Ungaria mai asteapta Audi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi si-a amanat intentia de a investi un miliard de euro in Ungaria, din cauza taxelor financiare promulgate de guvernul de la Budapesta.
Politica fiscala dusa de guvernul de la Budapesta a cauzat o serie de nemultumiri in randul investitorilor din aceasta tara.
Audi, marca de lux a celor din grupul Volkswagen - cel mai mare producator european de automobile in ceea ce priveste vanzarile - si-a retras intentia de a investi circa un miliard de euro dupa ce guvernul maghiar condus de Gyurcsany a introdus taxa solidaritatii.
Oficialii Audi Hungaria Motor au declarat ca pana in momentul in care Audi nu ajunge la o intelegere cu guvernul maghiar, investitia va fi suspendata. Ceea ce a nemultumit compania Audi a fost faptul ca, initial, guvernul ii acordase o scutire de taxe pana in anul 2011, una dintre facilitatile prin care acesta incerca sa convinga firma germana sa-si cladeasca fabrica in Ungaria. Totusi, Audi Hungaria va trebui sa plateasca si ea noua taxa a solidaritatii, de 4%. Noua taxa, introdusa incepand cu 1 septembrie, va fi aplicata pe profiturile brute incluse in rapoartele financiare.
Audi, marca de lux a celor din grupul Volkswagen - cel mai mare producator european de automobile in ceea ce priveste vanzarile - si-a retras intentia de a investi circa un miliard de euro dupa ce guvernul maghiar condus de Gyurcsany a introdus taxa solidaritatii.
Oficialii Audi Hungaria Motor au declarat ca pana in momentul in care Audi nu ajunge la o intelegere cu guvernul maghiar, investitia va fi suspendata. Ceea ce a nemultumit compania Audi a fost faptul ca, initial, guvernul ii acordase o scutire de taxe pana in anul 2011, una dintre facilitatile prin care acesta incerca sa convinga firma germana sa-si cladeasca fabrica in Ungaria. Totusi, Audi Hungaria va trebui sa plateasca si ea noua taxa a solidaritatii, de 4%. Noua taxa, introdusa incepand cu 1 septembrie, va fi aplicata pe profiturile brute incluse in rapoartele financiare.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- BYD Seagull va ajunge în Europa din 2025. Rival direct pentru Dacia Spring
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)