Comentarii (7)

  • urat
    eu zic ca este o masina careia ii sta bine asa cum iese ea din fabrica fara tuning..
    9 1
  • Ivanoff
    @edi80
    Sunt deacord cu tine edi si in plus am mai zice sa lasam bunul gust acolo unde ii este locul si carbonul si cocalareala pt BMW. :))
    3 3
  • 250 cgi e motor turbo, nu kompressor, s-a renuntat la compresoare
    2 2
  • 2.0 tdi
    "creşterea de la 255 CP la 255 CP " pare putin probabila.
    3 0
  • mama lui de gugăl!
    creşterea de la 255 CP la 255 CP şi 370 Nm.
    2 0
  • si un motor turbo ce e?
    1 2
  • lamuriri
    TURBO = turbina actionata de gazele din galeria de evacuare , care preia aerul il compreseaza prin centrigugare si il baga in motor pentru a mari puterea (principiul sufli in foc si il intetesti dad mai mult oxigen - fara el nu exista combustie nu ? COMPRESOR = acelasi lucru numai ca turbina este actinata de o curea de transmisie ( angrenata puterea motorului ) nu de gazele din evacuare. DEZAVANTAJE : 1) la turbina actionata de gaze exista o intarziere de raspuns data de timpul de cand motorul se tureaza si pana ce volumul necesar de gaze este colectat de turbina ( corectata acum de producatori prin folosirea a 2 turbine si mai nou BMW chiar 3 turbine ) 2) la turbina actionata de motor dezavantajul este ca aceasta desi produce surplus de putere si consuma din ea o parte necesara functionarii ( in general tehnologie mai veche , anterioara tehnologiei turbo cua ctinare pe gaze folosita cu succes de Mercedes si Jaguar inca din anii 20 -20) OBS. exista si turbine actionate electric dar randamentul este slab
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru