Un nou ceas de lux în cinstea lui Bugatti Veyron
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Elveţienii de la Parmigiani Felurier au lansat un nou ceas în cinstea lui Bugatti Veyron Super Sport. La fel ca primul ceas lansat în cinstea modelului din Molsheim, design-ul ceasului îi permite purtătorului să vadă cât este ceasul fără să mişte mâna de pe volan. Practic, ceasul are două afişaje ale orei, ambele fiind analogice şi realizate cu elemente de lux. Gravarea acestui ceas îi ia lui Philippe Bodenmann, un expert în domeniu, peste 300 de ore. Curelele ceasului sunt realizate din piele de viţel furnizată de Hermes, partenerii celor de la Bugatti.
Noul ceas este şi mai exclusivist decât ediţiile precedente, iar carcasa este mult mai subţire. Masa ceasului a fost şi ea redusă semnificativ, iar ceasul a devenit mult mai pretabil pentru a fi purtat cât mai des. Din punctul de vedere al design-ului, noul ceas este mai puţin opulent decât predecesorii săi, semn că unii clienţi nu au vrut ca acesta să iasă atât de mult în evidenţă – deşi este foarte greu să nu ieşi în evidenţă după ce cobori dintr-un Bugatti Veyron.
Printre materialele folosite la fabricarea acestui ceas putem enumera fibră de carbon, aur alb şi aur roşu. Greutatea şi precizia ceasului nu au fost dezvăluite.
Primul ceas Parmigiani Fleurier creat în cinstea lui Bugatti Veyron a fost produs în 20 de exemplare. Orologierii elveţieni nu au anunţat câte exemplare vor construi, iar preţul le este rezervat doar celor care îşi permit un Bugatti Veyron Super Sport.Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Observ asa un tipar, astia care sunt fanatici ai unor marci (nu mai dau nume) anti VAG au gusturi destul de proaste in general.
eu nu sunt fanul nici unei marci pt ca mi se pare o prostie sa fii fanul vreo unei marci si sa nu mai poti dormi din cauza asta!! pot sa spun ca imi plac unele marci sau modele! de ex de la vw singurul model care imi place e pasat cc!! am auzit prea multe si am vazut prea mult ca sa pot spune ca o marca anume e nr1! nimic nu e imbatabil..in fond tot niste fiare sunt! mie imi plac mult masinile alfa... ce am zis acum ca sa fiu pe langa subiect?spunand ca nu imi place ceasul?nu imi place! mi se pare aiurea total! cand o sa ajungi la o varsta o sa intelegi multe georgica..acum esti inca mult prea tanar....mi-ar placea sa te mai vad comentand pe acest site cand vei avea vreo 30-35 de ani...
Ceasul este un ceas superb, si o complicatie, un mecanism superb. In opinia ta e bun si un casio electronic, iti arata ora, asta insa este mult mai mult. Este o bijuterie, o investitie un obiect de colectie nu il cumperi ca sa iti arate ora.
PS: La varsta mea am 2 Tissoturi ,PRC200 si Titanium Cronograph si un Grovana ocean pro. Te las pe tine sa vezi cat costa.
Plus ca e impropriu spus lauda, eu tiam raspuns la fraza ieftina "dar la varsta ta cand nu ai nimic e bun si unu la 100 de lei...'
Ceasul si a depasit de mult condita de obiect care iti arata ora. ora o vezi si la telefon si la tv si la un casio sau un swatch sau un fake de 50 de lei.
Ceasul a devenit un obiect de lux, de colectie, in unele cazuri o investitie. Din aceasta cauza ceasurile pornesc de la 5 euro la 1 milion.
Ceasul in cauza este un ceas cu un mecanism de o complicatie ridicata, cu 6 cristale de safir,40 de rubine carcasa din aur alb de 18k si curea Hermes din piele de crocodil are o rezerva de putere de pana la 10 zile, rezista pana la 10 m sub apa si va fi produs in NUMAI 30 de exemplare.
Deci da, este o bijuterie de colectie pt viitorii posesori de Bugatti Veyron nu doar un simplu ceas.
ma refer in ton cu masina , la fapul ca arata deosebit/altfel dar lasa si impresia ca s-au gandit la design , nu se depreciaza cu varsta, nu da impresia de kitsch scump per total