Şeful Chrysler: “Jeep Compass va fi scos la pensie“
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Se pregătesc modificări important în gama modelelor Chrysler şi Jeep. De această dată nu este vorba despre introducerea unor noi modele, ci despre renunţarea la unele deja existente.
Sergio Marchionne, preşedintele delegat al alianţei Fiat-Chrysler, a anunţat că modelul american Chrysler Town & Country va fi retras de pe piaţă până la finalul lui 2013. Locul său va fi ţinut de un alt model al grupului şi anume Dodge Caravan.
În Europa, publicul se va folosi de serviciile lui Lancia Voyager, cel puţin până când Fiat şi Chrysler vor lansa un nou model comun, un MPV de dimensiuni ceva mai mici, cu un preţ abordabil, dezvoltat de cele două grupuri pe platforma CUSW a americanilor.
Acelaşi tratament va fi aplicat şi modelului Jeep Compass, SUV-ul compact urmând să fie scos la pensie în august 2014. În locul său va fi introdus un model complet nou, ales din lista de candidaţi la care lucrează în prezent inginerii celor două grupuri.
Cu ocazia anunţului de pensionare a celor două modele, Marchionne a făcut şi o serie de precizări despre alte două modele existente deja pe piaţa din America: Fiat 500, care se pare că va primi o versiune electrică, şi Dodge Dart, pe care îl vom regăsi şi în varianta de performanţă SRT, imediat ce se va alege un motor potrivit.
via l autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













Lasa filmele....
sfatul meu este sa faci un "upgrade",si nu o sa regreti.Nu mai "zugravi"cu "shit"!Nu ai nimic de spus de garantia pe care o ofera Chrysler?
Salut, nu am incercat ultimele modele. Nu ma prea tenteaza. Banuiesc ca sint foarte spatioase si confortabile. Am urmarit in presa auto cum au evoluat modelele lor dpdv al fiabilitatii. Se zice ca Chrysler 200 e mai reusit. In rest se mai zice de Jeep Grand Cherooke ca a progresat fata de generatiile precedente, deh e facut pe platforma de Mercedes .... Stiu ca au un consum de carburant oarecum mai bun decit Ford la cilindree comparabila. Dar apreciez Ford pt noutatile tehnice pe care le aduce (transmisii CVT, motor Ecoboost), desi nu as avea curajul sa cumpar decit un Fusion(american, facut pe platforma mazda 6). cit despre garantia ce o dau acuma uite ca m-am uitat la canadieni: de baza 3 ani sau 60.000km iar pe motor/transmisie 5 ani sau 100.000km .... oricum, m-am fript o data si acuma nu mai vreau sa o patesc din nou .... ce am scris e din experienta nu baliverne. cum ai avea tu incredere in marca daca ai porni la drum de 600 km si la intoarcere cind urcam un deal destul de abrupt (inclinatie de vreo 7-9%) pe "cruise control" cutia de viteze retrogradeaza pina ajunge in virf si odata acolo ajuns "uita" sa revina de unde a plecat ? mergeam pe autostrada cu 80 km/h si avea 3500rpm .... iar cind totul era ok la 120km/h abia ajungea la 2100 rpm .... si mai aveam pina acasa inca vreo 200 km ! Eram 5 in masina .... in fine, poate ca au mai progresat, dar din moment ce astia cu statisticile lor nu scriu grozav de ele .... eu personal nu pot avea incredere in marca. si tot revistele astea spun de garantia lor ca e foarte scump sa cumperi o garantie suplimentara. Concluzia mea personala, din ce am citit si trait e ca despre masini nu sint ele asa de bune pe cum se scrie dar nici asa de rele cum sint calificate ! Oricum statisticile iti dau o idee despre ce sa cumperi si la ce sa te astepti de la o anumita marca. Cel putin in America de Nord ei fac statisticile pornind de la alte data ca si nemtii de ex. Ei studiaza problemele aparute si raportate la service, nu la inspectiile tehnice periodice cum fac germanii. E un model diferit, dar cred ca au oarecum si astia dreptate, din moment ce stai de vorba cu detinatori de marci asiatice care-s foarte bine cotate si iti confirma ca nu au cheltuit cu probleme la masinile lor, pe cind cei cu masini americane / europene se cam vaicaresc pe forumuri si nu numai. Eu tin oarecum cont de parerile unor oameni care stiu mai multe decit mine .... de la fiecare se poate invata ceva ..... respecte si pt opinia ta .... deocamdata prefer modelele asiatice pt raportul calitate/pret.