Salonul Auto de la Geneva 2015

Primele imagini cu conceptul Lexus LF-SA au fost publicate înainte de debutul oficial

Publicat Sambata, 28.02.2015
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 24
Primele imagini cu conceptul Lexus LF-SA au fost publicate înainte de debutul oficial - Poza 1
Primele imagini cu conceptul Lexus LF-SA au fost publicate înainte de debutul oficial - Poza 2
Primele imagini cu conceptul Lexus LF-SA au fost publicate înainte de debutul oficial - Poza 3
Primele imagini cu conceptul Lexus LF-SA au fost publicate înainte de debutul oficial - Poza 4
Primele imagini oficiale cu conceptul Lexus LF-SA au ajuns pe internet înainte de debutul oficial ce va avea loc săptămâna viitoare la Salonul Auto de la Geneva.

Primele imagini oficiale cu conceptul Lexus LF-SA au fost publicate pe internet înainte de debutul oficial al acestui model. Conceptul Lexus LF-SA va fi una din principalele atracții la standul mărcii premium din Japonia pentru Salonul Auto de la Geneva. Lexus LF-SA este conceptul unui automobil subcompact cu trei portiere ce îmbină liniile unui coupe cu cele ale unui crossover. Este o idee îndrăzneață a celor de la Lexus și anunță un posibil model de clasă mică ce ar putea fi poziționat sub actualul model Lexus CT200h.

La nivel de design, conceptul Lexus LF-SA folosește linii curbe aranjate agresiv și faruri subțiri cu tehnologie LED ce încadrează deja celebra grilă Lexus. Aripile prezintă evazări musculoase, iar jantele folosite au un design special. În spate regăsim aceleași linii puternice, specifice mai degrabă unui crossover și un eleron integrat. Liniile angulare sunt continuate și la interior. Singura imagine cu interiorul ne arată un volan cu forme îndrăznețe și comenzi integrate și o consolă centrală ce reflectă designul exterior. 

Urmareste Automarket
Nu există încă date tehnice despre noul concept Lexus, dar vom afla săptămâna viitoare dacă japonezii au planuri concrete cu acest model.
Dacă Lexus decide să producă un model de clasă mică, atunci acesta este posibilă să aibă ca bază modelului Toyota Yaris și îl vom vedea în producția de serie cel mai probabil în 2018.

Via Carscoops.


Comentarii (24)

  • cu mana pe inima spun ca acest concept este inspirat dintr-un alt concept participant la unul dintre concursurile on-line de design ale lui Peugeot.
    16 2
  • Si uite asa , A1 va fi surclasat. De fapt pana si Mazda 2 ( de volum ) il surclaseaza la calitate si tehnologii moderne, de Lexus nu mai zic. Lexus va veni cu sistem audio Mark Levinson, propulsie hybrid-hidrogen, asa ca ...... PS: Asteptam nava LS care va fi o evolutie in segmentul de lux.
    19 15
  • Cum spuneam, toată lumea așteaptă "tăticul" limuzinelor, actualul promitea foarte mult cu butoanele electrostatice, dar n-a fost să fie.
    14 15
  • Nu stiu cine a zis asta cu ''butoane electrostatice'', probabil ca-i o aberatie care-ti vine tie si pe care o repeti ca papagalul. Pentru cultura ta automobilistica afla ca IS are butoane electrostatice la climatizare, o inovatie care s-a inscris pe lista inovatiilor mondiale, oftica-te ca Bemve nu are. Pana va aparea LS , BMW se bucura de comoara propulsiilor fiabile hybrid de la compania Toyota Motors Corporation.


    PS : Frumos BMW-ul de la avatar . Masina lu' taticu ?
    14 11
  • @Mihai si Toyota se bucura de motoare diesel de la BMW, asta asa... ca sa nu te exciti prea tare pe sistem electrostatic.
    Da pe aia cu tehnologia NASA cand o bagati ? ca n-am mai auzit-o demult, parca de saptamana trecuta, Joi, gen.
    11 13
  • Mai bine ai lasa flencaneala si ai posta ceva inteligent, enumara-mi cateva inovatii BMW , hai . Sa te aud , iti zic eu BMW nu prea a inovat in industria auto decat in acele motoare TDS care au esuat lamentabil la fiabilitate. De exemplu : Pompa de injectie la TDS este foarte sensibila la motorina proasta din RO.Exista 2 tipuri de motoare TDS in Romania:cele care au avut probleme cu pompa si cele care vor avea. E clar ca nemtii au facut motoarele fiabile pt ''motorina'' lor.
    12 13
  • @Mihai, cauta singur, gasesti destule inovatii BMW, cum ar fi prima masina gata de productie care functioneaza cu hidrogen, BMW i7 in 2001, primele prototipuri fiind testate in 1983.
    Primul constructor care ofera ABS-ul standard in toata gama,
    prima masina cu acceleratie "drive-by-whire", primul constructor care introduce airbag-urile pentru protectia capului, primul constructor care introduce farurile xenon, primul constructor care ofera distributie variabila atat pe admisie cat si pe evacuare si astea sunt doar cateva.... pe langa motoarele care le produc si an de an sunt desemnate cele mai bune in mai multe categorii.

    Legat de TDS-uri... ca fost de posesor de TDS cu probleme, permite-mi sa-ti spun urmatoarele: motor diesel mai bun in '93 nu cred ca gaseai.
    Doi la mana, dupa 22 de ani, sunt inca multe TDS-uri in stare buna pe strazi. Trei la mana, atat de buna e motorizarea incat Opel le folosea pentru navele lor amiral, la fel si Land Rover...
    Si patru la mana, daca tot aduci aminte de pompa, poate ar fi cazul sa stii ca nu BMW fabrica pompele respective, ci Bosch. Si ai impresia ca Bosch e in parteneria exclusiv cu BMW ? nu, drept urmare, pompele respective s-au montat si pe Mercedes, VW, samd.
    10 10
  • Legat de "tehnologia NASA", intradevar,sa faci un asa simulator necesita sa dispui de anumite tehnologii,foarte costisitoare de altfel,tehnologii care se gasesc in simulatoarele in care se antreneaza cosmonautii si pilotii de vanatoare(deci si la NASA).Este foarte benefic pentru testarea masinilor intr-un mediu 100% sigur(dezvoltarea noilor tehnologii,park assist,lane assist,blindspot monitor etc).Cauta pe Youtube " Lexus simulator" sa vezi.Acum,ca producatorii premium precum BMW,Audi si mai nou vor sa se creada Hyundai,Volkswagen etc nu isi permit "luxul asta", asta este partea a doua.Prefera sa faca toate masinile lafel decat sa dezvolte un nou design,pentru cateva sute de milioane,nu investesc in astfel de chestii.Tot Lexus a mai facut(in premiera) pentru proiectul LF-A " carbon loom",impletirea fibrei de carbon marindu-i foarte mult eficienta(da,tot Lexus si-a permis sa dezvolte noi tehnologii in materie de fibra de carbon,material foarte scump,evitat de producatorii de rand).Acum,eu inteleg ca esti fan BMW,dar asta nu inseamna ca BMW sau nemtii in general sunt dumnezeii masinilor,pentru ca nu este adevarat.

    Cauta pe site-uri cu anunturi de masini un BMW 750 din 2010 cu aprox 100.000 km(pret de nou vreo 140k) si un Lexus 600h 2010 cu aprox 100.000 de km(pret de nou tot vreo 140k) sa vezi devalorizare. BMW costa in jur de 25.000 iar Lexus 45.000(euro).Aceasi clasa,motoare asemanatoare,acelasi pret initial,acelasi nr de km,acelasi an de fabricatie.Explica asta.
    14 9
  • Mai @Mihai, a trecut ceva timp de cand n-ai mai pomenit de TDS-uri, stii tu, de pe vremea cand lucrai la service:). Stiu ca e misto masina de la avatar, nu e a lui taticu, e a lui bunicu.
    10 13
  • BMW daca testau concepte de masini pe hidrogen in anii '90,pana in 2015 cum de nu au scos un model de serie.Toyota Mirai se vinde deja.Japonezii sperau sa vanda 500 de unitati intr-un an si totusi au primit 1500 de comenzi in prima luna de la lansare.

    BMW vrea tehnologie hybrid/hydrogen pentru ca nu dispun de asa ceva si nici nu o sa faca vreodata(costa bani si cum ei sunt disperati pentru bani...).Toyota are deja motoare diesel,de care multi oameni sunt multumiti,nu vrea motoare BMW pentru ca ar fi senzationale,ci pentru ca au priza la europeni,in SUA si Asia vor folosi in continuare motoarele lor.In al doilea rand,vor folosi initial familia de motoare BMW doar pe un model,in cazul in care o sa fie multumiti o sa le foloseasca si pentru alte modele.
    13 10
  • Stiu ca va depasesc astfel de detalii,pentru voi la o masina nu conteaza decat sa aiba multi cai,sa dati "scartzuri", diesel neaparat sa consume 4%.
    13 9
  • Te strig "seful meu" de acum daca imi explici logic ce v-am spus mai sus,in legatura cu devalorizarea.
    13 9
  • @@@@, te lupti cu morile de vant. E clar ca ''dansii'' sunt paraleli cu industria auto. La ei totul se rezuma la ''made in Germany'' , daca le spui de alt producator, sunt gata sa te i-a la bataie. De fapt asta este trasatura specifica posesorilor de marci germana, aceea de ''gealat cu ceafa lata'' care scuipa seminte si asculta manele.

    BMW daca dispunea in 83' de o asemenea tehnologie cu siguranta de dreagul ''imaginii'' ar fi implementat-o in productia in serie, insa chiar seful diviziei a explicat atunci ca nu garanteaza in aceasta ''inovatie'' , asta daca unii erau atat de atenti , dar probabil ca ei atunci nici nu se nascuse, iar acum vine un pustan de 15 ani Mowgli cu nick din desene animate sa ne spuna noua ca nemtii au inventat apa calda. Pun pariu daca il intreb care a fost prima masina din lume, imi va spune tot BMW , sau Mercedes.
    13 9
  • Daca are bani de seria 7 si de cheltuielile aferente,felicitari lui,cand ai bani nu mai tii cont ca se mai striga un injector odata la un an sau chestii dinastea.Dar cand ii vad ca au 15.000 de euro,munciti toata viata,si isi bat joc cu prostia lor cumparand o caruta nemteasca de 300.000 de km,aproximativ numarul de km pentru care a si fost proiectata sa mearga(asta e piata,marketing,nu ca sunt nemtii prosti,neamtu de rand e lafel de serios ca inainte,conducatorii marilor companii producatoare de masini sunt nehaliti si disperati pentru bani).Cu banii aia iti cumperi masina noua,normala,de om normal,ca nu cred ca sunt niste VIP-uri.
    13 10
  • @@@@ adevar graiesti, insa e greu cu mintile spalate. E clar ca la 15 mii poti cumpara o masina noua, nu buna, ci foarte buna. Si ca exemplu: Anul trecut am trecut pe la showroom-ul Mazda , unde am efectuat si un test cu Mazda 3 sedan. Dupa Test , am intrebat pe dealer de oferte, omul imi oferea o Mazda 3 in varianta Challenge 2.0 120 cp la pretul final de 14.000 euro ( cu tichet rabla de care imi facea tot el rost ) , eu explicandu-i ca nu detin masina veche, a zis sa contez pe el. Deci iata de la 18.400 tipul imi lasa masina la 14 mii , pun pariu ca la plata integrala cash o puteai achizitiona cu 12 mii . Deci iata ca se poate si cu masini noi, dar nuuuu....mintile destepte ce zic ? '' ehhh pe dreacu, mai bine un Bemve seria 7 tata calarit ca pe draci cu 220j de mii de km la bord , iar 100 de mii dati inapoi, dar sa stiu ca am piele si sute de cai putere si e bemve nene , calitate germana'' asta gandesc mintile bolnave. Asta arata cultura lor automobilistica, si mentalitatea lor.

    Eu tot il astept pe ala sa imi spuna care a fost prima ''masina inventata'' si de cine , cu siguranta nu stie :))))
    13 10
  • @@@@@@@@@@@@@@@@@

    Auzi ? hai facem altfel: tu te apuci si cauti si aflii ce a facut BMW in domeniul alimentarii cu hidrogen, dupa care sa-mi explici de ce BMW, Audi sau Mercedes vand chiar de 3 ori mai mult. Mai mult explica-ne ce masina ai sau macar daca conduci un Lexus ? Daca nu, de ce nu ?
    Lasa-ma sa ghicesc: nu-ti permiti unul nou, nu-ti permiti unul la mana a doua iar cele la mana a 3-a nu se gasesc pentru ca nu le-a cumparat nimeni.

    Daca raspunzi la intrebarile astea, o sa visez un Lexus la noapte.
    10 12
  • Ivanoff
    Nu am vrut sa intervin,dar trebuie : Asta pentru cei care cred ca BMW e D-zeu pe pamant : J.D Power zice asa :

    http://piataauto.md/Stiri/2015/02/J-D-Power-Tot-mai-multe-probleme-de-fiabilitate-vin-de-la-tehnologiile-moderne-Vezi-cele-mai-fiabile-branduri/



    Vizionare placuat. Sper sa nu visati urat la noapte cu gandul ca Lexus este Number One .
    13 8
  • VAG adica:
    Volkswagen
    Audi
    Seat
    Skoda
    Lamborghini
    Porsche
    Bugatti
    Ducati
    Bentley
    Scania
    Neoplan vand in total mai putin decat Toyota Motor Corporation,la nivel mondial vorbind.Acum o sa vii si o sa-mi spui"da ma,dar cat costa o masina din vag si cat costa o toyota".Afla(te poti interesa si pe internet) ca o masina din grupul VAG este cu foarte putin mai scumpa,in medie,decat o Toyota/Lexus.Deci cine,cat vinde?Devalorizarea si satisfactia clientilor,lucruri definitorii in "marcarea" calitatii autovehiculelor,fapt declarat de catre specialisti,tinde,bineinteles,in favoarea Toyota,la nivel mondial,desigur.Lexus nu am,pentru ca da,nu sunt "compatibile" in totalitate cu cerintele europenilor,deaia vand mai mult in USA,nu se uita nimeni acolo ca are motor 3.5 benzina.

    Acum vii tu,romanul tipic care nu citeste nimic dar le stie pe toate,sa-mi demonstrezi mie cat sunt eu de prost si cata dreptate ai tu.Intai sa-mi raspunzi la intrebarea cu devalorizarea si iti raspund si eu la intrebarile tale.
    13 9
  • @ivanoff
    N-ai vrut sa intervii? Ai latrat mai sus cu alte denumiri si acum intervii ca sa te sustii? Esti bolnav amice !
    9 10
  • Astept raspunsul la o intrebare,daca nu esti capabil sa aduci argumente valide,te inteleg,pun pariu ca nici examenul de bacalaureat nu l-ai promovat,dar promovezi BMW-uri pe aici.
    6 10
  • @Sefu cu devalorizarea

    Boss, iti bag una de jale ?

    Fii atent: pe mobile.de exista 143 de 750-uri fabricate intre 2009 si 2011. Cel mai ieftin care are sub 100.001 km costa 29.000 de euro din 09.2010. La 144.000km tot la acelasi pret gasesti unul din 11.2011.
    Eu insa iau media pietei de fiecare data, ca sa-mi fac o idee de pret si avem un model de 34.000 de euro cu X-drive, din 2010, 105.000km. Din 2009 avem la acelasi pret un 750i cu 49.000km si garantie BMW, 34.000 de euro.

    Deci ce concluzie tragem ? ca vorbesti avioane, un BMW 750 bun incepe de la 34.000 de euro.

    Dar partea buna incepe acum: cautam un Lexus dupa aceleasi criterii si ghici cate rezultate gasim ? 8. Cat ? OPT REZULTATE.
    Bun, cel mai ieftin Lexus cu mai putin de 100.001 km si din 2010 costa 39.000 de euro. Dar o sa fiu corect si fac ca si mai sus, media pietei si avem... ah stai... exemplul de mai sus era si cel mai ieftin sub 100.000 de km dar si media pietei, caci e al 4-lea rezultat din 8 totale.

    Drept urmare, ce inteleg de aici ? ca diferente intre exemplele date de tine nu este de 20.000 de euro asa cum spui tu, ci de vreo 5000 de euro, dar mai important este numarul acestor masini pe piata.
    Cand ai 8 bucati versus 143... care crezi ca se devalorizeaza mai repede si pentru care crezi ca diferenta dintre pretul minim si maxim este mai mare ?

    No, ti-am explicat suficient de logic ? Stai linistit, nu trebuie sa ma strigi cu "seful meu", sa nu creada lumea ca-s vreun prieten cocalar de-al tau.
    7 7
  • Pe mobile.de sunt doar 17 rezultate pentru BMW 750i intre 2010-2011 iar la km 80.000-110.000,cel mai ieftin 25.000,cel mai scump 37.000.Media,undeva la 34.000.

    Lexus,aceleasi criterii,5 bucati,cel mai ieftin 34.000(media BMW),apoi doua de 38.000 si inca doua de 45.000 respectiv 46.000.Media,in jur de 42.000.Tu daca vrei sa vinzi ceva care nu prea se cauta,in cazul asta Lexus,mai lasi din pret,in speranta ca o sa vinzi produsul respectiv.Apoi,un 750i full option,sare de 150k euro,astea sunt cele care second-hand au pretul mai mare,un Lexus,doar blindat sare de acest pret.
    7 9
  • Ce mi se mai pare ciudat,cum nemtii astia numai in inovatii o tin.Cand defapt,intr-un top Forbes cu cele mai inovative corporatii din lume,imediat dupa Intel,Microsoft,Apple si inca 1-2,este Toyota,cu un buget pentru dezvoltare care in 3 ani ajunge cat profitul VAG pe un an.
    4 10
  • Sa vorbim si de satisfactia clientilor.In USA,Mercedes-Benz,Subaru si Lexus in top si daca dam scroll-down putin mai jos,ce observam,BMW,sub media pietei.
    4 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru