Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde

Publicat Joi, 20.08.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 13
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 1
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde - Poza 2
Mercedes-AMG a prezentat noul C63 Coupe înainte de debutul public de la Frankfurt. Coupe-ul german este oferit în două variante de putere, care asigură 476 sau 510 CP.

Date tehnice Mercedes-AMG C63 S Coupe
  • Combustibil Benzină
  • Motor / cilindri V8 twin-turbo
  • Cilindree cmc 3.982
  • Putere (CP) 510/5.500-6.250
  • Cuplu (Nm) 700/1.750-4.500
  • Vmax (km/h) 250 (lim.)
  • 0-100 km/h (s) 3.9
  • Tractiune spate
  • Cutie viteze AT 7
  • Greutate (kg) 1.725
Mercedes-AMG a publicat primele imagini și informații ale noilor C63 Coupe și C63 S Coupe. Cele două variante ale modelului sport de clasă medie vor debuta public la Salonul Auto de la Frankfurt din toamna acestui an și vor fi disponibile comercial începând cu luna martie a anului viitor. Indiferent de varianta aleasă, modelul german are diferențial spate mecanic cu alunecare limitată, o suspensie sport reglată de inginerii AMG, o punte spate modificată, un ecartament mărit, o direcție mai fermă decât la modelul standard și alte unghiuri ale roților.
Suspensia din dotare permite reglarea amortizării, fiind vorba despre sistemul AMG Ride Control.

Alte modificări față de varianta standard a Coupe-ului bazat pe C-Klasse includ un pachet estetic agresiv, o capotă din aluminiu cu o umflătură numită "power dome", o bară spate cu difuzor de aer integrat și un sistem de evacuare sport cu patru țevi. La nivelul interiorului, noul model sportiv de la Mercedes-AMG prezintă un volan sport inspirat din motorsport și scaune sport Artico/Dinamica, pe lângă siglele AMG "regulamentare", prezente și la exterior.

Mercedes C-Klasse Coupe: imagini și detalii oficiale cu cel mai nou membru al familiei din Stuttgart

Așa arată interiorul lui Mercedes-AMG C63 Coupe.

Urmareste Automarket
Varianta standard a lui Mercedes-AMG C63 Coupe asigură resurse generoase din V8-ul său de 4.0 litri, care anunță 476 CP și 650 Nm. Modelul este oferit în standard cu o transmisie automată AMG Speedshift MCT cu șapte trepte, care îl ajută să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.0 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, la fel ca la varianta S, dar ambele versiuni ale coupe-ului de performanță de la Mercedes-AMG pot să atingă un maxim de 290 km/h dacă sunt configurate cu pachetul AMG Driver.

Motorizarea din dotarea variantei de performanță a lui C-Klasse Coupe este un V8 twin-turbo de 4.0 litri.

Esential 8.6 litri la sută este consumul mixt declarat al ambelor variante de putere ale lui Mercedes-AMG C63 Coupe.
Versiunea S a lui Mercedes-AMG C63 Coupe vine tot cu motorizarea V8 twin-turbo de 4.0 litri, dar care dezvoltă 510 CP și 710 NM.
Datorită resurselor suplimentare, accelerația de la 0 la 100 km/h este realizată în numai 3.9 secunde. În mod evident, reprizele asigurate de această variantă sunt superioare față de cele furnizate de C63-ul de 476 CP și 650 Nm. În plus față de fratele său, C63 S Coupe se bucură de suporți motor dinamici, care stabilizează propulsorul la accelerări puternice.

Via Mercedes-AMG


Comentarii (13)

  • defart
    ....4 secunde....mult pre mult.
    4 27
  • Foarte bun concurent pentru M4. Mai multa putere decat un M4 si un cuplu mai mare. Sunt convins si ca motorul suna mai bine avand in vedere ca este un V8 fata de 6 in linie. Fiind o masina de performanta ramane sa vedem pe circuit un head 2 head intre cei doi. Posibil ca M4 sa fie un pic mai agil cand este vorba de circuit.
    Overall o masina foarte reusita
    16 2
  • Ionescu Achimovici Mihailov
    Slabe performante pt anul 2015, daca ne gandim ca a mai scazut in greutate, iar motorul este unul mai potent. Lexus RC F face 0-100 in 4,5 sec si este cea mai grea din segment, are aprox 2 tone. Cadillac ATS -V il bate la orice capitol de-i sar suruburile.
    9 27
  • Da foarte "slabe".
    Comentatorii din tribune:))

    Am C 55 AMG 2006."The car of my life".Adrenalina maxima,cand se ia dupa mine ,un sofer cu o masina din asta "TDI" 2015 si observa ca este net inferioara la toate capitolele.
    C-ul meu nu este "tradat" de nimic la esterior.Doar kitul de caroserie,franele,4 evacuari si cei 362 cp de sub capota.
    Cine baga o rabla din asta in curte devine fan"forever",buzunarul sa-l tina pentru benzina si anvelope.Achizitia deasemenea !
    17 2
  • Scorpionul_negru
    @defart
    Da...ma asteptam la un 3.5 sec. Dar de...e bine si 3.9/4.
    3 6
  • Atat Mercedes C-Class cat si Cadillac ATS-V bat M3 la momentul actual. Ambele masini au un timp de aceleratie identic si mai multa putere ca M3. ATS-V-ul are avantajul faptului ca-i ceva mai usor si are o viteza maxima nelimitata electronic, pe cand Mercedes are motor V8 si mai multa putere. Bijuterii toate dar BMW cam ramane in urma. Intotdeauna voi prefera Cadillac. Singurul lucru fain la Lexus RC-F este motorul ala V8 aspirat natural, si eventual interiorul. In rest, nu-i prea competitiva in clasa asta.
    8 2
  • Se incadreaza in noua tendinta de design Mercedes : tot mai grotesc si anost. Acelasi design plictisitor , aceleasi motoare de 6 ani , nimic nou ....
    4 18
  • Madalin
    Tocmai are un motor nou ... jesus; tocmai au schimbat designul interior ... voi macar stiti ce vb?
    12 1
  • Sam , cand te-ai urcat ultima data intr-un Cadi> Sau intr-un Lexus?
    4 2
  • Mercedes ar trebui sa faca un convertible pe C klasse, nu pe E
    1 5
  • AMG fan
    Pai asta e ca toti neavenitii isi dau cu parerea. Va recomand din suflet macar un testdrive sa faceti cu noul C63. E fenomenal. @ivanoff a reusit din nou sa bage lexus-ul jn discutie, penibil.
    8 2
  • Daca e twin-turbo e partz de masina.II mai pun Mansory 7 turbine si e bomba.La reciclare tractoristilor !
    4 7
  • yellowstone
    Din ce am vazut in presa auto straina,Cadillac ATS-V si CTS-V bat cam tot ce misca pe segmentele lor. Americanii sunt pe val.
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru