Porsche control la Audi?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa demiterea presedintelui Grupului Volkswagen apar tot mai multe detalii privind persoanele si interesele care au determinat-o.
Daca saptamana trecuta va anuntam ca presedintele grupului Volkswagen s-a retras de la conducerea companiei si a fost inlocuit cu actualul sef de la Audi, se pare ca apele nu sunt asa linistite cum par.
Se vorbeste tot mai mult de o lupta pentru influenta si putere in randurile grupului Volkswagen. Numeroase zvonuri arata ca in spatele detronarii lui Bernd Pischetsrieder se afla Porsche.
Serioasele diferende intre conducatori privind politica si strategiile pe care Grupul Volkswagen sa le urmeze precum si influenta tot mai mare a lui Piech si a presedintelui de la Porsche, Wiedeking, au dus la demiterea lui Pischetsrieder, conform unor analisti de pe piata auto.
Este tot mai clar ca Porsche intentioneaza sa preia o putere si mai mare in cadrul grupului VW, fata de cele 30 de procente pe care le detine in acest moment. Unii analisti merg si mai departe si sustin ca principalul scop urmarit si dirijat de Piech si Wiedeking este ca Porsche sa puna stapanire pe Audi in interiorul grupului Volkswagen.
Se vorbeste tot mai mult de o lupta pentru influenta si putere in randurile grupului Volkswagen. Numeroase zvonuri arata ca in spatele detronarii lui Bernd Pischetsrieder se afla Porsche.
Serioasele diferende intre conducatori privind politica si strategiile pe care Grupul Volkswagen sa le urmeze precum si influenta tot mai mare a lui Piech si a presedintelui de la Porsche, Wiedeking, au dus la demiterea lui Pischetsrieder, conform unor analisti de pe piata auto.
Este tot mai clar ca Porsche intentioneaza sa preia o putere si mai mare in cadrul grupului VW, fata de cele 30 de procente pe care le detine in acest moment. Unii analisti merg si mai departe si sustin ca principalul scop urmarit si dirijat de Piech si Wiedeking este ca Porsche sa puna stapanire pe Audi in interiorul grupului Volkswagen.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)