Proiectul Audi Travolution continuă cu o nouă serie de teste
- Printeaza
 - Comenteaza
 - 
			Trimite pe: 
			
		 
Audi testează sistemul Travolution cu un număr de 15 maşini şi 25 de semafoare din Ingolstadt, Germania. Sistemul Travolution a fost creat pentru economisirea carburantului şi scăderea emisiilor de CO2. Maşinile constructorului german vor fi conectate wireless la reţeaua de semafoare ale oraşului, iar computerul de bord îi va indica şoferului viteza cu care trebuie să ruleze pentru a evita oprirea la culoarea roşie.
Când sistemul detectează culoarea galbenă a semaforului, soferul va fi atenţionat de computerul de bord că trebuie să încetinească. În cazul în care sistemul detectează culoarea roşie, modulul de comunicare amplasat în maşină transmite computerului de bord timpul de care are nevoie şoferul pentru a prinde "verde" la următorul semafor.
De asemenea, prin intermediul sistemului Travolution şoferul va putea plăti tichetul de parcare sau combustibilul achiziţionat. Prin implementarea acestui sistem, consumul de carburant va putea fi redus cu 0.02 litri la fiecare semafor la care automobilul este nevoit să staţioneze, iar emisiile de CO2 vor scădea cu 15 procente.
Via | Audi
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
- 
				                
				                Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
 - 
				                
				                Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
 - 
				                
				                Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
 - 
				                
				                Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
 - 
				                
				                Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
 - 
				                
				                Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
 - 
				                
				                Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
 - 
				                
				                Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
 - 
				                
				                Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
 - 
				                
				                Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
 - 
				                
				                Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
 - 
				                
				                Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
 - 
				                
				                Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
 - 
				                
				                Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
 - 
				                
				                Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
 - 
				                
				                Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
 - 
				                
				                Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
 - 
				                
				                Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
 - 
				                
				                Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
 - 
				                
				                Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
 - 
				                
				                Audi Q8 Preţ: 76.541 €
 - 
				                
				                Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
 - 
				                
				                Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
 
Ultimele stiri din Tehnologie
- 
                        
                        Aumovio Sibiu, fostul Continental Sibiu, anunță producerea a 30 de milioane de camere cu vedere panoramică la fabrica din Sibiu. Potrivit companiei, această cameră produsă în România echipează peste 8 milioane de vehicule. (30.10)
 - 
                        
                        Compania chineză Chery, recent lansată pe piața din România, a încheiat testele de anduranță cu noul său sistem hibrid Chery Super Hybrid. Pentru acest test, marca a străbătut 7 țări din Europa, printre care și România, unde sistemul a fost testat pe Transfăgărășan. (30.09)
 - 
                        
                        Opel a prezentat un prototip al lui Grandland pentru a demonstra o tehnologie nouă integrată în faruri. Aceste lumini inteligente sunt create pentru a da semnale vizuale pietonilor pentru traversarea străzilor. (25.09)
 
- 
                
                    Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

 - 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

 - 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

 - 
                
                    Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

 - 
                
                    Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice

 
												























Pai si care e ideea ta? Sa mergi cu 100 km/h ca sa prinzi rosu si sa distrugi planeta ?
0.02l e suficient suficient. Dar treaba asta nu functioneaza decat in orase care nu sunt aglomerate.
@zzz
Si in orasele aglomerate de ex bucuresti, seara sau dimineata cand e mai gol ar face drumul mult mai relaxant..
eu personal prefer sa merg cu 50kmh dar sa nu stau deloc la semafoare decat sa fortez aiurea masina sa risc si sa o lovesc si sa stau si la semafoare.
@ripper
Ia in calcul 10 l pe luna o medie la sutele de mii de masini intr-un oras maricel sunt mii de tone de CO2. Conteaza.
Sistemul poate avea consecinte favorabile si in accidentele rutiere.