Opel se aliaza cu Mango
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Opel si casa de moda spaniola Mango au semnat un parteneriat care consta in lansarea unei campanii publicitare in Europa, in aceasta vara. Cooperarea dintre cele doua companii promoveaza cabriolet-ul Tigra TwinTop si actuala colectie Mango.
Olivier Danan, director de marketing la Opel, a explicat acest parteneriat: "Fiecare sosea este un catwalk. Oamenii sunt la fel de interesati de automobile cum sunt si de haine. Astazi mai mult ca niciodata, masinile sunt considerate accesorii chic care trebuie sa se potriveasca cu look-ul." Inca de la lansarea sa, Tigra TwinTop a avut ca target segmentul femeilor preocupate de look-ul lor. "Targetul nostru este acelasi cu al casei de moda Mango, asa ca parteneriatul vine sa promoveze produsele noastre intr-un mod atractiv si complementar."
Campania include actiuni diverse de tipul: concursuri, prezentari de moda, zile speciale dedicate femeilor, o zi speciala de cumparaturi la Paris, vouchere de cumparaturi. Pentru campania publicitara, Opel va folosi manechine imbracate in haine Mango, care vor promova Tigra TwinTop pe internet, in ziare si in reviste.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault va deschide o expoziție nouă la sediul său de la Paris. Pentru asta, marca franceză va scoate la licitație 100 de mașini istorice de serie și de competiție pentru public. (07.11)
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale




Comentarii (0)