Pirelli va investi 1.9 miliarde de euro în dezvoltare în următorii cinci ani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Italienii de la Pirelli vor investi 1.9 miliarde de euro pentru a-şi dezvolta produsele de top şi pentru a se extinde pe pieţele emergente. Producătorul de pneuri va investi întreaga sumă în termen de cinci ani şi a justificat investiţia prin faptul că piaţa anvelopelor la nivel mondial va fi de peste 190 de miliarde de dolari pe an în 2015. Cei de la Pirelli sunt producătorul de anvelope numărul trei în Europa şi au un interes deosebit în cucerirea unei cote de piaţă cât mai mare a acestei industrii.
Pirelli vrea să se extindă pe piaţa din Asia-Pacific pentru a-şi consolida sucursala din America Latină şi pentru a atinge obiective de pe pieţele mature. Pirelli va deschide şi o fabrică în Mexic, care va fi realizată în urma unei investiţii de 210 milioane de dolari. Până în 2015, fabrica respectivă va avea o capacitate de producţie de 5 milioane de anvelope pe an. Analiştii din industrie estimează că Pirelli va investi între 830 milioane şi 1.05 miliarde de euro în decursul a trei ani.
Cei de la Pirelli sărbătoresc creşterea vânzărilor cu 8 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Spre deosebire de producătorii de piese şi subansamble, producătorii de anvelope au întotdeauna clienţi, dar procesul de achiziţie este ciclic. Rivalii de la Michelin au anunţat recent ca vor investi 1.6 miliarde de dolari în 2011 pentru a-şi creşte capacitatea de producţie, ceea ce înseamnă echivalentul deschiderii unei fabrici noi în fiecare an.Via | Autoactu
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Alfa Romeo va prelungi producția actualelor generații ale modelelor Giulia și Stelvio cu încă doi ani. Marca italiană are nevoie de mai mult timp pentru a proiecta motoare termice pentru următoarele generații ale celor două modele. (21.10)
-
Toyota a înregistrat cele mai mari vânzări din istoria sa în primele 9 luni ale anului după ce a livrat 930.452 de vehicule, ceea ce reprezintă o creștere de 2% față de anul precedent. Atât mărcile Toyota, cât și Lexus au atins volume record. (21.10)
-
Potrivit topului Best Global Brands, realizat de către firma de consultanță Interbrand, Toyota este cel mai valoros brand auto din lume. Constructorul nipon este urmat de Mercedes-Benz și BMW. (21.10)
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Noul Leapmotor B10, lansat oficial în Europa: start de la 29.900 euro
-
Noul Jeep Grand Wagoneer facelift: primul model al mărcii disponibil cu range extender
-
Toyota va dezvălui un model de performanță nou în decembrie
Comentarii (2)