Pretul istoriei
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
V-ati intrebat vreodata care este cea mai scumpa masina vanduta intr-o licitatie? Ei bine, raspunsul ne este dat de americanii de la Forbes, care au alcatuit o lista cu cele mai valoroase exponate cumparate in istoria licitatiilor. Au fost analizate cele mai importante case de licitatii ale lumii, inclzand aici si celebrele Christie’s, Bonhams si Coys.
Cataloagele acestor case sunt pline cu raritati auto. Pe langa fotografii de calitate cu modelele care urmeaza a fi scoase la vanzare, acestea contin o scurta descriere a importantei istorice a respectivului model, istoria marcii, provenienta modelului, istoria restaurarilor si cateva cuvinte despre conditia actuala. Nu in ultimul rand, casa de licitatii ofera si o marja de preturi pentru fiecare model licitat.
In aceste conditii, cele mai faimoase masini ale istoriei pot ajunge la sume astronomice, avand in vedere faptul ca pasionatii si colectionarii auto se intrec in oferte care mai de care mai generoase.
Iata lista celor mai scumpe masini adjudecate la licitatiile din intreaga lume:
1.
1931 Bugatti Royale Kellner Coupe – 8.700.000 $. Cumparata in 1987 la Christie’s Anglia.2. 1929 Mercedes Benz 38/250 SSK – 7.443.070 $. Cumparata in 2004 la Bonhams Anglia
3. 1931 Bugatti Royale Berline De Voyager – 6.500.000 $. Cumparata in 1986 la Harrah Nevada
4. 1962 Ferrari 330 TRI/LM Testa Rossa – 6.490.000 $. Cumparata in 2002 la RM Auctions California
5. 1966 Ferrari 330 P3 – 5.616.000 $. Cumparata in 2000 la Christie’s California
6. 1962 Ferrari GTO – 5.500.000 $. Cumparata in 1991 la World Classic Las Vegas
7. 1930 Bentley Speed Six – 5.109.700 $. Cumparata in 2004 la Christie’s Franta.
8. 1935 Duesenberg SJ Speedster – 4.455.000 $. Cumparata in 2004 la Gooding California
9. 1937 Alfa Romeo 8C-2900 – 4.072.000 $. Cumparata in 1999 la Christie’s California
10. 1957 Ferrari 410 Sport – 3.822.500 $. Cumparata in 2001 la RM Auctions California
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA









Comentarii (0)