- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
- 
                            Maşini noi
                            - Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
 
- RETRO
- Login
Modele noi
	Ultimele stiri din Modele noi
- 
                        
                        Leapmotor a dezvăluit oficial noul C10 AWD cu ocazia Salonului Auto de la Zurich. Noua versiune a modelului electric primește două motoare electrice care dezvoltă împreună aproape 600 de cai putere. (29.10)
- 
                        
                        Mini a lansat o nouă ediție specială pentru Cooper, creată în colaborare cu creatorul de modă britanic Paul Smith. Noua ediție specială primește culori exclusive și motive artistice specifice, semnate de celebrul creator de modă. (29.10)
- 
                        
                        Seat a prezentat oficial noul Arona facelift. Cel mai mic SUV din gama producătorului spaniol primește un design ușor revizuit la exterior, un interior îmbunătățit și o paletă de culori cu nuanțe noi. (29.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
- 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului 
- 
                
                    Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026 
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
	        		        	Alfa Romeo
					        	Aston Martin
					        	Audi
					        	BMW
					        	Bentley
					        	Bertone
					        	Bugatti
					        	Cadillac
					        	Caparo
					        	Caterham
					        	Chery
					        	Chevrolet
					        	Chrysler
					        	Citroen
					        	Corvette
					        	Dacia
					        	Daihatsu
					        	Dodge
					        	Ferrari
					        	Fiat
					        	Fisker
					        	Ford
					        	Geely
					        	Giugiaro
					        	Honda
					        	Hover
					        	Hummer
					        	Hyundai
					        	Infiniti
					        	Jaguar
					        	Jeep
					        	Kia
					        	Koenigsegg
					        	Ktm
					        	Lamborghini
					        	Lancia
					        	Land Rover
					        	Lexus
					        	Lincoln
					        	Lotus
					        	Mahindra
					        	Maserati
					        	Maybach
					        	Mazda
					        	McLaren
					        	Mercedes
					        	Mini
					        	Mitsubishi
					        	Morgan
					        	Nissan
					        	Noble
					        	Opel
					        	Pagani
					        	Peugeot
					        	Pininfarina
					        	Pontiac
					        	Porsche
					        	Protoscar
					        	Renault
					        	Rinspeed
					        	Roewe
					        	Rolls-Royce
					        	Rover
					        	Saab
					        	Saleen
					        	Seat
					        	Skoda
					        	Smart
					        	Spyker
					        	SsangYong
					        	Subaru
					        	Suzuki
					        	TVR
					        	Tata
					        	Tesla
					        	Th!nk
					        	Toyota
					        	Virago
					        	Volkswagen
					        	Volvo
					        	Wiesmann
					        	Zagato
				            
        
                    Ai sugestii sau intrebări? 
Trimite-ne mesajul tău
	        Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Renault Clio RS Gordini - sport si traditie in clasa mica
		






 
        



Ontopic: combinatia cromatica interior/exterior imi place la nebunie! Buna idee Renault !
Si Corsa daca avea 2000 cmc era alta poveste.
Mare diferenta nu e, doar pe circuit se vede.
Pe strada e alta poveste, conteaza mai mult soferul.
Prefer oricand interiorul si aspectul unei Corsa.
E prea spartana si are un aer de prea ieftinache masina asta.
Bine ca nu i-au pus geamuri de plastic si are macar radio
Smecheria e sa fi in pas cu ceilalti nu sa ramai retard.
Ce-ar fi sa puna si Opel un 2.2 sau un 2.5 pe Corsa.
Pentru cei care tot spun de Corsa OPC, mai documentati-va. Clio RS are un sasiu de exceptie, poate pe linie dreapta este un pic mai lent, avand o masa mai mare, dar pe viraje are extrem de putini rivali in clasa lui. Motorul dezvolta de fapt 203 cp si aceasta cifra reprezinta o performanta pentru un motor aspirat. Nu are lag-ul unui motor turbo si dupa cate stiu, nici efectul de torque steering a lui Corsa OPC.
Cat despre interior, mi se pare excelent. Ce alte accesorii mai vreti in afara de cele pe care le are, de la o masina sport?!
Daca jurnalisti care au testat Clio RS au spus ca acest model se tine foarte bine pe viraje dupa Focus RS de 305 cp, stiau ei de ce faceau afirmatiile respective. Experienta din competitii a lui Renault si-a pus bine amprenta asupra modelelor RS.
sunt multi care n-au nici macar varsta legala pentru a obtine un permis... multi care n-au pus piciorul in viata lor intr-un Clio RS , dar emit pretentii de cunoscatori... in era internetului oricine poate fi oricine... cu bunul lor prieten google orice e posibil :)) e foarte convenabil asa cand nu trebuie sa-ti pui vorbele acolo unde sunt si faptele... adevaratii profesionisti simt insa impostorii
@alexei89
Pretul este pt Franta daca te uiti mai bine. Preturile pt Romania sunt cu totul alta mancare de peste. iNTOTDEAUNA
Clio n-are nevoie sa fie turbo, pentru ca face compensarea prin cilindree, iar motorul aspirat va fi intotdeauna mai fiabil, va raspunde mai bine la acceleratie si nu va avea intarzierea turbo-ului. Motorul aspirat e Alfa & Omega, sa va intre bine in cap!
PS: ati auzit voi de motoare turbo in FORMULA 1 in ultimii 20 de ani?
Oricum, mie imi place foarte mult Clio RS, am numai cuvinte de lauda pentru modelul asta doar ca ma refeream la faza cu pretul variantei Gordini, oricum arata super aceasta varianta!
Oricum un astfel de Clio isi merita fiecare ban. O data am mers cu un Clio RS si este foarte interesant ce senzatii iti poate oferi o masina de vreo 20000 de euro.
Totusi inca mai am reticente legate de fiabilitatea celor de la Renault Sport. Imi amintesc un episod din Fifth Gear cu un Megane RS vs. Astra OPC si dupa o tura de circuit Megane avea ambreiajul praf. Nu zic, a avut un parte de un tratament nu tocmai cuminte, insa vorbim de o masina cu pretentii sportive, una dintre cele mai performante din clasa ei, construita pentru asa ceva. Asa ca nu prea mi se pare normal ce s-a intamplat. :)
Cei care mentionati alte modele probabil nu stiti ce e ala un motor aspirat de 2L, mai ales al lui Clio. Si clar nu ati condus unul.
Era unu mai sus cu Corsa si il intreb: ai vazut vreodata o Corsa la raliu?
Clio RS e cea mai ieftina masina noua pe care o iei din magazin si o pui direct la linia de start. Punct si pace! Cei l-au concurat stiu de ce!
P.S.: Si mai lasati-ma frate cu fiabilitatea modelelor Renault pt ca astea sunt legende. Renault este la fel de bun sau prost la fiabilitate ca oricare alt producator, iar noul Clio, Megane, Laguna (de la venirea lui Ghosn) pot fi puse chiar in jumatatea superioara din pct de vedere al fiabilitatii.
On topic: Masina arata foarte bine