Tăriceanu va pilota o Lancia Fulvia HF 1600 în Muscel Racing Contest
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Prima etapă a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop 2010 (Câmpulung Muscel, 21-23 mai 2010) va găzdui startul într-o nouă competiţie organizată de Federaţia Română de Automobilism Sportiv. Este vorba de o întrecere între maşinile istorice, aceasta urmând să se desfăşoare în cadrul nou-înfiinţatei Grupe I.
La startul primei etape a Campionatului Naţional al Vahiculelor Istorice de Competiţie şi-au anunţat deja prezenţa nume mari ale Autoclasic Sport&Club, cum sunt Călin Popescu Tăriceanu (Lancia Fulvia HF 1600), Alexandru Ciolan (MGC GT), Cristian Stoian (Opel Rekord 1900), Valentin Matei (Fiat 128 Rally), Horia Popescu (Renault Alpine 110), Costin Gănescu (Porsche 911) şi Nicu Iordache (Renault 12 Gordini).
"Am primit cu mare bucurie propunerea celor de la Autoclasic Sport&Club şi, aşa cum s-a întâmplat şi în alte discipline sau ramuri ale automobilismului şi kartingului intrate recent in familia FRAS, am sprijinit acest demers.
Ne bucurăm că înregistrăm acest moment istoric şi sunt convins că întrecerea acestor bijuterii pe patru roţi va reprezenta un plus pentru sportul cu motor din România”, a declarat Ovidiu Mazilu, preşedintele Federaţiei Române de Automobilism Sportiv.CRITERIILE CARE FAC O MAŞINĂ ELIGIBILĂ PENTRU GRUPA I
- Să fie vehicul istoric conform legilor din România (producţia modelului să fi încetat cel mult în 1976). Maşinile pot fi originale, restaurate sau reconstruite.
- Să fie conform cu fişa de omologare FIA din perioada respectivă.
- Să fie în acord cu anexele K şi J din FIA
- Echipamentul de securitate trebuie să fie conform Anexei J - FIA
- Clasele de competiţie: Clasa I1 (<2000 cmc) şi Clasa I2 (>2000 cmc)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Autoritățile au luat decizia ca pe mai multe străzi și bulevarde din București, mai exact din zona centrală, viteza maximă să fie limitată la 30 de km/h. Această măsură există deja pe Calea Victoriei. (30.04)
-
Dacia a tins o bornă importantă de producție la uzina de la Mioveni, acolo unde tocmai a fost asamblată mașina cu numărul 8 milioane. Este vorba despre un exemplar Bigster, finisat în nuanța exterioară Albastru Indigo. (29.04)
-
Marca chineză Chery, unul dintre cei mai mari producători auto din China, a intrat oficial pe piața din România. În țara noastră, noua marcă va fi vândută prin rețeaua dealerilor Auto Italia. (28.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Oricum, indeea nu e rea si ar putea fi extinsa la a face un raliu cu toti politicienii din Romania, macar aia din partide parlamentare, si sa le dea masini cat mai puternice.
Poate asa se rezolva lucrurile de la sine...
@maka: hehe, buna asta dar slabe sanse.
Maka, nu neaparat mai puternice, sa le slabeasca prezoanele.