Porsche Cayenne Turbo, transformat in Gladiator de 700 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Casa germana de tuning Enco a creat un pachet de performanta pentru Porsche Cayenne Turbo, botezat Gladiator 700 GT Biturbo. In urma modificarilor operate, SUV-ul constructorului din Stuttgart ajunge sa livreze 690 CP si sa dezvolte un cuplu motor de 850 Nm. Sprintul de la 0-100 km/h se realizeaza in 4.5 secunde, iar viteza maxima la care poate ajunge este de 290 km/h.
Tunerii de la Enco au echipat Porsche Cayenne Turbo cu un sistem de evacuare nou si cu o supraalimentare mult mai performanta. Pentru ca modelul dispune de o putere mare, casa de tuning a optat sa monteze discuri de frana cu 12, respectiv 4 pistonase. De asemenea, garda la sol a masinii a fost si ea redusa cu 50 mm. In ceea ce priveste constructia caroseriei, tunerii au folosit la extensiv fibra de carbon, material care a scazut astfel sensibil masa proprie a modelului german. Porsche Cayenne Turbo dispune acum de o capota cu prize de aer, de praguri laterale, de un deflector de aer posterior, dar si de un eleron montat pe acoperis. Pentru a completa designul agresiv, Enco a ales jante de 23 de inch din aliaj de provenineta Jura pe care le-a incaltat cu pneuri Dunlop Sport Maxx GT.
Tunerii germani nu puteau ignora interiorul SUV-ului.
Acesta a fost preluat de la supercar-ul Porsche 911 GT3, iar culoarea rosie se imbina cu cea neagra pentru un aspect cat mai sportiv.via | Enco
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Porsche in Romania
-
Porsche 718 Boxster Preţ: 59.498 - 86.454 €
-
Porsche 718 Cayman Preţ: 57.467 - 84.423 €
-
Porsche 911 Cabrio Preţ: 140.115 €
-
Porsche 911 Cabrio facelift Preţ: 127.977 €
-
Porsche 911 facelift Preţ: 103.849 - 291.946 €
-
Porsche 911 Speedster Preţ: 276.000 €
-
Porsche 911 Targa 4 facelift Preţ: 124.325 - 156.584 €
-
Porsche Cayenne Preţ: 77.767 - 141.965 €
-
Porsche Macan facelift Preţ: 61.673 - 67.292 €
-
Porsche Panamera Preţ: 96.629 - 205.730 €
-
Porsche Panamera Sport Turismo Preţ: n/a - 195.109 €
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- Conservator
Putere inteleg. Dar de ce naiba mai scazi garda la sol a unui suv. Apoi mai pui si jenti uriaşe cu pneuri cu talon minuscul.
Ce se obtine? Pentru ce? Pentru senzatii tari, condus sportiv, curbe luate in forta cu magaoaia aia?
Atunci ia nene un Porsche Turbo si tuneaza-l pe ala daca vrei condus sportiv, nu strutocamila asta.
E ca si cum ai lua un elefant si i-ai pune patine, dar na, sunt oameni carora li se pare cul.
Si ne miram dup-aia ca apar filme pe youtube cu masina impotmolita pe plaja.