Preşedintele Aston Martin îşi vinde Rapide-ul pentru a ajuta japonezii
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi au trecut câteva săptămâni bune de la cutremurul din Japonia, lumea auto încă mai înregistrează acte de caritate. Cel mai recent exemplu vine din partea lui Ulrich Bez, preşedintele executiv Aston Martin, care va scoate la licitaţie propria sa maşină, pentru a dona suma câştigată victimelor din Japonia.
Bez va oferi un Rapide, construit special pentru el, pe care îl folosea ca maşină de serviciu încă din 2009. Finisată în culoarea albastră Concours, cu un interior neagru Obsidian şi cusături gri Falcon, maşina dispune de inserţii de nuc, de un sistem multimedia şi pentru locurile din spate, precum şi de sistem DVD cu căşti prin infraroşu.
Întreaga sumă câştigată în urma vânzării, chiar şi comisionul casei de licitaţii Bonham, va merge către victimele dezastrului din Japonia.
Cu ocazia evenimentului, Ulrich Bez a declarat: "Nimeni nu trebuie să rămână indiferent la suferinţa japonezilor. După mai mulţi ani de colaborare cu companii japoneze, am legat prietenii strânse în regiune. Acum a venit timpul să ajutăm, iar Aston Martin nu poate face o excepţie. Sper ca Rapide-ul pe care îl vom scoate la licitaţie să adune o sumă importantă pentru victimele cutremurului."
via | motorward
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault va deschide o expoziție nouă la sediul său de la Paris. Pentru asta, marca franceză va scoate la licitație 100 de mașini istorice de serie și de competiție pentru public. (07.11)
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale













Indiferent de orice strategie de marketing,mai presus de toate,omul asta a facut un lucru bun,fara sa-l oblige nimeni sa-l faca.Tu ce-ai facut pentru cei din Japonia?