Şeful Lamborghini: “Suntem copleşiţi de popularitatea lui Aventador J“
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi a fost creat în doar 6 săptămâni, Aventador a reuşit să adune un capital de imagine impresionant pentru Lamborghini. O declară însuşi Stephan Winkelmann, preşedintele constructorului din SantAgata Bolognese. Se pare că publicul a digerat extrem de bine premiera italienilor, făcând din Aventador J nu numai vedeta standului, ci a întregului Salon Auto de la Geneva.
Pentru a confirma popularitatea creaţiei unice, Lamborghini a dat publicităţii şi o scurtă statistică a expunerii modelului în această perioadă:
- mai mult de 21.5 milioane de căutări pe Google.
- cel mai popular clip video al săptămânii pe Youtube cu filmul “Aventador J - the making of“.
- câştigătorul titlului “Best of show“, acordat de revista olandeză Autoweek la Salonul de la Geneva.
- un trafic zilnic record pe site-ul www.lamborghini.com
- peste 6800 de postări pe Twitter cu o expunere de peste 40 de milioane de afişări.
După publicarea datelor oficiale, Stephan Winkelamnn a declarat: “Ştiam că Aventador J este un produs special, dar nu ne-am aşteptat la o asemenea reacţie copleşitoare a publicului.
Suntem mulţumiţi de tot ceea ce a atras acest model şi promitem că vom duce mai departe limitele designului şi tehnologiei pentru modele şi generaţii viitoare.“via l carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lamborghini in Romania
-
Lamborghini Huracan LP 610-4 Preţ: 211.501 €
-
Lamborghini Huracan Performante Preţ: 234.093 €
-
Lamborghini Urus Preţ: 206.018 €
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
lambo cu aventador J este la capatul opus cu ce a produs bentley cu suv-ul lor frumoasa si bestia sunt intr-o singura masina si cocosatul de la notre dame e alta