Renault a inverzit Logan-ul!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi gama Logan incepe sa se contureze din ce in ce mai bine, modelul romanesc construit de Dacia si Renault continua sa ne rezerve surprize interesante. Ultima dintre acestea este un prototip denumit Logan Renault eco2 Concept, un model experimental pe care francezii l-au construit la Pitesti cu scopul declarat de a participa cu acesta la Michelin Challenge Bibendum 2007.
Renault isi promoveaza astfel gama de modele verzi botezata eco2 care a debutat in luna mai. In acelasi timp, Logan este privit in premiera ca un model de varf pe planul vehiculelor ecologice, alaturandu-se astfel unor modele ca Megane sau Clio in tabloul verde de la Renault.
Modelele care intrunesc conditiile eco2 trebuie sa indeplineasca trei criterii: sa fie asamblate intr-o fabrica certificata ISO 14001 (uzina pitesteana a primit acest certificat in 2005), sa emita mai putin de 140 g CO2 pe kilometru si sa fie construite din materiale reutilizabile in proportie de 95% in acelasi timp in care minim 5% din elementele de constructie sa provina din materiale deja reciclate.
Logan Renault eco2 Concept intruneste cu succes toate criteriile enuntate mai sus: 8.3% dintre plasticul utilizat la echiparea sa este reutilizat iar 95 de procente din masa sa pot fi reciclate. Cel mai interesant amanunt este insa legat de motorul DCi de 85 de cai care echipeaza conceptul Logan eco2. Acesta emite doar 97 de grame de CO2 per kilometru, echivalentul unui consum de 3.8 litri/100 km.La aceasta cifra a contribuit din plin si faptul ca intreg coeficientul aerodinamic a fost imbunatatit de la 0.36 la un Logan normal la 0.29 prin adaugarea unor apendici precum generatoarele Vortex de pe plafon, splitterul flexibil de sub spoilerul frontal sau eleronul de pe portbagaj.
Renault va duce Logan eco2 Copncept la Michelin Challenge Bibendum, o expo-competitie in care constructorii lumii isi prezinta cele mai interesante solutii de protectie a mediului. Editia din acest an va avea loc in Shanghai (China) si se va derula intre 14 si 17 noiembrie.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Volkswagen: „Nu mai vrem să desenăm mașini agresive”
- Ineos: producția oprită din cauza falimentului Recaro
- Șeful Ford: "Nu mai vrem să producem mașini plictisitoare"
- Noul Leapmotor C10, lansat oficial în România: preț de lansare de 39.800 de euro
- În premieră, un concept BMW a fost prezentat în România
Pretul asta de 5.000 poate ca e valabil in India, numai ca acolo caroseria este facuta din fibre de cereale, si trebe atentie la magari ca le place caroseria. Verdict - (inca o mare...)TEAPA !!!
Daca totusi echivalenta e data la o viteza de 70 de km / h in treapta a v-a in frana de motor, atunci la mai multe vai si mai putine dealuri...caci nu orice urcus are si coboras !!!
Numa' bine !!!
@Mr. Mircea Mester ADMIN, cu ce v-a deranjat Mihai?? s-a exprimat...nu e libera exprimarea conform Constitutiei Romaniei si mai ales deontologiei jurnalistice!? De ce v-ati aprins asa de repede ca nu a facut decat cateva presupuneri pe care le-a exprimat. Nu a atacat ariticolul sau redactorul..
O zi buna
____________
+200 km/h
Apoi, Logan nu este prima si singura masina din lumea asta care este disponibila intr-o gama de versiuni, la care varful de gama costa sensibil mai mult fata de versiunea de baza.
De fapt, nici nu are rost sa iti explic lucrul asta. Nu esti obiectiv si te lasi prea mult purtat de dispretul tau evident pentru Logan.
Cat despre motorul de Logan (pt orice versiune), e depasit moral la toate capitolele. Vezi de ex EURO cat??? Francezu ne-a bagat in casa un motor vechi, dar la romani merge si-asa!
Si pentru evitarea oricarei confuzii... NU sunt un admirator Logan, ba din contra, este masina pe care-o urasc din inima.
Sfat pentru cei care vor totusi sa cumpere un Logan: Fuga la RUSE, e cu 2000 euro mai ieftina!
Articolele dvs par cateodata extrem de interesante. Ceea ce regret si in cazul dvs este ca procedati intocmai k mai toata lumea din jurnalistica auto / moto. Hai sa scriem ceva de bine despre firma " x " (in cazul de fatza Renault) k sa avem in continuare subiecte " incitante " de publicat. Daca nu avem subiecte incitante...publicam iar articole cum ca o incepatoare a mers in treapta I de viteza pana a topit motorul, cum x s-a rasturnat cu cine stie ce Lambo, cum ar trebui sa ne dam seama (din sigla de pe capota portbagajului) k Loganul ce urmeaza sa ne depasasca are 85 CP.
Am tot respectul pentru intreaga lume auto ce incearca sa supravietuiasca chiar daca articolele prezentate in situri, pagini de revista sau emisiuni televizate m-au indepartat tot mai mult de aceste surse de documentare. Cred k ar trebui sa fiti putin mai profesionisti...sa dramuiti informatiile primite ...sa nu mai fiti atat de " dedicati " furnizorului de articole...si ar mai fi multe de spus.
Vorbiti prea mult utilizand sintagme ieftine...si nu va expuneti PROPRIUL punct de vedere. De dat copy / paste am invatzat cu to(n)tii.
Astept cu maxim interes in continuare acea sectiune a sitului dvs in care vom putea prezenta masinile conduse de noi ..cu + -uri si minusuri ...asa cum le consideram.
Despre Renault insa (tinand cont ca am avut onoarea de a lucra la RTR in proiectul Logan) am numai lucruri bune de spus. Acolo (adica la RTR) lumea se zbate k acest Logan sa fie cat mai pe placul nostru..cat mai fiabil...si cat mai bun. Despre seriozitatea francezilor insa ...si a spuselor dumnealor ...sa zicem doar k au ceva mai multa onoare decat italienii.
Va multumesc !!!
In ceea ce priveste sectiunea in care userii isi pot expune plusurile si minusurile, o sa ai o surpriza. Acea sectiune este foarte foarte aproape de lansare, este testata de cateva luni deja si va reusi sa stinga multe intrebari legate de domeniul auto. Si, va spun in premiera, aceasta se numi Pitstop.
In rest, tineti-va de noi, incercam sa va dam tot ce e mai interesant in lumea auto. Cu bunele si cu relele sale.
Nu inteleg care este doleanta dumneavoastra. Ati fi vrut sa nu scriem aceasta informatie sau sa o izolam de context?