Opel Antara in blocstart
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Opel este gata sa trimita forte proaspete in batalia SUV-urilor. Antara, prezentata sub forma de concept cu ocazia ultimului Salonul Auto de la Frankfurt va vedea lumina zilei in versiunea de serie in septembrie, la Salonul Auto de la Paris. AutoMarket.ro va prezinta primele fotografii oficiale ale modelului german.
Pentru Opel, este vorba de un debut important pe acest segment in plina expansiune. Dupa primele fotografii, se pare ca Antara se prezinta bine la raportul comparativ cu principalii adversari, intre care se evidetiaza modelele japoneze (ca RAV4) sau cele coreene (Kia Sorento si Hyundai Santa Fe). Diferentele fata de prototipul GTC sunt vizibile. In primul rand, Antara este un model cu cinci usi, fata de cele trei pe care le avea prototipul. Linia se mentine bine proportionata, iar designul e caracterizat de elementele de protectie care se regasesc de jur imprejurul masinii: bandouri si praguri negre cu insertii metalice.
Corpul masinii – ale carei dimensiuni sunt mai compacte decat va puteti imagina (4.57 metri lungime, 1.85 metri latime si 1.70 metri inaltime) – este insa robust, bine construit.
Cei care sunt la curent cu noutatile grupului GM observa cu siguranta asemanarile cu un alt produs de acest gen, Chevrolet Captiva, cu care Antara imparte o buna parte din caracteristicile mecanice si nu numai.La interior avem de-a face cu elemente care amintesc de berlinele Opel, desi in acest caz bordul pare putin mai bine gandit decat in celelalte cazuri. De notat display-ul informativ care poate afisa informatiile sistemului de navigatie (pe baza de DVD) sau ale computerului de bord.
Opel Antara va fi lansat cu doua motoare pe benzina (un V6 de 3.2 litri si 224 CP cu transmisie automata si un 2.4 litri in patru cilindri care scoate 141 de cai) dar si cu un diesel de 2.0 litri si 150 de cai putere. Aceasta din urma va fi, conform prognozelor Opel, cea mai cautata variantam fiind disponibila atat in varianta cu transmisie automata cat si intr-una cu transmisie manuala.
Tractiunea integrala este gestionata electronic, cum ii sta bine unui SUV care va aparea pe piata la sfarsitul lui 2006.
Evident, dintre celelalte elemente importante nu puteau lipsi sistemele ABS, ESP, asistenta hidraulica la franare si DSC-ul.Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Cei de la CarExpert au luat același model, doar că în două versiuni diferite, pentru a afla care este mai rapidă. Astfel, aceștia au pus față în față un Ferrari 296 GT3 de curse și modelul de stradă Ferrari 296 GTB. Aflați în video care mașină a câștigat (02.08)
-
Producătorul britanic Aston Martin urmează să se separe de echipa sa de Formula 1. Valoarea totală a echipei de curse este estimată la 2.4 miliarde de lire sterline. (02.08)
-
După mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. (01.08)
-
Cireașa de pe tort
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Comentarii (0)