Sergio Marchionne: "Alfa Romeo nu este de vanzare!"

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 12.01.2010
Sergio Marchionne a clarificat zvonurile care anuntau vanzarea marcii Alfa Romeo sau fuziunea acesteia cu Dodge. Marca italiana va trai in continuare, dar are o lupta grea in fata pe segmentul sau.

Sergio Marchionne, seful Grupului Fiat si al aliantei dintre producatorul italian si Chrysler, a decis sa clarifice anumite zvonuri care anuntau o potentiala vanzare a marcii Alfa Romeo. Marchionne evalueaza performantele celor de la Alfa Romeo pentru a putea dezvolta o strategie de viitor a acestei marci, atat in Europa, cat si in lume. Desi este o marca fondata in 1910 si are fani extrem de loiali, Alfa Romeo nu s-a apropiat chiar atat de mult de sufletul lui Marchionne, care a declarat: "Trebuie sa vindem masini, nu sa vorbim despre istorie".

Alfa Romeo lupta pe o piata extrem de dificila, alaturi de modele germane de lux. Viitorul marcii Alfa Romeo va fi pus pe hartie in primul sfert al acestui an, cand Sergio Marchionne va hotara ce pasi va urma celebra marca din Milano. Planul de afaceri pe care il va pregati Marchionne va fi structurat pe patru ani si ar putea sa elimine anumite lacune din planul precedent al lui Marchionne – pe care l-a pregatit in 2005. Mai exact, Alfa Romeo spera sa vanda 300.000 de unitati pe an prin intermediul noilor produse odata cu relansarea marcii care a avut loc in 2005, sub conducerea lui Sergio Marchionne. Din pacate pentru acesta si pentru italienii de la Alfa Romeo, marca italiana a inregistrat vanzari de numai 108.000 unitati in anul 2008.

Sergio Marchionne ar putea incerca sa introduca marca Alfa Romeo pe piata din Statele Unite ale Americii cu scopul de a mari vanzarile.

Alfa Romeo a lansat un model nou bazat pe Fiat Punto in decursul anului precedent, iar modelul 159 este un competitor de marca pe segmentul D. Intoarcerea marcii Alfa Romeo pe piata din Statele Unite ale Americii ar trebui sa aiba loc pe segmentele D si E, lucru care poate fi realizat cu usurinta prin intermediul platformelor Chrysler, adaptate la nevoile Alfa Romeo si ale pietei din America de Nord. Totodata, Sergio Marchionne a exclus posibilitatea unei fuziuni dintre Alfa Romeo si Dodge.

Via | Mlive

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru