Razboiul reclamelor: BMW isi face reclama agresiva acasa la Audi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Inceput peste Ocean, acolo unde rivalii de la BMW si Audi se ataca fara perdea prin campaniile outdoor pe care agentiile de promovare ale celor doi constructori le sustin in orasele americane, razboiul publicitar dintre cele doua marci continua la scara mare.
BMW a inchiriat fatada unui bloc aflat in Ingolstadt, orasul de origine al celor de la Audi, montand un banner de mari dimensiuni care il infatiseaza pe noul BMW Z4. Pana aici, nimic anormal. Si totusi, bannerul cu pricina este asezat la doar 300 de metri de Audi Zentrum, sediul central al constructorului german din Ingolstadt. "Jocul" BMW continua si prin mesajul reclamei, care reprezinta un joc de cuvinte intre cunoscutul slogan Audi "Vorsprung durch Technik" (Progres prin tehnologie) si "Freude" (Bucurie), termenul prin care BMW isi caracterizeaza noua gama de modele.
A rezultat "Vorsprung durch Freude" (Progres prin bucurie), un mesaj care are darul de a-i starni pe rivalii aflati la doar o aruncatura de bat. Bannerul este completat de un alt mesaj, care vizeaza de aceasta data direct modelul promovat prin banner: "Bucuria incepe cu noul BMW Z4 Roadster".
via | BMWBlog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Adrian Mardell, CEO-ul Jaguar Land Rover, a anunțat că va pleca de la conducerea grupului britanic la finalul acestui an. Oficialul britanic se va pensiona după 35 de ani petrecuți la Grupul Jaguar Land Rover. (01.08)
-
Renault a anunțat oficial noul său CEO. Acesta este François Provost, care va prelua conducerea grupului francez începând din 31 iulie. (31.07)
-
Mercedes-Benz Vito împlinește 30 de ani de existență. De-a lungul celor 4 decenii de producție, modelul utilitar al mărcii germane a cunoscut 3 generații și numeroase configurații de caroserie, propulsoare și trenuri de rulare. (30.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
@Audelu':
Nu stiu ce indrugi tu acolo cu angajatii si ce masini isi cumpara. Ai vreo dovada care sa sustine afirmatiile tale de fanboi sau citezi de pe audiclub.com din sectiunea "Cafenea"?
Deghizeaza-te si tu in om serios daca vrei sa raspandesti zvonuri ca la ce nick ai, nu o sa te ia in seama decat fanii Audi...
dar cine sa inteleaga?
Mercedes-ul a pierdut in momentul in care a inceput sa foloseasca aceeasi linie de design (ca si Audi de altfel) pe toate clasele de serie. Aceasta miscare nu e benefica deloc pentru imagine, pentru ca acelasi lucru il observam la marcile "medii" (vezi Ford cu design-ul kinetic si VW care foloseste chiar aceeasi tehnologie pe toate modelele). Totusi...vorbim de o marca premium...
Chiar imi doresc ca aceste "razboaie" sa tina mult si bine. Singurul care castiga sunt eu, potentialul client. ;)
"Mai e mult pana departe!" (pt Audi)
Bafta!
Cat timp vor fabrica cele mai bune motoare din lume BMW va fi sus.
Ca La toti le place puterea intro clasa PREMIUM si SIGURANTA pe masina nu Ncap ci la orice duel cu alta marca..