Topul vanzarilor in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nu este nicio surpriza pentru nimeni ca Volkswagen se mentine in fruntea producatorilor auto din Europa si dupa cifrele vanzarilor aferente primului semestru al anului 2007.
Conform datelor publicate de Asociatia Producatorilor de Automobile din Europa (ACEA) in primele sase luni ale anului s-au vandut 8.510.288 de unitati noi, cu aproximativ 15 mii mai putin decat in perioada similara a anului trecut.
La nivelul pietelor auto din principale tari europene s-a mentinut trendul inregistrat anul trecut. Astfel, piata italiana a crescut cu 6,5%, iar cea britanica cu 2%. In aceasta perioada alte piete europene importante au inregistrat scaderi.
Astfel, piata franceza a scazut cu 2,6 procente iar cea spaniola cu 1,6 procente. Cea mai mare piata auto din Europa, cea din Germania, a inregistrat o scadere semnificativa, circa 9,2%.
Un trend invers a fost iregistrat in tarile devenite recent noi membre ale Uniunii Europene, unde per total piata auto a crescut cu 14 procente.
Grupul german VW este pe primul loc in topul vanzarilor cu 846.887 unitati vandute in primul semestru.
Locul al doilea este ocupat de Opel cu 727.993 de unitati vandute, iar ultima treapta a podiumului este ocupata de Ford cu 702.161 de unitati vandute.Intr-un clasament al grupurilor auto care comercializeaza modele ale mai multor marci pe VW Group (VW, Audi, Skoda, Seat, lamborghini, Bugatti) este urmata de PSA Group (Peugeot si Citroen), Ford Europa (Ford, Volvo, Jaguar si Land Rover), GM Group (Opel Chevrolet, Saab , GM), Renault (Renault, Dacia), Fiat Group (Fiat, Lancia, Alfa Romeo), Toyota Group (Toyota, Lexus), DaimlerChrysler (Mercedes, Smart, Chrysler), BMW Group (BMW si Mini).
Clasamentul pe marci privind segementul de piata detinut:
1.Volkswagen – 10%
2.Opel - 9%
3. Renault - 8,2 %
4.Ford – 7,6%
5.Peugeot – 7,2%
6.Fiat – 6%
7.Citroen - 6%
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Atentie...
Iata statisticile oficiale:
http://www.acea.be/files/479.xls
2.Opel
masini germane .... shi foarte bune ...
bravo lor
bafta
E pacat ca la copy+paste uneori incurcati datele problemei...
In rest...articolul este super sec. Parca prezinta vremea.
Explicatii dragilor, de ce s-a intamplat acest lucru (de ex. scadere in Germania de 9,2% datorita cresterii valorii TVA, etc.), ca doar de aia sunteti jurnalisti auto!
Merci. Te mai astept.
Intr-un forum de discutii nu conteaza prea mult - te acoperi de ridicol (cum tocmai ai facut-o), dar poti accepta asta, ca doar esti sub protectia anonimatului.
In discutiile cu alte persoane, e bine insa sa tii cont de sfatul de mai sus.
Asa ca nu-l mai depunctati...
@AndreiRN: ce spunea Dumitru se aplica si asupra a ceea ce spui tu. Porsche este marca de serie cea mai profitabila din toata industria auto, iar VW in ultimii 3 ani a inceput sa-i calce pe urme. inainte sa vorbesti uita-te la rapoartele lor financiare.
iar cu masinile frantuzesti...in general sunt nishte copai, dar sa nu uitam ca Renault participa cu succes in F1 (ceea ce nu se poate spune de Toyota, Honda si pe alocuri chiar BMW), Peugeot si Citroen domina WRC de ani buni, iar ca argument suprem, cea mai impresionanta masina din lume (asa cum au declarat-o nenumarate reviste), desi are tehnologie germana, este produsa de o marca franceza.
Masinile frantuzesti sunt facute de mantuiala ca de fapt multe lucruri facute la francezi. Mai ales ca au protectia guvernamentala. Nu se vad in clasament masinile japoneze datorita protectionismului de piata practicat de Europeni. Le este FRICA de concurenta. Dar cu deschiderea noilor fabrici de asamblare in Europa lucrurile se vor schimba spre bine.