Pneul care se umfla singur a fost premiat la Hamburg
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Creatorii pneului care se umfla singur au fost premiati la Expozitia de Tehnologie a Pneurilor din Hamburg, Germania. Inginerii de la Coda Development au primit distinctia "The Tyre Technology of the Year", care este una dintre cele cinci categorii ale concursului organizat in cadrul acestei expozitii.
Potrivit cehilor de la Coda Development, pneul SIT (Self-Inflating Tire) poate sa mentina constanta presiunea din pneu pe toata durata de viata a cauciucului. Sistemul functioneaza fara curent electric si fara ajutor din exterior. Pe langa asta, noul sistem este usor si ieftin de implementat in cadrul pneurilor existente.
Spre deosebire de sistemele clasice de umflare a pneurilor, care au nevoie de un compresor sau un rezervor pentru a umfla cauciucurile cu aer, Coda SIT foloseste o pompa construita in interiorul pneului, care se foloseste de miscarea de rotatie a cauciucului pentru a impinge aer cu presiune printr-un tub umplut cu lichid, folosit pentru a mentine presiunea la un nivel constant.
Pneul SIT foloseste aerul atmosferic pentru a mentine constanta presiunea in anvelopa si ofera un nivel ridicat de siguranta si un consum redus de carburant in comparatie cu o anvelopa obisnuita.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Si eu vreau asa ceva...
ps: stiu ca nu m-am exprimat in cel mai literar mod dar sunt sigur ca m-ati inteles.