Feedback

Salonul Auto de la Frankfurt 2017

Noul Bentley Continental GT: motor turbo de 6.0 litri și 635 de cai putere și cutie de viteze cu dublu ambreiaj cu 8 trepte (UPDATE FOTO)

Publicat Miercuri, 13.09.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 6
Noua generație Bentley Continental GT vine cu câteva noutăți interesante la design, iar motorul twin-turbo W12 de 6.0 litri furnizează 635 de cai putere și este cuplat la o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 8 trepte.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cu două săptămâni înainte de Salonul Auto de la Frankfurt, Bentley a dezvăluit aproape toate detaliile despre noua generație a lui Continental GT.

Noutățile sunt destul de semnificative, în condițiile în care constructorul a adus modificări de design, dimensiunile generale au suferit schimbări, iar aspectele tehnice au fost de asemenea îmbunătățite.

Bentley Continental GT: date esențiale:

● designul noii generații este inspirat din conceptul EXP 10 Speed 6, astfel că forma generală a modelului a devenit mai dinamică;

● ampatamentul noii generații a crescut cu 110 milimetri, în timp ce lățimea este cu 25 de milimetri mai mare. Creșterea în dimensiuni a fost generată de utilizarea platformei MSB a Grupului Volkswagen, aceeași folosită și pentru Porsche Panamera;

● spatele a trecut prin cele mai mari transformări, în special datorită blocurilor spate eliptice care oferă modelului un aspect mai elegant;

● în ciuda creșterii în dimensiuni, masa totală este de 2.250 kg, astfel ca noul GT este cu circa 85 kg mai ușor decât predecesorul său; în standard, noua generație este echipată cu jante de 21 inch, însă opțional poți alege și jante de 22 inch;

● din punct de vedere tehnic, la lansare, noul Continental GT este echipat cu o versiune îmbunătățită a motorului wtin-turbo W12 TSI de 6.0 litri, care acum furnizează 635 de cai putere și un cuplu de 900 Nm, ceea ce îi permite să ajungă la 100 km/h în numai 3.7 secunde. Viteza de top este de 333 km/h;

● puterea este transferată prin intermediul unei cutii de viteze automate cu dublu ambreiaj cu 8 trepte, o premieră pentru Continental GT;

● noua generație este echipată cu un sistem micro-hibrid prin intermediul unui acumulator de 48 de volți care permite reducerea consumului de carburant la rularea cu anumite viteze și utilizarea eficientă a funcției stop-start;

● direcția beneficiază acum de asistenta electrică, ceea ce oferă un feedback mai precis pentru șofer;

● Bentley susține că opțiunile de personalizare sunt practic nelimitate: există 17 culori pentru caroserie cu 70 de nuanțe, 15 culori pentru covorașe sau 15 variante pentru tapițeria interiorului; sistemul infotainment este dominat de un display cu diagonală de 12.3 inch care se poate roti;

● noul Continental GT este disponibil cu două pachete. Pachetul City Specificație este dedicat călătoriilor în orașe și include sisteme de asistență precum avertizare pentru pietoni, recunoașterea semnelor de circulație și sisteme de frânare, în timp ce pachetul Touring Specification este dedicat călătoriilor lungi și beneficiază de sisteme precum adaptive cruise control with traffic jam assist, active lane assist, head-up display sau night vision.

Producția noului Bentley Continental GT va începe spre finalul anului, în timp ce livrările sunt programate să înceapă în primăvara lui 2018 la prețuri care nu au fost încă anunțate.

Via Bentley


Comentarii (6)

  • 1. asa cum banuiam Bentley va pastra arhitectura de design acestei masini peste timp si doar o va rafina in genul Porsche 911
    2. fiind noua desigur ca arata mai bine insa vechea generatie parea mai inchegata
    3. interiorul este absolut superb... peste Mercedes S-Coupe sau Rolls Royce Wraith/ Down
    4. cea mai mare hiba ramane masa destul de ridicata pt o masina oarecum sport... 2250 kg in timp ce Mercedesul S-Coupe S65 AMG cu performante asemanatoare are 2185 kg (ma asteptam ca noua generatie sa nu depaseasca 2,1 tone daca e sa ne orientam dupa sedanuri de lux gen BMW seria 7 care pleaca de la putin peste 1,7 tone si doar cu motorul V12 depasesc de putin pragul de 2 tone)
    3 9
  • Adrian C
    Interesant spatele....nemaiintalnit la o alta masina. Interior frumos...sport si elegant in acelasi timp. Lateral fluid si elegant. Tehnic nu cred ca are rost sa comentam. E prea bun. Calitatea materialelor cea mai buna...doar e un Bentley. Dar ce ne facem cu fata ? Mi se pare uratel....e prea botocanos...prefer oricand prima generatie din fata. In rest o evolutie in bine.
    13 3
  • Mihai: Testerul depisteaza scurt circuit opel astra G 1.6v? Raspunde
  • someone
    pt o masina sport nu era mai potrivit V8-ul 4.0 cu aceeasi putere, si mai ales disponibil si in versiune hybrida cu peste 700 cai?
    dar cat de bine arata comparativ cu versiunea anterioara....
    5 6
  • Abrahamovici Milov
    Nu pot caracteriza acest model decat in doua cuvinte:

    Exterior ''chicios''

    Interior : Copy-paste de la Porsche, o marca mult mai ieftina
    3 15
  • o masina cu o linie sportiva splendida cu interior pe masura dar partea frontala e clasica ...nu merge cu restul de nici un fel
    3 3
  • Mafioso, dacă și Bentley poate fi un kitsch, atunci ȋnseamnă că n-ar mai fi nimic de ȋnțeles din universul auto…Chiar și la noi ȋn rromanika, un Lexus se poate pierde ușor ȋn mulțime…dar cele două mărci englezești etalon aparțin, evident, unei cu totul alte ligi și nu pot lăsa indiferent nici măcar pe cineva care, din fire, n-are nicio tangență cu mașinile (nu știință, nu pasiune, nu permis).

    Recunosc spășit că mai scap și eu libelule pe gură, dar parcă nu cu atâta seninătate ca tine…Ești incomparabil pe Terra! Ȋn orice caz, sunt curios dacă, după atâția ani de propagandă feroce, agresivă și neobosită pro-asiatice, ai reușit să convingi și să “deturnezi” un singur cititor AM spre preferințele tale, ba mai mult, dacă l-ai și determinat să-și ȋndrepte pașii către un showroom , unde să fie tentat să ia ȋn calcul o eventuală achiziție…Hm, cum stai cu evaluarea “profesională” ? Te iei de mână cu un alt monument de “eficiență” (avalanșă de achitări din partea instanțelor judecătorești pentru lipsă dovezi, abuzuri și ȋncălcări ale dreptului fundamental la apărare, aviz negativ din partea CCR, raport incriminator ȋntocmit de Inspecția Judiciară etc.), recte Kövesi? Apropo, invit-o cu curaj ȋntr-o japă de-a ta, dar atenție, că fostul ei amant, Coldea, a ieșit odată ȋn decor (nu știu dacă din cauza stării de ebrietate sau din cauză că ea i-a verificat ȋn mod inoportun schimbătorul de viteze; cert a fost că slugile lor au mușamalizat cazul, implicit au ignorat pagubele). Hai la bună revedere!
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru