.159 de euro, cu TVA inclus. (29.04)
-
Noul Mini Aceman, primul model exclusiv electric al mărcii britanice, poate fi comandat în România. Prețurile încept de la 33.737 de euro, cu TVA inclus, fără programul Rabla. (29.04)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- PREMIERĂ: Ne-am întâlnit cu noul Audi Q6 e-tron. Iată 5 lucruri pe care le-am aflat!
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Noua Kia EV6 facelift apare în primele imagini: parte frontală ușor revizuită
- Fiabilitate germană: 80% din toate exemplarele Mercedes-Benz Clasa G sunt încă pe șosele
- Noutăți pentru Volkswagen ID.3: motor mai puternic și încărcare mai rapidă
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Opel Antara facelift costă 21.515 euro în România
Si cand a fost lansata era cea mai slaba...impreuna cu sora ei...bleah...
Daewoo...aaa...Chevrolet Captiva.
Sa mai cumperi in 2011...cea mai slaba masina din segment...care pe deasupra mai are si interiorul de la vechea Astra si actuala Corsa(care e de 2-3 ori mai ieftine) ?!?!?
Noile Astra si Insigna sunt mult mai bune decat modelele pe care le-au inlocuit...dar Antara...e efectiv o prostie.
P.S.: Totusi, tare as vrea sa vb cu un ciudat care chiar a dat 20000-30000 euro pe "SUV-ul" acesta.
As avea ceva sugestii in privinta acestor articole cu aparitii noi de modele, facelift-uri:
- imaginile sa fie cele ale versiunilor care se vand pe piata noastra, si care se cumpara.
Spre explu, nu imi imaginez cati si-ar lua Antara cu piele maro inauntru.
De obicei la asemenea masini apar poze la versiuni de top, iar dupa ce faci comanda te trezesti ca e alta masina decat iti inchipuiai.
Eventual poze la diferite nivele de echipare/
- informatiile pe care le publicati sunt fisa tehnica, (ce se gaseste si pe site la dealeri) si eventual ceva in plus.
Mie, ca si eventual cumparator, o asemenea informatie nu imi este folositoare, ca oricum mi le pun in brate aia cand intru in reprezentanta.
Ce ar fi foarte util ar fi o comparatie cu alte modele de pe piata, in privinta doratilor per nivel de echipare, pret, consum, putere, eventual plajele de turatii pentru putere si cuplu, samd.
Asemenea informatie ar fi intr-adevar utila.
Va multumesc.
P.S. Vezi ca iar s-o stricat incuietoarea la portbagaj...ti-am zis eu sa iei 1310, da tu ai vrut masina de epoca, 1300...