Porsche Cayenne Turbo, transformat in Gladiator de 700 CP

De Cornel Șocariciu
Publicat Duminica, 11.10.2009
Gladiator 700 GT Biturbo este cel mai recent pachet de performanta creat de Enco pentru Porsche Cayenne Turbo. In urma modificarilor, propulsorul masinii livreaza 690 CP si dezvolta un cuplu motor de 850 Nm.

Casa germana de tuning Enco a creat un pachet de performanta pentru Porsche Cayenne Turbo, botezat Gladiator 700 GT Biturbo. In urma modificarilor operate, SUV-ul constructorului din Stuttgart ajunge sa livreze 690 CP si sa dezvolte un cuplu motor de 850 Nm. Sprintul de la 0-100 km/h se realizeaza in 4.5 secunde, iar viteza maxima la care poate ajunge este de 290 km/h.

Tunerii de la Enco au echipat Porsche Cayenne Turbo cu un sistem de evacuare nou si cu o supraalimentare mult mai performanta. Pentru ca modelul dispune de o putere mare, casa de tuning a optat sa monteze discuri de frana cu 12, respectiv 4 pistonase. De asemenea, garda la sol a masinii a fost si ea redusa cu 50 mm. In ceea ce priveste constructia caroseriei, tunerii au folosit la extensiv fibra de carbon, material care a scazut astfel sensibil masa proprie a modelului german. Porsche Cayenne Turbo dispune acum de o capota cu prize de aer, de praguri laterale, de un deflector de aer posterior, dar si de un eleron montat pe acoperis. Pentru a completa designul agresiv, Enco a ales jante de 23 de inch din aliaj de provenineta Jura pe care le-a incaltat cu pneuri Dunlop Sport Maxx GT.

Tunerii germani nu puteau ignora interiorul SUV-ului.

Acesta a fost preluat de la supercar-ul Porsche 911 GT3, iar culoarea rosie se imbina cu cea neagra pentru un aspect cat mai sportiv.

via | Enco

Comentarii (2)

  • cusca aia e pusa degeaba ...mai si incomodeaza..oricum cu tehnologia de astazi nu mai e cine stie ce faptul ca de la o masina de 450 de cai sa o ridice la 600 ..
    2 0
  • Masina sport
    Pur si simplu nu inteleg. Toate modificarile astea sunt de prost gust.
    Putere inteleg. Dar de ce naiba mai scazi garda la sol a unui suv. Apoi mai pui si jenti uriaşe cu pneuri cu talon minuscul.

    Ce se obtine? Pentru ce? Pentru senzatii tari, condus sportiv, curbe luate in forta cu magaoaia aia?
    Atunci ia nene un Porsche Turbo si tuneaza-l pe ala daca vrei condus sportiv, nu strutocamila asta.

    E ca si cum ai lua un elefant si i-ai pune patine, dar na, sunt oameni carora li se pare cul.

    Si ne miram dup-aia ca apar filme pe youtube cu masina impotmolita pe plaja.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru