SSC vrea sa bata recordul lui Veyron
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Shelby Super Cars (SSC), producator american de masini de performanta, pregateste Ultimate Aero TT, model cu care intentioneaza sa doboare recordul pentru cea mai rapida masina de productie din lume. In prezent, acest titlu ii apartine modelului Bugatti Veyron.
Condus de Jerod Shelby, fondator si director de design, SSC a anuntat astazi ca va incepe testele pe data de 21 martie, pe o autostrada de 19 kilometri din Nevada. SSC a semnat si un parteneriat cu MKM Racing, care prevede ca acestia sa asigure securitatea testelor si sa ofere o verificare independenta cu ajutorul capcanelor laser.
Pentru a dobori recordul de viteza, care este acum de 407 km/h, SSC va folosi un model de doar 1247 kilograme. Supercar-ul vine echipat cu un motor V8 bi-turbo de 6.2 litri care pompeaza 1183 de cai putere si ofera un cuplu motor de 1.094 Nm. Coeficientul aerodinamic este de doar 0.357. Cu asemenea performante, SSC se asteapta ca Ultimate Aero TT sa atinga o viteza maxima de 439 km/h.
La capitolul dotari interioare, Aero TT nu duce lipsa de tapiserie din piele fina, scaune Recaro, sistem audio cu 10 difuzoare, navigatie prin satelit, DVD, camera pentru mersul cu spatele.
Modelul beneficiaza si de un sistem hidraulic care ridica garda la sol cu 4 inch, in cazul drumurilor grele.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

-
Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026




Pe mine sincer ma plictisesc toti cei care vor sa depaseasca Bugatti....probabil vom mai astepta 15-20 ani ca sa apara o asemenea masina. La fel cum nimeni nu a depasit Mclaren F1. Sunt mashini unice...care nu se pot compara cu nimik altceva.....
Desi din punct de vedere viteza maxima pot fi depasite...d.p.d.v. istoric si imagine...NO COMMENT
Ceva termeni technici care nu prea au legatura cu realitatea. Nici macar cel mai bun avion nu poate negocia virajele cu orice viteza. Legile fizici si ale dinamici nu permit asa ceva niciunui obiect cu oarecare greutate.
Arata bine si o sa mearga bine la un pret mai redus. La Bugatti este mai mult numele decat ingineria si va spun ca l-am vazut de la 1m.