Pierderi de 1 miliard de euro la Autostrada Transilvania
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Vicepresedintele PSD Ioan Rus a estimat la un miliard de euro pierderile inregistrate la Autostrada Transilvania, ca urmare a renegocierii contractului cu compania americana Bechtel si a intarzierilor produse din aceasta cauza, informeaza Mediafax.
Rus a declarat, marti, intr-o conferinta de presa, ca, daca se face o socoteala, faptul ca Autostrada Transilvania a fost blocata, renegociindu-se timp de un an contractul cu Bechtel, a dus la costuri suplimentare din cauza cresterii preturilor la materialele de constructie.
Proiectul construirii Autostrazii Transilvania, pe ruta Brasov-Bors, a inceput in 2004, in baza unui contract cu o valoare de 2,2 miliarde euro, acordat companiei americane Bechtel.
Lucrarile au fost intrerupte la jumatatea anului 2005, cand autoritatile au inceput reanalizarea contractelor incheiate de guvernarea precedenta. Ca urmare a sistarii lucrarilor, termenul de finalizare a autostrazii, stabilit initial pentru anul 2012, a fost prelungit cu un an.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Compania chineză Chery a lansat primele sale modele pe piața din România. Noile SUV-uri Tiggo 7 și Tiggo 8 sunt disponibile începând de astăzi la un preț de pornire de 26.000 euro. (11.07)
-
MG Cyberster, noul model de performanță electric al mărcii britanico-chineze, este acum disponibil și în România. În țara noastră, noul roadster electric are un preț de pornire de 77.950 euro. (08.07)
-
Ministerul Finanțelor a publicat proiectul de lege care, printre altele, va crește și prețul rovinietei. Șoferii plătesc, în prezent, 28 de euro anual, dar după intrarea în vigoare a noii legi vor plăti 50 de euro anual. (04.07)
-
Noile Chery Tiggo 7 și Tiggo 8, lansate oficial în România: start de la 26.000 euro
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-5. 5 lucruri esențiale + VIDEO
-
Șoc în F1: Christian Horner, dat afară de la Red Bull
-
MG prezintă noile modele electrice IM5 și IM6: autonomie de 665 kilometri
-
BMW: 50 de ani de la debutul Seriei 3. Cum a evoluat cel mai de succes model al mărcii
Comentarii (1)