Spyker planuieste un Saab 9-4x dar renunta la 9-1
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi negocierile cu GM sunt inca in derulare, Spyker a dat publicitatii planul sau de relansare pentru Saab. Daca olandezii vor reusi sa devina stapani pe destinul constructorului suedez, primele masuri de restructurare se vor indrepta catre gama de modele.
Victor Muller, presedintele executiv Spyker, a declarat ca intentioneaza sa sustina procesul de dezvoltare a noii generatii 9-3, programata sa debuteze pe piata tocmai in 2012. Pana atunci insa, inginerii suedezi vor avea de lucru la nasterea mult anticipatului SUV 9-4x, care ar urma sa primeasca si el unda verde din partea noilor proprietari.
O eventuala preluare de catre Spyker nu va fi privita insa cu ochi buni de cei care isi doreau o compacta premium, capabila sa rivalizeze cu BMW Seria 1 sau Audi A3. Muller a declarat ca nu exista sanse de productie pentru un viitor 9-1 in urmatorii 5-6 ani.
Chiar daca se va schimba conducerea, sediul central va ramane tot in Trollhattan, locul unde vor lua nastere in continuare modelele suedezilor, exceptie facand doar viitorul 9-4x.
Presedintele Spyker a declarat ca relatia cu GM va dura multi ani de aici inainte, americanii urmand sa furnizeze componente si motoare.
Spyker se va folosi la randul sau de tractiunea integrala Saab si de o serie de componente marunte. In plus, dealerii Saab vor putea vinde in showroom-urile lor si exemplare Spyker.Cursul negocierilor capata o turnura pozitiva, GM hotarand sa demareze din nou productia modelelor 9-5 si 9-3 cabrio, incepand cu data de 11 ianuarie.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Conform CEO-ului Volkswagen, Thomas Schaefer, viitorul iD.1, cel mai accesibil model electric al companiei germane, ar putea fi construit în India. (26.03)
-
Constructorul sud-coreean de automobile a confirmat oficial schimbarea sa de identitate. Începând de astăzi, SsangYong Motor devine KG Mobility și marchează începutul unei ere noi pentru producător. (24.03)
-
Luca de Meo, șeful Grupului Renault, este de părere că toți producătorii europeni de automobile au încetat să mai dezvolte motoare termice noi. De altfel, Renault va renunța la motoarele termice în 2030. (24.03)
-
Scandal de corupție la Mercedes-Benz: doi angajați ai unei uzine din Germania, acuzați că au luat mită de milioane de euro
-
Am văzut pe viu noul Ford Explorer Electric: 5 lucruri despre SUV-ul desenat de un român
-
Șeful Renault: Toate mărcile europene au încetat dezvoltarea motoarelor termice noi
-
OFICIAL: Viitorul Volkswagen Passat, disponibil doar în variantă break. Livrările încep în toamnă
-
BMW va schimba denumirile modelelor sale: 48 de nume noi, înregistrate
Comentarii (2)