Toyota iQ va avea airbag-uri posterioare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota inoveaza din nou. Pentru a fi siguri ca versiunea de serie a conceptului iQ va primi punctajul maximum la testele de siguranta EuroNCAP, japonezii au anuntat ca vor introduce o solutie inovativa care va ajuta pasagerii in cazul unui impact.
"Este vorba de un sistem de airbag-uri pentru pasagerii din spate. Inca avem ceva probleme legate de omologarea acestora. E inca un secret", a dezvaluit Hiroki Nakajima, unul dintre designerii iQ.
Cel mai probabil, niponii se bazeaza pe un sistem de airbag-uri care sa ii protejeze pe pasagerii din spate in cazul unui impact. In configuratia actuala, aceasta se afla la doar 30 de centimetri de nivelul capului ocupantilor locurilor din spate.
Versiunea de serie a lui iQ va aparea pe piata europeana cel mai tarziu in 2009.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Grupul Stellantis a emis un ordin de Stop-Drive pentru posesorii modelelor Citroen C3 și DS3. Mașinile afectate sunt produse între 2009 și 2019 și sunt echipate cu airbag-uri Takata. Ordinul este valabil și pentru clienții din România. (20.06)
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
-
Ford a inițiat o campanie de rechemare amplă pentru cel puțin câteva zeci de mii de mașini vândute în Europa. Conform Sistemului de Alertă Rapidă al Uniunii Europene, mai multe modele ale mărcii, printre care și cele produse la Craiova, au probleme cu conductele de carburant, care pot provoca un incendiu. (29.05)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (0)