Saab va semna un parteneriat cu un concern chinez
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Situaţia celor de la Saab s-ar putea să meargă pe drumul cel bun. După ce suedezii au contractat un împrumut pe termen scurt de la Fondul de Investiţii Gemini, în valoare de 30 de milioane de euro, constructorul din Trollhattan ar putea avea un partener puternic pentru viitor, care îl va asista din punct de vedere financiar. Ironia sorţii sau o pură coincidenţă face ca Volvo, un alt constructor de automobile din Suedia care a avut probleme financiare, a fost salvat de un investitor din China – Geely Auto, în timp ce Saab va anunţa un parteneriat cu Hawtai Auto. Spre deosebire de Geely, cei de la Hawtai nu sunt la fel de cunoscuţi, dar au în spate un concern extrem de puternic. Preşedintele Saab se va întâlni cu şeful concernului Hawtai în cadrul unei conferinţe de presă organizată în China, unde cei doi vor prezenta intenţiile noii alianţe.
Concernul Hawtai, numit Hawtai Group, include atât marca Hawtai Auto, cât şi numeroşi producători de hârtie, substanţe chimice, furnizori de electricetate şi încălzire, logistică internaţională şi multe altele. Practic, marca Hawtai Auto, care există din anul 2000, are în spate o afacere de 13.6 miliarde de yuani (echivalentul a 1.41 miliarde de euro), aflată în Top 500 al companiilor din China. În ceea ce priveşte industria auto, cei de la Hawtai au semnat un parteneriat cu Hyundai în 2002, car eviza producţia de automobile în China, cei doi constructori producând ulterior SUV-urile Terracan şi Santa Fe în China pentru piaţa internă.
Hawtai are propriul său motor diesel şi este interesată de dezvoltarea tehnologiei clean-diesel. Diesel-urile din gama Hawtai sunt cinci la număr şi au între trei şi şase cilindri. Versiunea entry-level are trei cilindri, 1.5 litri şi oferă 101 CP şi 200 Nm, în timp ce vârful gamei este un V6 de 3.0 litri care oferă 246 CP şi 500 Nm. În 2009, chinezii au construit o fabrică în Mongolia, capabilă să furnizeze 300.000 de motoare diesel pe an. Hawtai are şi propriile sale modele – o berlină promiţătoare şi un SUV inspirat din Porsche Cayenne.
Via | ChinaCarTimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez a fost lovit de o nouă rechemare în service. De data aceasta este vorba de aproximativ 90.000 de vehicule plug-in hybrid care au probleme la baterie. (29.11)
-
Bugatti a construit cel de-al 40-lea și ultimul exemplar Bolide. Ultimul exemplar al acestui model a fost livrat către un client care a plătit 4 milioane de euro pentru mașină. (28.11)
-
Skoda a anunțat oficial atingerea bornei de 100.000 de unități ale modelului electric Elroq construite la uzina de la Mlada Boleslav. (28.11)
-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania

-
Audi A6 și Q5 primesc un motor V6 diesel nou: poate fi alimentat cu biocombustibil

-
Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro













Eu sa fiu in locul lor, as dizolva acest brand, dar apreciez optimismul lor de a merge mai departe !
Si de ce are asa ,,mare succes" ?
Daca sunt atat de bune si atat de cumparate, inseamna ca aceasta companie nu obtine profit !
Dar ii apreciez, pentru optimismul de care dau dovada !