Comentarii (18)

  • Cosmin19
    Pe viitor
    Pe viitor ar fi bine sa pozezi si bancheza din spate a masinilor. Eu unul nu imi amintesc sa fi vazut o astfel de poza la vreun test de-al vostru.
    In rest faci o treaba excelenta pentru privitorul de rand.
    19 0
  • mircea
    @Cosmin19
    Ultimul test publicat, cel cu Audi Q3.

    http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=289640
    9 0
  • foto
    Unghiurile sunt ok. Prelucrarea ne omoara... LOMO in fotografia de drive-test este moartea pasiunii. Ah, si ce e cu blitul ala la interior? Este unicul site unde gasesc fotografii cu interiorul luminat cu blitul incat nu iti dai seama de nimic.
    Oricum se observa ca a evoluat in timp Ciprian dar mai e mult pana departe. Este vorba doar de concept, sunt convins ca se pricepe. Nu vreau sa fac reclama altcuiva dar s-a vazut o mare diferenta cand ati facut drive-test-ul cu Citroen C4.
    Cred ca ar trebui sa se apropie mult mai mult de acel stil. Curat. Adica adevarata fotografie de drive-test.

    Bafta in continuare!
    12 2
  • Jupiter
    Ideea a fost a mea
    Am postat in trecut pe automarket.ro. Am ramas client fidel al siteului, dar nu am mai revenit cu diverse comentarii pentru ca "atmosfera discutiilor" a devenit in genul celei de bazar.
    Eu insa am insistat intr-un topic sa-mi spuneti ce model de camera foto folositi pentru fotografierea masinilor. Clar este o scula profesionala, iar cine face fotografiile e maestru in devenire. Keep going.
    6 0
  • Opinie
    Eu ii dau nota 8.
    5 1
  • Ciprian Mihai
    Foto
    @xxx Mersi pentru complimente si pentru critici , dar sunt de parere ca fiecare fotograf trebuie sa aiba stilul sau altfel cum s-ar mai diferentia lucrarile unuia fata de altul?

    Iar fiind vorba ca se discuta de o arta aceeasta este interpretabila si fiecare o intelege cum vrea la fel cum si eu care o creez o fac dupa cunostiintele mele si dupa cum percep eu o fotografie .

    Se vede pana in momentul de fata ca fotografiile mele merg spre domeniu comercial nu asa zisa " adevarata fotografie de drive-test".

    Eu si colegii mei de la Automarket vrem sa facem ceva.....ALTCEVA . asta este principiul pe care merg.

    Sper ca acest comentariu sa nu fie interpretat ca unul rautacios ci doar vreau sa explic si in cateva cuvinte cam ce fac eu pe acolo .
    14 2
  • Bravo Ciprian
    Felicitari pentru munca depusa, Ciprian.
    Dar sa nu uiti sa cauti sa-ti imbunatatesti constant si stilul de fotografiere ca incadrare, compozitie etc. Ca in ceea ce priveste post-procesarea e clar ca o stapanesti foarte bine. Bafta in continuare!
    4 0
  • @Ciprian Mihai
    Multumesc pentru raspuns!

    Este foarte bine ca vreti sa faceti ALTCEVA si cred ca orice om cu capul pe umeri apreciaza lucrul acesta. Problema este cu totul alta:

    Fotografia de drive-test trebuie sa reflecte realitatea... ori in fotografiile tale, care sunt bune de altfel, nu se intampla acest lucru. Voi uitati tocmai esentialul: SCOPUL FOTOGRAFIILOR.

    Stiu ca e cam aiurea dar, daca nu va puteti desprinde de fotografiile "spre comerial", puteti incerca doua seturi de fotografii. Unele ca tine, altele ca restul lumii. E mai mult de munca, e adevarat, dar poate vor exista si avantaje ;)

    Bafta!
    7 1
  • AndreiRN
    Lume pestrita
    Oameni reali au nume reale si opini rationale si de respectat.
    Mascarici continua sa arunce cu noroi si e timpul sa primeasca si ei o portie.
    Bat campii si latra fara sa adauge nimica constructiv.
    E munca sa faci poze si e arta sa alegi ce crezi ca te defineste.
    3 5
  • Eu sunt de parere ca o sa mai abordati 1 an, cel mult 2 acest stil de fotografii artistice dupa care veti realiza ca un site auto de top nu trebuie sa abordeze acest stil, ci poze clare de test-drive care sa scoata in evidenta orice calitate sau defect al autoturismului imortalizat. Desigur, pana acolo, din lipsa de experienta si poate profesionalism o sa fie cativa din staff-ul dvs. care o sa fie gica-contra si o sa sustina sus si tare "Domne´, noi trebuie sa fim diferiti, noi abordam ce stil vrem, noi noi..." dar intr-un final tot la nivelul de top o sa vreti sa ajungeti, iar pozele astea care sunt bune cel mult pentru publicul lui Basescu (oo ce misto frate) sau pentru copii de clasa a 2-a care le vor pune ca wallpaper pe desktop o sa dispara incet incet... pentru ca e si logic, cand cauti un test-drive cu un autoturism care te intereseaza vrei sa vezi ce spatiu ofera in fata, in spate, ce linii are, cum se prezinta ea cat mai aproape de realitate, nu caut poze care sa imi ++++ retina cu intensitatea lor sau poze de efect ca sa le pun pe desktop. E frumos sa vezi un peisaj frumos pe fundal dar editarea aia uneori exagerata cam strica farmecul pozei.
    E doar parerea mea, oricum unele poze chiar sunt foarte reusite si per total faceti o treaba buna la acest capitol.
    Bafta in continuare
    9 1
  • Cristi
    @Criprian
    Te felicit pentru munca depusa atat pe teren cat si in spatele reglajelor digitale de postprocesare. Imi place ce faci pentru ca partajam pasiunea.
    Unele efecte create sunt foarte necesare, (exemplu ascunderea detaliilor sa le zicem "urate", care nu puteau fi scoase din cadru). Alteori exagerezi. Imi pastrez parerea expusa si la primele fotografii facute cu cerul exagerat, nu mediul auto e locul. Sa fi "altfel" e alegerea ta si poti sa te mandresti cu astfel de fotografii care le ai pe site. Doar ca am alte asteptari cand intru pe siteul unui fotograf si altele cand intru pe AM...fiecare trebuie tratate cu profesionalismul meseriei principale. Asa cum spunea si wtw, nu dai atat de multa arta in fotografiile de pe AM cat trebuie sa dai informatie. Daca vrei sa publici si una doua artistice, fa-o...dar lasa-le pe restu sa ramana doar mai mult la nivel de informatie. Rolul tau nu este sa faci un calendar cu masini sau cum spunea un cititor, fundale de ecran, tu trebuie sa ne arati noua, cititorilor ceea ce noi nu am vazut, masina testata. Arta o intelegem cu precadere fata de subiecte cunoscute (un monument arhicunoscut) care iti pun in valoare dibagia post procesare etaland un rezultat net diferit de realitatea cunoscuta de noi...
    Iti urez mult succes in continuare! Si inchei prin a-ti aprecia cu precadere fotografiile de pe site-ul personal (domeniul artistic, unde ai mult potential de extindere, mai ales ca iti place). Sa auzim de bine.
    5 0
  • Cristi
    Ciprian, scuza-ma te rog, pentru eroarea din numele de mai sus
    2 1
  • Adrian M.
    autorizatie
    Felicitari pentru evolutie, e din ce in ce mai greu sa tii pasul cu voi :)

    Intrebare totusi: cum adica v-au cerut autorizatie de facut poze pe A2?? Fac poze in parcarea aia de trei ani de zile si ma am foarte bine cu politistii respectivi. Nu mi-au cerut niciodata asa ceva.

    Si pe bune ca nu am pus o vorba rea la ei! :p
    5 0
  • claudiu
    Felicitari
    Imi aduc aminte cand la inceput aveati niste poze nereusite si cum toata lumea comenta despre calitatea lor.
    Acum sunt unele dintre cele mai bune poze din site-urilor de profil auto.
    Tot asa !
    2 0
  • Ciprian Mihai
    Multumesc
    Multumesc pentru complimente si critici sunt oricand bine venite intr-un mod constructiv.

    Urmariti maine pe Automarket urmatorul test.
    3 0
  • Catalin
    lumini
    Pozele imi plac in general si nu mi se pare ca sunt prelucrate intr-un mod care schimba "realitatea" si da o perceptie falsa asupra masinii.

    Ce nu inteleg eu e de ce nu sunt aprinse farurile si stopurile masinilor. La faruri, pentru anumite unghiuri, pot sa inteleg problema, dar la stopuri (si de multe ori la instrumentele de bord) ar putea sa fie aprinse. Sa nu mai para "moarta" masina.... parerea mea.
    1 0
  • Ciprian Mihai
    Lumini
    @Catalin - Stopurile si farurile nu sunt mereu inchise , principala problema la ext cat si la interior este ca lumina blitului este mai puternica decat cea a bordului si se estompeaza pt a se vedea si lumina din bord trebuie tras in ISO putin mai mare sau cu timpu de expunere mai mare. Iar in unele poze se vede asta
    2 0
  • Opinie (a la Bethurbazal)
    Unul dintre punctele forte ale lui Automarket: fotografiile, in general ilustratiile! Chiar si cele preluate din alte surse, care sunt concordante intotdeauna cu semnificatia textelor la care se ataseaza. Eu apreciez, in general, orice fel de imagini postate de AM, nu numai cele de la teste, chiar daca doar acestea din urma sunt dezbatute aici. Dupa parerea mea, cea mai delicioasa poza ramane cea cu figura de autentic prusac a lui Dieter Zetsche si cu eticheta Daimler pe fundal. Atunci am avut senzatia ca istoria automobilului, care incepe intr-adevar cu Daimler-Benz, s-a debarasat de notiunea timpului, de parca nu mai puteai deosebi trecutul de prezent. Per ansamblu, Automarket este cel mai profesionist site auto din tara! Nici macar Top Gear Romania nu l-ar putea intrece...Cel putin eu, unul, nu servesc niciunul dintre site-urile concurente, caci n-am de ce. Principiul meu calauzitor in materie de mass-media automobilistica este: cu AM pana la capat!
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru