Si Veyron esueaza!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Surprinzator, cea mai puternica masina de serie din lume nu are omologata viteza maxima pe care o poate atinge! Bugatti Veyron nu dispune de cifre oficiale care sa ii ateste viteza maxima efectiva. In aceste conditii, cel mai rapid model de serie al lumii este in continuare “batranul” Koenigsegg CCR, care atinge, oficial, 388 km/h.
Bugatti a incercat insa sa puna lucrurile la punct in weekendul care tocmai s-a incheiat, anuntand cu ceva timp in urma ca o pista in linie dreapta lunga de noua kilometri va servi drept banc de teste, in 28 octombrie, pentru viteza maxima a lui Veyron. Partenerul oficial al tentativei de record a fost Castrol, compania care are la activ, in aceasta pozitie, nu mai putin de 10 recorduri mondiale de viteza.
Ei bine, desi testul oficial a avut loc si desi constructorii lui Veyron se laudau cu o viteza maxima neoficiala de 407 km/h, din randurile constructorului germano-francez nu a transpirat nicio stire legata de vreun rezultat oficial demn de luat in seama.
Ceea ce nu poate insemna decat un singur lucru: Veyron a esuat in tentativa oficiala de stabilire a recordului mondial de viteza pentru un model de serie. Cartea Recordurilor a ramas astfel blocata la pagina Koenigsegg CCR, un model care dispune de “doar” 806 CP, putin in comparatie cu cei 1001 CP ai lui Veyron.Iar pentru ca esecul sa fie si mai rasunator, Castrol a avut grija sa impanzeasca presa germana inaintea acestui sfarsit de saptamana, fiind siguri ca tentativa va fi reusita, cu mesajul “388 km/h is not enough!” (“388 de km/h nu e destul”).
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Adrian Mardell, CEO-ul Jaguar Land Rover, a anunțat că va pleca de la conducerea grupului britanic la finalul acestui an. Oficialul britanic se va pensiona după 35 de ani petrecuți la Grupul Jaguar Land Rover. (01.08)
-
Renault a anunțat oficial noul său CEO. Acesta este François Provost, care va prelua conducerea grupului francez începând din 31 iulie. (31.07)
-
Mercedes-Benz Vito împlinește 30 de ani de existență. De-a lungul celor 4 decenii de producție, modelul utilitar al mărcii germane a cunoscut 3 generații și numeroase configurații de caroserie, propulsoare și trenuri de rulare. (30.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Am urmarit testele a 10 masini puternice ce a avut loc weekendul trecut(a fost transmis la nemti pe un program tv),iar de a colo a reiesit o viteza de 402 km/h..............chestia cu omologatul este ca in parlamentul romaniei poate....mult zgomot pentru nimic.........