Volvo isi reface imaginea de brand
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cand spui Volvo te gandesti la siguranta. Cand spui siguranta te gandesti la Volvo. Acesta este imaginea primordiala pe care brandul suedez o reprezinta.
Mai nou, oficialii companiei Volvo cauta solutii pentru a oferi modelor sale o noua imagine. Suedezii vor sa reinventeze imaginea marcii Volvo. Pentru acest lucru, Volvo a investit 150 de milioane de dolari intr-o campanie publicitara revolutionara. Agentiile de publicitate Nitro si Arnold Worldwide se ocupa de reiventarea imaginii Volvo.
Principala problema intalnita de acestia se refera la nivelul de catalogare a brandului Volvo: “masina de familie, sigura”. Conform specialistilor in publicitate imaginea modelelor Volvo ca automobile “de familie” limiteaza forta de atractie a brandului.
Pentru a putea demara o campanie prvind noua imagine Volvo, suedezii au efectuat un studiu care cerceteaza stilul si caracterul soferilor Volvo.
Studiul a fost efectuat printre valetii din diferite parcari in America de Nord, Asia si Europa.
Rezultatele arata ca proprietarii de Volvo sunt prietenosi si sociabili si au obiceiul de a lasa bacsisuri grase, comparativ cu proprietarii altor marci auto, in special cele sportive.A doua etapa a strategiei de imagine a plecat de efectuarea unui studiu despre portretul-robot al soferului de Volvo. Rezulatele au dezvaluit un sofer activ, intreprinzator, generos si ambitios care se concentreaza pe ceea ce are si exploateaza la maxim proprietatea lui.
Mostenirea brandului Volvo se bazeaza pe atentia dedicata omului si mediului in care acesta traieste. Acest punct va fi exploatat si in campania publicitara desfasurata sub sloganul "Life is better lived together".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (1)