Toyota Prius modificata: 1.9 litri/100km
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Daca va gandeati ca japonezii de la Toyota au stors tot ce se poate in ceea ce priveste consumul modelului ecologic Prius va inselati. Lithium Technology Corporation (LTD), o companie care furnizeaza surse de energie reincarcabile a prezentat publicului un model Prius modificat care ofera un consum record. Hibridul modificat inregistreaza acum un consum de doar 1.9 litri la 100 de km fata de 4.3 litri la 100 km, consumul unui model standard.
Cheia succesului este inlocuirea bateriei standard NiMH pe baza de nichel cu un nou tip de baterie litiu-ion LiFePO4. Inginerii de la LTC au echipat modelul si cu un nou sistem de realimentare a bateriilor care permite reincarcarea acestora de la o simpla priza. Versiunea standard a modelului Prius reincarca bateriile folosindu-se de energia franarii sau de motorul pe benzina.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Asteptam noi informatii.
Sa nu credeti ca sant lente, are demaraj mult mai bun decat un motor normal, bineinteles in functie de puterea pe care o are in portbagaj, adica de la bateri.