Volvo isi reface imaginea de brand
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cand spui Volvo te gandesti la siguranta. Cand spui siguranta te gandesti la Volvo. Acesta este imaginea primordiala pe care brandul suedez o reprezinta.
Mai nou, oficialii companiei Volvo cauta solutii pentru a oferi modelor sale o noua imagine. Suedezii vor sa reinventeze imaginea marcii Volvo. Pentru acest lucru, Volvo a investit 150 de milioane de dolari intr-o campanie publicitara revolutionara. Agentiile de publicitate Nitro si Arnold Worldwide se ocupa de reiventarea imaginii Volvo.
Principala problema intalnita de acestia se refera la nivelul de catalogare a brandului Volvo: “masina de familie, sigura”. Conform specialistilor in publicitate imaginea modelelor Volvo ca automobile “de familie” limiteaza forta de atractie a brandului.
Pentru a putea demara o campanie prvind noua imagine Volvo, suedezii au efectuat un studiu care cerceteaza stilul si caracterul soferilor Volvo.
Studiul a fost efectuat printre valetii din diferite parcari in America de Nord, Asia si Europa.
Rezultatele arata ca proprietarii de Volvo sunt prietenosi si sociabili si au obiceiul de a lasa bacsisuri grase, comparativ cu proprietarii altor marci auto, in special cele sportive.A doua etapa a strategiei de imagine a plecat de efectuarea unui studiu despre portretul-robot al soferului de Volvo. Rezulatele au dezvaluit un sofer activ, intreprinzator, generos si ambitios care se concentreaza pe ceea ce are si exploateaza la maxim proprietatea lui.
Mostenirea brandului Volvo se bazeaza pe atentia dedicata omului si mediului in care acesta traieste. Acest punct va fi exploatat si in campania publicitara desfasurata sub sloganul "Life is better lived together".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit spuselor unui oficial DS, modelul electric N°8 ar putea primi în viitor versiuni cu motoare termice. Etalonul mărcii franceze a fost conceput inițial ca fiind un model exclusiv electric. (16.06)
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (1)