Tăriceanu va pilota o Lancia Fulvia HF 1600 în Muscel Racing Contest
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Prima etapă a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop 2010 (Câmpulung Muscel, 21-23 mai 2010) va găzdui startul într-o nouă competiţie organizată de Federaţia Română de Automobilism Sportiv. Este vorba de o întrecere între maşinile istorice, aceasta urmând să se desfăşoare în cadrul nou-înfiinţatei Grupe I.
La startul primei etape a Campionatului Naţional al Vahiculelor Istorice de Competiţie şi-au anunţat deja prezenţa nume mari ale Autoclasic Sport&Club, cum sunt Călin Popescu Tăriceanu (Lancia Fulvia HF 1600), Alexandru Ciolan (MGC GT), Cristian Stoian (Opel Rekord 1900), Valentin Matei (Fiat 128 Rally), Horia Popescu (Renault Alpine 110), Costin Gănescu (Porsche 911) şi Nicu Iordache (Renault 12 Gordini).
"Am primit cu mare bucurie propunerea celor de la Autoclasic Sport&Club şi, aşa cum s-a întâmplat şi în alte discipline sau ramuri ale automobilismului şi kartingului intrate recent in familia FRAS, am sprijinit acest demers.
Ne bucurăm că înregistrăm acest moment istoric şi sunt convins că întrecerea acestor bijuterii pe patru roţi va reprezenta un plus pentru sportul cu motor din România”, a declarat Ovidiu Mazilu, preşedintele Federaţiei Române de Automobilism Sportiv.CRITERIILE CARE FAC O MAŞINĂ ELIGIBILĂ PENTRU GRUPA I
- Să fie vehicul istoric conform legilor din România (producţia modelului să fi încetat cel mult în 1976). Maşinile pot fi originale, restaurate sau reconstruite.
- Să fie conform cu fişa de omologare FIA din perioada respectivă.
- Să fie în acord cu anexele K şi J din FIA
- Echipamentul de securitate trebuie să fie conform Anexei J - FIA
- Clasele de competiţie: Clasa I1 (<2000 cmc) şi Clasa I2 (>2000 cmc)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Noul Geely EX5, SUV-ul electric al mărcii chineze, este acum disponibil și în România. Modelul electric este disponibil într-o singură configurație și propune un preț de pornire de 42.990 euro. (16.09)
-
Producția de automobile din România a avut parte de o scădere de 2.7% în ultimele 8 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna august au fost produse peste 12.300 de mașini noi în țara noastră. (16.09)
-
Autoritățile se gândesc să introducă o taxă de acces pe Transfăgărășan pentru a stopa "haosul" din zonă. Banii respectivi ar urma să fie folosiți pentru amenajarea unor parcări, dar și pentru dezvoltarea unui turism autentic. (15.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
-
Lynk&Co 08 lansat oficial în România: versiune PHEV cu autonomie electrică de 200 kilometri
Oricum, indeea nu e rea si ar putea fi extinsa la a face un raliu cu toti politicienii din Romania, macar aia din partide parlamentare, si sa le dea masini cat mai puternice.
Poate asa se rezolva lucrurile de la sine...
@maka: hehe, buna asta dar slabe sanse.
Maka, nu neaparat mai puternice, sa le slabeasca prezoanele.