Rabla a schimbat 16.500 de masini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
A treia editie a programului Rabla a inglobat pana in prezent 16.500 de masini vechi. Programul este sustinut de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile.
S-au alocat 49,5 milioane de lei pentru editia de anul acesta, care se va desfasura in trei etape. Primii doi beneficiari de pe piata auto sunt Dacia si Daewoo, cu cate o cota de peste 1900 unitati, pentru prima etapa a programului.
Cei doi producatori interni au fost urmati de principalul importator, Porsche Romania, care a reusit sa obtina un numar asemanator de unitati. .
Anul trecut Dacia si Daewoo au vandut cate 4.576 de masini prin intermediul programului Rabla. Lista este completata de Renault cu 1.872 de unitati, Fiat cu 1.479, Ford cu 1.456, Peugeot cu 934 si Toyota cu 578 de unitati.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Constructorul bavarez de automobile anunță prețurile pentru noul i4 Gran Coupe facelift, aferente pieței din România. Modelul cu zero emisii pornește de la 50.159 de euro, cu TVA inclus. (29.04)
-
Noul Mini Aceman, primul model exclusiv electric al mărcii britanice, poate fi comandat în România. Prețurile încept de la 33.737 de euro, cu TVA inclus, fără programul Rabla. (29.04)
-
Renault a dezvăluit prețurile noului Captur facelift pentru piața din România. Crossover-ul compact pornește de la 19.450 de euro în țara noastră. (24.04)
- Marea transformare
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noua Mazda Arata este un concept care anunță un viitor SUV electric pentru China
- BYD Seagull va ajunge în Europa din 2025. Rival direct pentru Dacia Spring
Cine spune chestia asta???
Dacia a avut peste 3.000 de dosare respinse in prima faza a progamului si nu a mai primit o a doua transa in faza din iarna!
Daewoo, in schimb, a participat la ambele faze ale programului...
Sunt sigur ca di milioanele alocate un % considerabil ajunge prin buzunarele organizatorilor astfel perpetuinduse un furt legalizat organizat de un guvern dubios.
Cat despre exprimarea ta "ajungi la concluzia ca se face mai multa poluare prin fabricarea si folosirea unei masini noi decat produce una veche timp de 5 ani de zile", trebuie sa-ti spun ca e cea mai mare idiotenie pe care am auzit-o anul asta, te rog sa ma scuzi. Iti recomand sa te orientezi spre forumuri fasciste, nationaliste, anti-europene, anti-integrare, anti-capitaliste, anti-globalizare, anti-orice_vrei_tu.
Cer scuze moderatorilor pentru iesirea de mai adineauri.
Dar a pus si el niste probleme care isi pot avea meritul lor.
Siguranta - parca este asigurata prin revizia techica necesata TUTUROR masinilor indiferent de varsta.
Poluarea - O masina "veche" polueaza cu 30-40% mai mult ca una noua si deci trebuie sa comparam acel % de poluare cu poluarea generata pt construirea unei masini noi, energia folosita a poluat si materialele folosite au poluat, plasticul, vopseaua si cauciucurile si sticla si adezivurile si metalul topit si prelucrat. Care polueaza mai mult?
Este adevarat totusi ca astfel se stimuleaza industria auto si se baga la datorii populatia dar ....... mediul va fi mai curat?
Insultele sunt usor de aruncat dar ratiunea mai greu de folosit.
Iar pana la urma Programul Rabla nu obliga pe nimeni sa isi schimbe masina. Ofera o optiune. Care care considera ca merita "trocul" fac afacerea. Si atat. Daca respectivii tot vor o masina, de ce e oare asa de rau sa fie una noua Euro 4 si nu alta "comoara" Euro 0,1 sau 2???
Dar masina nu face 3000 RON pe piata libera si nu este platita de firma Dacia ci de statul roman care forteaza toata populatia sa dea o cota chiar daca are sau nu ceva de-a face cu masinile. Si pe langa asta mai pune si lozinca "Pt Protejarea Mediului".
Masinile poluante, in doi timpi au cam fost scoase din circulatie de ani de zile si in alte parti ale lumi se fac teste de poluare din doi in doi ani.