Saab nu mai primeşte banii de la Hawtai
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Parteneriatul dintre Saab şi Hawtai a eşuat, informează Autocar. Aparent, colaborarea dintre cele două părţi a suferit un colaps, iar Saab îşi caută deja un alt partener. Cei de la Spyker au declarat că oficialii Hawtai nu pot obţine consimţământul tuturor acţionarilor pentru a continua tranzacţia şi că partenerii lor de discuţie nu ar putea să le ofere respectiva sumă de bani. Discuţiile între Hawtai şi Spyker vor continua, dar nu vor mai fi exclusive, olandezii fiind dispuşi să accepte şi alţi parteneri. Între timp, Saab continuă să discute cu Banca Europeană Internaţională pentru a realiza refinanţarea împrumuturilor sale.
Afacerea dintre Spyker şi Hawtai ar fi vizat o tranzacţie de 150 de milioane de euro. Dintre acestea, 120 de milioane de euro ar fi fost folosite pentru a cumpăra 29.9% din acţiunile Spyker, în timp ce 30 de milioane de euro ar fi însumat un împrumut pentru cei de la Spyker. Cu această sumă de bani, Saab ar fi putut să-şi plătească furnizorii în vederea repornirii producţiei, alături de dezvoltarea noii sale platforme, intitulată Phoenix.
Platforma Phoenix avea rolul de a fi baza viitoarei generaţii de modele Saab, începând cu viitorul 9-3.Din luna aprilie până în prezent, Saab a oprit producţia şi asteaptă o soluţie de la Spyker pentru a-şi plăti furnizorii. Marca din Trollhattan se află pentru cea de-a doua oară în ultimul an într-o situaţie dezastruoasă din punct de vedere financiar, iar afacerea cu Hawtai ar fi reprezentat salvarea suedezilor. Între timp, cei de la Volvo – cealaltă marcă suedeză cu probleme financiar, şi-au găsit un partener viabil în China.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mercedes-Benz recheamă în service 493 de exemplare E63 S, E63 S T-Modell, GT 63 și GT 63 S. Nemții au descoperit o problemă electrică la electromotor, iar în cazuri extreme aceasta ar putea conduce la izbucnirea unui incendiu. (17.04)
-
În luna martie, în UE au fost înmatriculate peste un milion de mașini noi, cu 87.3% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut. (16.04)
-
Șefii marilor producători de semiconductori estimează că stocurile vor reveni la normal abia peste un an, sau chiar doi, pentru ca producția din diferite industrii să nu mai fie afectată. (16.04)
-
Dacia Sandero și Logan au primit 2 stele la testele EuroNCAP. Rezultatul, viciat de sistemele de siguranță
-
OFICIAL: Noul Mercedes-Benz EQS - limuzina electrică are uși care se deschid singure și 770 de km autonomie
-
Euro NCAP anunță că Dacia Sandero și Logan au primit 2 stele la testele de siguranță
-
Noul Citroen C5 X: motorizare plug-in hybrid și suspensie activă Citroen Advanced Comfort
-
Skoda Kodiaq facelift: parte frontală restilizată și motor pe benzină pentru Kodiaq RS
Daca se duc de data asta, se duc pe "meritele" lor, nu ale altora.
Zice DAN-GRC mai sus: "Cam asta a fost"...Da, nostim este ca, desi pare ultima rasuflare de viata a SAAB-ului, aventura asta cu proportii de best-seller, paradoxal, va continua, insa cu cuplul de comici involuntari Muller-Antonov ca mesteri care dreg si strica...Trebuie precizat ca Antonov, "investitorul strategic" prieten cu Putin si mafia rusa, sustinut "intelectual" de bagatorul de seama Muller (ochelarii lui dau bine la imagine), mai mult ca sigur va proceda cu firma suedeza ca in consacratul stil dambovitean postdecembrist: va cantari din ochi cam tot ce este mai bun si mai valoros de vandut, incepand de la secrete tehnologice, continuand cu linii de asamblare si terminand cu acareturi de magazie, si tzushti la iarmaroc cu ele (am prezis de la bun inceput ce urmaresc intr-ascuns bazdaganiile astea enervante de alde Muller, care s-au rugat umili de GM sa le paseze lor SAAB-ul ca sa-l, chipurile, "renasca") si astfel poate-poate va mai obtine niste baloti de bancnote pe langa toate celelalte activitati "productive"...Intr-adevar, cam asta a fost! Si uite asa se mai consuma inca un episod apoteotic din sublima epopee istorica a irosirii orzului pe gaste...In loc de epilog: traiasca si infloreasca scumpa pretinie dintre popoarele globaliste, in frunte cu toa'rasu' Antuller (v-ati prins: comprimarea dintre numele lui Antonov si Muller, niste siamezi sudati la cap, devenind din zero barat zero tarat)