Pretul istoriei
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
V-ati intrebat vreodata care este cea mai scumpa masina vanduta intr-o licitatie? Ei bine, raspunsul ne este dat de americanii de la Forbes, care au alcatuit o lista cu cele mai valoroase exponate cumparate in istoria licitatiilor. Au fost analizate cele mai importante case de licitatii ale lumii, inclzand aici si celebrele Christie’s, Bonhams si Coys.
Cataloagele acestor case sunt pline cu raritati auto. Pe langa fotografii de calitate cu modelele care urmeaza a fi scoase la vanzare, acestea contin o scurta descriere a importantei istorice a respectivului model, istoria marcii, provenienta modelului, istoria restaurarilor si cateva cuvinte despre conditia actuala. Nu in ultimul rand, casa de licitatii ofera si o marja de preturi pentru fiecare model licitat.
In aceste conditii, cele mai faimoase masini ale istoriei pot ajunge la sume astronomice, avand in vedere faptul ca pasionatii si colectionarii auto se intrec in oferte care mai de care mai generoase.
Iata lista celor mai scumpe masini adjudecate la licitatiile din intreaga lume:
1.
1931 Bugatti Royale Kellner Coupe – 8.700.000 $. Cumparata in 1987 la Christie’s Anglia.2. 1929 Mercedes Benz 38/250 SSK – 7.443.070 $. Cumparata in 2004 la Bonhams Anglia
3. 1931 Bugatti Royale Berline De Voyager – 6.500.000 $. Cumparata in 1986 la Harrah Nevada
4. 1962 Ferrari 330 TRI/LM Testa Rossa – 6.490.000 $. Cumparata in 2002 la RM Auctions California
5. 1966 Ferrari 330 P3 – 5.616.000 $. Cumparata in 2000 la Christie’s California
6. 1962 Ferrari GTO – 5.500.000 $. Cumparata in 1991 la World Classic Las Vegas
7. 1930 Bentley Speed Six – 5.109.700 $. Cumparata in 2004 la Christie’s Franta.
8. 1935 Duesenberg SJ Speedster – 4.455.000 $. Cumparata in 2004 la Gooding California
9. 1937 Alfa Romeo 8C-2900 – 4.072.000 $. Cumparata in 1999 la Christie’s California
10. 1957 Ferrari 410 Sport – 3.822.500 $. Cumparata in 2001 la RM Auctions California
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
Comentarii (0)