Si Veyron esueaza!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Surprinzator, cea mai puternica masina de serie din lume nu are omologata viteza maxima pe care o poate atinge! Bugatti Veyron nu dispune de cifre oficiale care sa ii ateste viteza maxima efectiva. In aceste conditii, cel mai rapid model de serie al lumii este in continuare “batranul” Koenigsegg CCR, care atinge, oficial, 388 km/h.
Bugatti a incercat insa sa puna lucrurile la punct in weekendul care tocmai s-a incheiat, anuntand cu ceva timp in urma ca o pista in linie dreapta lunga de noua kilometri va servi drept banc de teste, in 28 octombrie, pentru viteza maxima a lui Veyron. Partenerul oficial al tentativei de record a fost Castrol, compania care are la activ, in aceasta pozitie, nu mai putin de 10 recorduri mondiale de viteza.
Ei bine, desi testul oficial a avut loc si desi constructorii lui Veyron se laudau cu o viteza maxima neoficiala de 407 km/h, din randurile constructorului germano-francez nu a transpirat nicio stire legata de vreun rezultat oficial demn de luat in seama.
Ceea ce nu poate insemna decat un singur lucru: Veyron a esuat in tentativa oficiala de stabilire a recordului mondial de viteza pentru un model de serie. Cartea Recordurilor a ramas astfel blocata la pagina Koenigsegg CCR, un model care dispune de “doar” 806 CP, putin in comparatie cu cei 1001 CP ai lui Veyron.Iar pentru ca esecul sa fie si mai rasunator, Castrol a avut grija sa impanzeasca presa germana inaintea acestui sfarsit de saptamana, fiind siguri ca tentativa va fi reusita, cu mesajul “388 km/h is not enough!” (“388 de km/h nu e destul”).
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noi detalii despre Tesla Model 3 Performance: cel mai puternic model va avea peste 500 CP
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
Am urmarit testele a 10 masini puternice ce a avut loc weekendul trecut(a fost transmis la nemti pe un program tv),iar de a colo a reiesit o viteza de 402 km/h..............chestia cu omologatul este ca in parlamentul romaniei poate....mult zgomot pentru nimic.........