Pirelli va investi 1.9 miliarde de euro în dezvoltare în următorii cinci ani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Italienii de la Pirelli vor investi 1.9 miliarde de euro pentru a-şi dezvolta produsele de top şi pentru a se extinde pe pieţele emergente. Producătorul de pneuri va investi întreaga sumă în termen de cinci ani şi a justificat investiţia prin faptul că piaţa anvelopelor la nivel mondial va fi de peste 190 de miliarde de dolari pe an în 2015. Cei de la Pirelli sunt producătorul de anvelope numărul trei în Europa şi au un interes deosebit în cucerirea unei cote de piaţă cât mai mare a acestei industrii.
Pirelli vrea să se extindă pe piaţa din Asia-Pacific pentru a-şi consolida sucursala din America Latină şi pentru a atinge obiective de pe pieţele mature. Pirelli va deschide şi o fabrică în Mexic, care va fi realizată în urma unei investiţii de 210 milioane de dolari. Până în 2015, fabrica respectivă va avea o capacitate de producţie de 5 milioane de anvelope pe an. Analiştii din industrie estimează că Pirelli va investi între 830 milioane şi 1.05 miliarde de euro în decursul a trei ani.
Cei de la Pirelli sărbătoresc creşterea vânzărilor cu 8 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Spre deosebire de producătorii de piese şi subansamble, producătorii de anvelope au întotdeauna clienţi, dar procesul de achiziţie este ciclic. Rivalii de la Michelin au anunţat recent ca vor investi 1.6 miliarde de dolari în 2011 pentru a-şi creşte capacitatea de producţie, ceea ce înseamnă echivalentul deschiderii unei fabrici noi în fiecare an.
Via | Autoactu
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Comentarii (2)