Razboiul reclamelor: BMW isi face reclama agresiva acasa la Audi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Inceput peste Ocean, acolo unde rivalii de la BMW si Audi se ataca fara perdea prin campaniile outdoor pe care agentiile de promovare ale celor doi constructori le sustin in orasele americane, razboiul publicitar dintre cele doua marci continua la scara mare.
BMW a inchiriat fatada unui bloc aflat in Ingolstadt, orasul de origine al celor de la Audi, montand un banner de mari dimensiuni care il infatiseaza pe noul BMW Z4. Pana aici, nimic anormal. Si totusi, bannerul cu pricina este asezat la doar 300 de metri de Audi Zentrum, sediul central al constructorului german din Ingolstadt. "Jocul" BMW continua si prin mesajul reclamei, care reprezinta un joc de cuvinte intre cunoscutul slogan Audi "Vorsprung durch Technik" (Progres prin tehnologie) si "Freude" (Bucurie), termenul prin care BMW isi caracterizeaza noua gama de modele.
A rezultat "Vorsprung durch Freude" (Progres prin bucurie), un mesaj care are darul de a-i starni pe rivalii aflati la doar o aruncatura de bat. Bannerul este completat de un alt mesaj, care vizeaza de aceasta data direct modelul promovat prin banner: "Bucuria incepe cu noul BMW Z4 Roadster".
via | BMWBlog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- Conservator
- OFICIAL: Acesta este noul Citroen C3 Aircross. Va avea până la 7 locuri
@Audelu':
Nu stiu ce indrugi tu acolo cu angajatii si ce masini isi cumpara. Ai vreo dovada care sa sustine afirmatiile tale de fanboi sau citezi de pe audiclub.com din sectiunea "Cafenea"?
Deghizeaza-te si tu in om serios daca vrei sa raspandesti zvonuri ca la ce nick ai, nu o sa te ia in seama decat fanii Audi...
dar cine sa inteleaga?
Mercedes-ul a pierdut in momentul in care a inceput sa foloseasca aceeasi linie de design (ca si Audi de altfel) pe toate clasele de serie. Aceasta miscare nu e benefica deloc pentru imagine, pentru ca acelasi lucru il observam la marcile "medii" (vezi Ford cu design-ul kinetic si VW care foloseste chiar aceeasi tehnologie pe toate modelele). Totusi...vorbim de o marca premium...
Chiar imi doresc ca aceste "razboaie" sa tina mult si bine. Singurul care castiga sunt eu, potentialul client. ;)
"Mai e mult pana departe!" (pt Audi)
Bafta!
Cat timp vor fabrica cele mai bune motoare din lume BMW va fi sus.
Ca La toti le place puterea intro clasa PREMIUM si SIGURANTA pe masina nu Ncap ci la orice duel cu alta marca..