Volvo isi reface imaginea de brand
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cand spui Volvo te gandesti la siguranta. Cand spui siguranta te gandesti la Volvo. Acesta este imaginea primordiala pe care brandul suedez o reprezinta.
Mai nou, oficialii companiei Volvo cauta solutii pentru a oferi modelor sale o noua imagine. Suedezii vor sa reinventeze imaginea marcii Volvo. Pentru acest lucru, Volvo a investit 150 de milioane de dolari intr-o campanie publicitara revolutionara. Agentiile de publicitate Nitro si Arnold Worldwide se ocupa de reiventarea imaginii Volvo.
Principala problema intalnita de acestia se refera la nivelul de catalogare a brandului Volvo: “masina de familie, sigura”. Conform specialistilor in publicitate imaginea modelelor Volvo ca automobile “de familie” limiteaza forta de atractie a brandului.
Pentru a putea demara o campanie prvind noua imagine Volvo, suedezii au efectuat un studiu care cerceteaza stilul si caracterul soferilor Volvo.
Studiul a fost efectuat printre valetii din diferite parcari in America de Nord, Asia si Europa. Rezultatele arata ca proprietarii de Volvo sunt prietenosi si sociabili si au obiceiul de a lasa bacsisuri grase, comparativ cu proprietarii altor marci auto, in special cele sportive.
A doua etapa a strategiei de imagine a plecat de efectuarea unui studiu despre portretul-robot al soferului de Volvo. Rezulatele au dezvaluit un sofer activ, intreprinzator, generos si ambitios care se concentreaza pe ceea ce are si exploateaza la maxim proprietatea lui.
Mostenirea brandului Volvo se bazeaza pe atentia dedicata omului si mediului in care acesta traieste. Acest punct va fi exploatat si in campania publicitara desfasurata sub sloganul "Life is better lived together".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
Ford a adus modelului său E-Transit Custom de dimensiuni medii câteva actualizări notabile pentru 2026, cu mai multă autonomie, putere și capacitate off-road. (03.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Modelul Skoda 100, reinterpretat într-un concept modern

-
Skoda: 100.000 de exemplare Elroq au fost construite

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Bugatti a construit ultimul exemplar Bolide. Preț de 4 milioane euro




Comentarii (1)