Recall Honda in SUA: 440.000 de masini rechemate la service

De Mircea Meșter
Publicat Luni, 03.08.2009
Un defect de fabricatie la sistemul de declansare a airbag-urilor face ca Honda sa cheme in service-urile din SUA aproape o jumatate de milion de Civic, Accord si Acura TL.

Honda a anuntat un recall de mari dimensiuni in Statele Unite ale Americii, acestea implicand 440.000 de unitati din cauza unor probleme cu potential letal la nivelul airbag-urilor. Recall-ul are ca tinta unele versiuni Accord din 2001 si 2002, Civic din 2001 si Acura TL sedan din 2002 si 2003.

Conform informatiilor publicate de Honda, problema se refera la faptul ca airbag-urile pot sa explodeze cu o presiune mult mai ridicata decat cea normala. Unele fragmente din metal si din plastic ar putea fi astfel proiectate prin airbag, lovind pasagerii in cazul unui impact. Recall-ul Honda vine dupa ce s-a descoperit ca un pasager a decedat din aceasta cauza, alte cateva raniri usoare fiind legate de asemenea de acest defect.

Nu este primul recall pe care Honda il realizeaza pentru generatie 2001-2003 de modele ale sale in SUA. In luna noiembrie a anului trecut, Honda a rechemat in service cateva exemplare Accord si Civic produse in 2001 pentru cateva verificari.

via | Automotive News

Comentarii (10)

  • thenuts
    renumita calitate japoneza!
    6 9
  • Stelian opincariu
    Se intampla si la case mai mari!
    4 2
  • sua&EU
    Partea amuzanta este ca se intampla numai in SUA
    2 0
  • sua
    Asta deoarece toate marcile japoneze au fabrici in SUA sau in Mexic. Deci nu mai sunt chiar japoneze....
    3 0
  • @thenuts
    Daca ai avea ceva cultura auto ai sti ca airbag-urile nu sunt produse de Honda si probabil ca nici macar de vre-o companie japoneza.
    1 4
  • @gtrazvan
    daca ai fi tacut mare intelept ai fi fost! orice producator auto foloseste subansambluri fabricate de alti producatori dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa le verifice calitatea! ce ar fi daca mercedes ar pune cauciucuri Sunny pe masinile lor si in cazul in care ar face explozie ar da vina pe micul producator??? tre sa ai o cultura auto vasta ca sa intelegi ca airbagurile nu sunt produse de ei!
    2 0
  • Autogreen
    bune rau1
    Chemate in service de bune ce sunt! Defecte foarte grave si erori de proiectare caracteristice masinilor asiatice. Se pare ca procesul de copiere al automobilelor nemtesti nu se desfasoara tocmai corect.
    2 5
  • @Autogreen
    unii ce viseaza noaptea sau ce aud pe la colt de strada in cartier vin si posteaza aici...nu stiu dc exista vreo marca de masini care sa nu fi avut rechemari in frunte cu (BMW,Merc sau audi). intr-adevar este un lucru grav dar de aici la a spune k japonezii copie masinile nemtesti mi se pare o aberatie f mare.probabil a auzit ceva de masinile chinezesti....informeaza-te baiete si dupaia mai dai pe aici...
    1 2
  • Etienne
    Recall for all
    S-a mai discutat problema rechemarilor in service, dar se pare ca degeaba. Majoritatea companiilor auto s-a confruntat cu recall-uri la un moment dat, de la Mercedes (cu celebrele frane asistate de la penultima clasa E din 2002) pana la Nissan; parca si Dacia facuse ceva asemanator pentru cricurile care nu puteau sustine masina (recall -ul de la ei a fost unul mai romanesc, mai mult de imagine). Nu e nimic rau sa recunoasca o greseala , un defect de proiectare sau fabricatie si apoi sa-l remedieze. Grav ar fi sa cunoasca problema si sa nu faca nimic. Toate bune!
    5 0
  • orice constructor care se respecta isi cheama masinile in service pentru verificari gratuite atunci cand constata o neregula... asta ca sa stie toti prostii...
    5 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru