Se destrama DaimlerChrysler?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa rapoartele publicate astazi in Germania, care sugerau ca DaimlerChrysler doreste sa abandoneze grupul Chrysler, confirmarea acestei posibilitati a venit de la sefii Daimler Chrysler acum cateva ore.
“Consiliul de supraveghere va ajunge astazi la o decizie privind restucturarea grupului Chrysler. Consiliul de conducere doreste sa analizeze alte optiuni strategice cu parteneri pentru a suporta si facilita programul” au declarat oficiali ai companiei.
Zetsche este asteptat sa anunte pierderi de peste un miliard de dolari in 2006 pentru grupul care contine marcile Chrysler, Jeep si Dodge. “Orice e posibil. Este mai posibil sa se intample ceva dramatic decat ca sa nu se petreaca nimic in acest sens” a declarat o sursa interna DaimlerChrysler pentru ziarul german Handelsblatt.
Stirea vine dupa ce media internationala se astepta ca Zetsche sa dezvaluie ultimul plan de restructurare pentru Chrysler, la 6 ani dupa ce DaimlerChrysler a incercat initial sa aduca grupul la profit si 9 ani dupa ce Daimler-Benz a preluat Chrysler.
Raportul afirma ca Zetsche analizeaza toate variantele pentru Chrysler, incluzand o vindere partiala sau completa a companiei. De asemenea, este luata in calcul formarea unei aliante cu un alt producator auto. Speculatile din ultima vreme au fost legate de Chrysler si Renault, desi ambele parti au negat eventualele discutii.
ULTIMA ORA: Oficialii Chrysler Group au publicat planul de restructurare a companiei. Acesta include concedirea a 13.000 de salariati pana in 2009. In acel moment, Chrysler Group va produce, de asemenea, cu 400.000 de masini mai putin decat astazi. Analistii auto nu exclud insa in continuare posibilitatea ca DaimlerChrysler sa renunte prin vanzare la Grupul Chrysler.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
Ford a adus modelului său E-Transit Custom de dimensiuni medii câteva actualizări notabile pentru 2026, cu mai multă autonomie, putere și capacitate off-road. (03.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Modelul Skoda 100, reinterpretat într-un concept modern

-
Skoda: 100.000 de exemplare Elroq au fost construite

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Bugatti a construit ultimul exemplar Bolide. Preț de 4 milioane euro




Totusi, sa nu uitam de marele potential al pietei auto americane. Acolo e batalia pentru suprematia in domeniul auto (la nivel mondial). Un "divort" s-ar putea sa cam inchida partia MB in SUA si Canada... Si atunci vor incepe sa resimta efectele...
Ce zici?
Greseala de la inceput a fost o casatorie cu forta si pe hartie mai mult decat in realitate unde ar si-au fi putut combina fortele si resursele cele doua firme mari. Mercedesul o inginerie deosebita si un nume cu prestigiu si Chrysler un capital si o piata de desfacere mai mare. Daca se asamblau mercedesuri in fabricile Chrysler bani platiti la impozite intrau in buzunar ca profit. Toyota si Honda produc 95% din masini in USA. Daca produsele Chrysler erau asamblate de mercedes si vandute la reprezentanta lor deveneau mult mai competitive si vanzari sporite. Daca reprezentantele isi uneau fortele sa vanda ambele produse nu erau amandoua in deficit de capital la ora actuala. Dar s-au comportat cu neincredere si mandrie si distanta si niciunul din parteneri nu a prosperat. Pana si Hyundai a depasit calitatea la MBZ cat despre pret nu mai vb. Dar cand unul schioapata altul mai iute preia stafeta.