Probleme in familie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dificultatile financiare prin care trece grupul Ford se fac resimtite tot mai mult in cazul uneia din marcile premium ale sale, Jaguar. Astfel, conducerea marcii britanice a anuntat renuntarea la proiectul platformei comune pentru XJ si XK, modelele de top ale gamei, din cauze care tin de aspecte economice. Este al doilea caz asemanator consecutiv, Jaguar renuntand in vara anului trecut la ideea unei platforme noi pentru S-Type.
Problema Jaguar nu este insa doar a marcii, ci a intregului grup. Asta pentru ca Ford, firma-mama, se confrunta, la randul sau, cu dificultati majore. In aceste conditii, este foarte clar ca bugetul si timpul necesar pentru dezvoltarea unei platforme comune pot fi utilizate in alte scopuri. In plus, ultima infuzie de capital din partea celor de la Ford (1.76 miliarde de euro in luna decembrie) nu au reusit sa schimbe decat o mica parte din aspecte, deci de aici inainte ne putem astepta la un Ford mai precaut din acest punct de vedere.
Insa Jaguar nu sufera doar din aceste motive, casa britanica fiind nemultumita de faptul ca ultimele modele lansate si-au pierdut din aspectul propriu clasic al marcii.
Un lucru logic, avand in vedere ca S-Type este bazat pe aceeasi platforma cu modelul american Linoln LS iar X-Type imparte aceeasi platforma cu Ford Mondeo. Ramane de vazut cum vor reusi cei de la Jaguar sa dribleze situatia deloc roz a grupului. Iar noua nu ne ramane decat sa speram ca viitorul XK va reusi sa convinga prin conservarea imaginii de marca atat de iubita de clientii fideli ai marcii.Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Bentley anunță o noua ediție specială pentru SUV-ul Bentayga. Numele său este Beytaga Apex Edition și va fi replicată în doar 20 de exemplare la nivel global. (29.04)
-
Suedezii de la Polestar au testat, împreună cu producătorul de baterii StoreDot, un acumulator care se încarcă de la 10 la 80% în doar 10 minute. Bateria a fost montată pe un Polestar 5. (29.04)
-
Formula E a dezvăluit oficial noul monopost Gen3 Evo, cu care echipele din seria electrică vor concura începând din sezonul 2025. Noul monopost aduce tracțiune integrală și un timp de accelerație chiar mai mic și decât un monopost de Formula 1. (29.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Comentarii (0)