Feedback

Salonul Auto de la Frankfurt 2017

Noul Dacia Duster este aici. Galerie foto cu a doua generație a SUV-ului românesc

Publicat Miercuri, 30.08.2017
de Bogdan Mirică
Comenteaza 39
După o așteptare îndelungată, Dacia a publicat primele imagini și informații ale noii generații Duster. Modelul vine cu un design care nu se îndepărtează foarte mult de limbajul estetic al brandului românesc.

Te ajutăm să primeşti oferte speciale personalizate direct de la cei mai apropiaţi dealeri.

Dacia Duster (2013-2017)
Cere ofertă

În 2010, românii făceau cunoștință cu un model sortit să devină mai popular decât Logan-ul care ajunsese în paginile tuturor publicațiilor de specialitate din Europa. Nimeni nu se aștepta ca Duster să intre pe sub pielea clienților de pe Bătrânul Continent și nu numai.

Însă Dacia a fost unul dintre producătorii care a profitat din plin de pe urma exploziei segmentului SUV-urilor, reușind să vândă peste un milion de Dustere.

La șapte ani de la debut, constructorul din Mioveni trage cearceaful de pe a doua generație Dacia Duster. Programat să fie expus în fața publicului în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, la mijlocul lui septembrie, noul Duster nu ne-a rezervat surprize majore la nivel estetic.

Echipa condusă de Laurens van den Acker, șeful de design Renault, a continuat aspectul robust al SUV-ului românesc și nu a abandonat look-ul care recomandă mașina pentru rularea în teren accidentat.

Esential 7 ani au trecut de la debutul primei generații Dacia Duster.
17 inch este dimensiunea jantelor instalate pe Duster.
Partea frontală vine cu o nouă semnătură luminoasă a LED-urilor diurne, cu o grilă încadrată de blocuri optice noi, cu nervuri redesenate pentru capotă și cu scutul amplasat în partea inferioară a barei frontale, de culoare crom satinat, menit să evidențieze și caracterul 4x4.

Profilul a primit un parbriz amplasat cu 100 mm mai în față și mai înclinat comparativ cu vechiul model, noi bare de pavilion, pasaje ale roților ceva mai generoase și jante de 17 inch.

În partea din spate, Dacia ne-a rezervat o serie de surprize care încep cu designul stopurilor. Acestea flanchează hayonul și au preluat semnătura luminoasă cu patru carouri de culoare roșie, întâlnită și la faceliftul lui Sandero și Logan. Corespondentul scutului frontal este protecția spoilerului posterior, vopsită de asemenea în crom satinat.

La toate acestea se adaugă o nouă culoare de caroserie, botezată Orange Atacama.

Dacia nu a oferit imagini cu interiorul noului Duster, dar promite că va dezlega misterul în data de 12 septembrie, în prima zi de presă a Salonului Auto de la Frankfurt. Comunicatul de presă anunță doar că noul Duster va primi materiale cu o calitate îmbunătățită și o serie de echipamente noi, implicit tehnologii superioare generației actuale.

CITEȘTE ȘI:

● REPORTAJ Strict Secret: Noul Dacia Duster s-a dezbrăcat de secrete la Paris în fața Automarket

INTERVIU Laurens van den Acker, Director de Design Renault Group: Atunci când vezi noul Duster pe stradă, înțelegi cât de mult s-a schimbat


Comentarii (39)

  • Costel
    38 95
  • Clique
    19 47
  • Marius Cristian: Ulei in vas de antigel. ma puteti ajuta? Raspunde
  • schimbarile sunt observabile doar daca generatiile sunt una langa alta.
    In stilul Renault e mai mult o evolutie in design si mai putin o revolutie. Este EXACT ce fac si germanii aia cu masina lor populara. Dar clar masina e modernizata si fata aia numai arata ca dracu'...are ceva (pastrand proportiile) din Nissan. Si e mai bine. Stopurile nu ma incanta.

    In asteptarea detaliilor legate de interior....devine chiar interesanta.

    PS. Costel...butthurt, plimba ursu'!
    40 12
  • 15 27
  • duster 1.5 dci
    26 46
  • Arată promițător. Nu avea rost să schimbe radical o rețetă de succes (vezi vânyările din ultimii ani), deci e logic că au făcut doar un refresh optic și îmbunătățiri la partea de calitate a materialelor. Prevăd un succes mai mare ca și al generației anterioare, cu condiția să pluseze ceva și la motorizări - poate 1.6 dci și ceva benzinar mai puternic, și ceva opțiuni suplimentare la partea de siguranță.
    36 4
  • Prince Mohamed Parish vounthe
    "este frumos Suv-ul Romanesc Dacia Duster 2 "la farurile din fata adica ochi noului Dacia Duster 2 se aseman ceva cu sedan-ul Dacia Logan 2 restilizat si este frumos bravo Dacia iar la Stopurile din Spate Wow Am ramas putin Suprins Not bad chiar copiaza farurile crossoverului mic american Jeep Renegade chiar imi place si este frumos suv-ul chiar daca este putin mai inalt la lungime decat prima serie Dacia Duster 1 suv bravo Dacia :) :-) (y) (y) !
    15 7
  • Mie imi place mult cum arata. Intradevar, nu-i o revolutie, dar asta e un lucru bun in opinia mea. Intotdeauna mi-a placut cum arata Duster, in special dupa facelift. Acum, desi liniile design sunt similare, proportiile sunt mult mai bune si designul arata mult mai rafinat si bine pus la punct. Pentru un SUV low cost arata excelent dupa parerea mea.

    Stopurile funky arata bine de asemenea. Se vede ca au facut imbunatatiri si la capitolul siguranta datorita faptului ca stalpul A este mult mai gros. Rigiditatea structurala sigur a fost imbunatatita. Acum sa vedem motorizarile si interiorul.
    26 2
  • Aciduzzu
    În prima poză vad că, în sfârsit, au pus senzor de ploaie si senzor de lumină. E un inceput promitător.
    19 1
  • Costel
    8 58
  • 7 43
  • @Costel
    Te stiu si de la alte comentarii oligofrene legate de Duster (de exemplu ala cu pretul corect)... deci ai tu ce ai cu frantujii care vor sa-ti bage pe gat Duster la un pret mega evaluat ...te compatimesc, chiar asa de rau ai ajuns? Nu poti sa le faci o plangere penala pentru maltratare si abuz?
    Stii ce cred eu? Ca tu nu poti sa fii chiar asa de cretin cum vrei sa pari in comentarii si numai vrei sa 'te distrezi' aruncand cu comentarii 'smechere' ca sa intarati lumea de pe aici.
    Si apropos, aia cu 'gaseste cele trei diferente...' cred ca chiar ti se potriveste, poate pana la Craciun le gasesti...
    Si lasa clujenii in pace, ca ii faci de rusine cu comentariile tale. Mai bine nu pomeni nimic...
    32 8
  • Cristi: Ce masina de servici sa-mi iau? Raspunde
  • Costel
    3 32
  • someone
    design-ul e o evolutie usoara, dar placuta.
    interiorul ramane pentru frankfurt.
    au pus roti de 17 pe el: asta inseamna ca( cel putin parerea mea ) vor fi motoare de 1.6 atat diesel cat si benzina turbo. sa ma explic...pt un suv 2018 motorul de 1.5dci , facuty in 2000 e super depasit moral, iar grupul are la dispozitie1.6 dci in doua variante de putere. spun ca va fi si 1.6 benzina turbo, pentru ca sub nici o forma 1.2 nu va invarti cum trebuie acele jante pe 17 .
    7 8
  • Marian
    Romani haideti odata in viata sa nu mai fim atat de hateri si sa vedem dinr-o cu toata alta perspectiva, conduc de mic masini impunatoare care intorc privirile pe strada si nu m-as fi gandit niciodata ca o dacie ma poate face sa o plac la prima privire.. eu spun ca duster-ul asta are potential si ma gandesc bine sa il trec pe lista, numai gandul cum ar arata cu set de jante pe 19 inchi pe culoarea neagra din fabrica si toate acele elemente de caroserie realizate din plastic dur aparent banale, vopsite in acelas stl cu caroseria simplist... dar de efect.. cat despre motoare sunt de parere ca orice motor isi are avantajele lui si dezavantaje insa eu cred ca sunt tot ce e nevoie pentru piata nu vad pe nimeni sa se planga.. multumesc!
    16 3
  • Tudor P.
    Unii au mancat chestii maro fata de Duster iar acum sunt ofticati ca nu au avut dreptate. Chiar arata bine si nu isi avea rostul o modificare majora. Mancatorii de maro care critica Dacia au probabil VW care la fel, nu aduce modificari substantiale de la o generatie la alta. Dar ce sa faci cu ipocrizia asta?
    Aciduzzu nici nu trebuie sa puna asa ceva. E un SUV low cost. Pe mine unul nu ma intereseaza acesti senzori care sunt pentru puturosi care nu sunt in stare sa dea drumul singuri la stergatoare, sau au o mana ocupata cu telefonul.
    13 7
  • E o evoluție plăcută, iar dacă interiorul va fi adus la nivelul designului exterior, ar fi o opțiune demnă de luat în seamă. Interioarele mediocre constituie cel mai mare neajuns al brandului românesc. Dacă ar avea ergonomie la nivelul Renault din 2010 și materiale de aceeași calitate, nu ar avea rival pe piață. Aș cumpăra cu dragă inimă un Duster, dacă interiorul s-ar ridica la nivelul exterirorului prezentat.
    16 4
  • Marcos
    Nu am fost niciodata un fan Duster, dar acesta arata foarte bine, mult mai matur, mult mai inchegat. Locuiesc in Londra, va spun ca aici am vazut mai multe Duster-e ca la Bucuresti. Le plac englezilor, mai ales ca e un SUV la pret de Smart sau Suzuki Swift. Un coleg engelz a vazut primele poze si a ramas foarte incantat. A zis scurt: Next month I will buy this beauty! Mi-a placut mult bucuria din ochii lui, si mi-a placut si mie noul design. Bravo Dacia!!
    31 3
  • Florin
    1 15
  • 1 11
  • Catre carcotasi:
    Retineti aspectul Noul Duster este 100 % masina absolut noua.
    Pentru cunoscatori, este aplicata reteta nemteasca, uitati-va la Golf, 5,6,7
    5 este identic tehnic cu 6, difera spectaculos la Design
    7-le este similar cu 6 dar este 100% o alta masina...
    Imi pare bine ca au pastrat designul original, il pride bine si are deja o figura cunoscuta si apreciata.
    Felicitari Dacia, Duster va fi un nou succes !!!
    36 4
  • 2 13
  • Costel: Bmw 320 ( f30 ) sau Mercedes w204 ? Raspunde
  • @Tudor P.

    am avut masina la care a trebuit sa iau stergatorul si sa-l misc cu mana stanga in timp ce volaneam cu dreapta...pe aceeasi masina careia i se blocase , la un moment dat rulmentul spate tocmai in creierul muntilor. Ne-am dat jos ne-am scos sculele si problema rezolvata.

    Stergatoarele automate nu sunt pentru puturosi, e un "future" ce tine de siguranta in primul rand. Si ca sa stii...parchez intotdeauna cu spatele, pe laterala ori perpendicular. Pentru ca imi place.

    Sper ca Duster "sa stie" o sumedenie de lucruri noi.
    3 3
  • Regula numarul 1; Nu schimbi radical niciodata un design care se vinde bine (VW Golf, Porche 911 sund de departe cele mai bine vandute in segmentul lor). Pacat ca multi nu pot sa inteleaga asta si ca Dacia e cea mai vanduta masina low cost si asta va ramane pt ca merge bine si face profit cu strategia asta.
    25 1
  • https://www.youtube.com/watch?v=ezF3V3SYc9U

    QED...apropo de discutiile de mai sus
    2 0
  • Imi place ca fiind Dacia, toata lumea arunca cu pietre. Dar cand apare un alt 911 care arata LA FEL ca cel din 1960, toata lumea e extraordinar de incantata.

    Suntem comunisti inca. Ne place sa ne taiem craca de sub picioare, si nu stim sa apreciem un lucru care este al nostru. Mereu ne uitam in gradina altora si ne intrebam de ce noi n-avem.

    Asa si cu Duster-ul asta. Mie imi place foarte mult masina. Este o prezenta mult mai placuta ca versiunea anterioara. Dar spatele parca nu se leaga de fata cumva... Asteptam cu interes interiorul.
    23 1
  • Nelu Pantofaru'
    Traim vremuri interesante. Chiar arata foarte foarte bine masina si aduce un aer proaspat exteriorului. Diferentele de design desi nu sunt majore, se pot vedea si poti trage concluzia ca e un model nou. Daca la interior va fi o "revolutie" atunci chiar o sa fie urmatoarea masina.
    14 1
  • @Florin daca Duster are punți rigide Golf 7 cum le are?! Ca sa ști într-o tara cu drumuri proaste este bine ca suspensie sa fie mai "moale" in plus tu compari un SUV cu o compacta las-o in balta.
    @ionut nemții nu prea au nevoie de aer condiționat, GPS este inutil pentru a doua mașină ca sa se duca la muncă, cruise control de asemenea, un radio este suficient, nu au roata de rezerva, deh sunt mai zgârciți la noi costa 7150€ mașina lor de 7400€
    6 1
  • Asteptam cu interes Duster Pick-Up Double cabin.
    3 0
  • ca in romania
    Eu cred ca inteligentii din comentarii au uitat ca totusi este vorba despre Dacia Duster, o masina LOW COST. Ce anume vreti de la masina asta, optiunile de pe Rolls Royce, 3.0TDI sa arda valoarea in voi?

    Mai apare si despteptul suprem care o compara cu Golf 7....are o logica de n-ai vazut. Treziti-va la realitate si nu mai comentati de masini de buget cum ca nu-s comparabile cu masini de 30-40.000 de euro.

    Daca nu-i buna, luati-va X5 si Q7 fratilor, da vedeti ca alea nu mai costa 20.000 de Euro, alea costa mai mult decat casele voastre.
    12 2
  • 4 15
  • Imi aduc aminte cum a ajuns Renault sa fie detestat in Romania. Cand a aparut Megane 2, cei care erau prea domni sa fie vazuti intr-o Dacie, au inceput sa vanda toate terenurile familiei si sa-si cumpere un Megane nou. Din motive inexplicabile, asteptarile lor de la acea masina erau niste asteptari pe care nici un cumparator de Aston Martin nu le are. Ca sa nu mai vorbesc de frustrarile ca a indraznit sa se strice masina dupa ce a mers cu ea 8 ani si juma de milion de km...ca deh, a luat-o de noua, nu-si mai permite alta in urmatorii 20 de ani.

    Cam aceasi mentalitate si in cazu acestui Duster, oameni care au niste asteptari nu prea conectate la lumea reala.
    5 1
  • Costel: Bmw 320 ( f30 ) sau Mercedes w204 ? Raspunde
  • asteptam duster in 3 usi
    0 0
  • masina asta arata bine si inainte si la pretul mic se vinde bine pe piata europeana ..asta de acum e si mai faina ..sigur la o masina de succes nu e nevoie de multe modificari ..si cred ca motoarele de la renault sint fiabile si i-ti dau satisfactie pe toate drumurile ..felicitari Dacia si reno
    2 2
  • baubau
    1 7
  • ai dreptate partial. Oamenii au asteptari mari datorita pretului iar majoritatea isi cumpara Duster fara a-l folosi in off-road, pe post de masina de familie si implicit masina de oras. Lumea e intr-o schizofrenie de cativa ani cumparand SUV uri cu care merg preponderent urban. Un Duster mai bine echipat e cam 17.000 de euro. La banii astia pana acum puteai sa-ti cumperi o compacta (cu care ai face acelasi lucru, adica sa mergi pe sosea) gen Focus, Astra, Octavia...etc. care erau si cred ca vor fi in continuare net superiaore ca si calitatea a fabricatiei. Ok, nu sunt SUV-uri, raportat la clasa SUV pretul este excelent, dar de aici cred ca vine asteptarea nerealista a orasenilor.
    5 0
  • @haha Renault si-a dat cu stângul in dreptul când a vândut Clio Symbol la noi ajunsese chiar mai ieftin decât Loganul.
    In rest romanii sunt fani mașini germane
    1 1
  • pe youtube azi a anuntat motorizari de 1.2 si doar de 1.5 diesel la noul duster. Nasol
    1 0
  • @geani
    Sa nu uitam ca Dusterul este "low cost" daca la pretul ala poti zice asa. Un motor mai potent impreuna cu noile schimbari probabil ca ar sari pretul la varianta "full" de 20.000, un pret psihologic pe care marketingul Dacia probabil nu-l vrea momentan in portofoliu, asta pe langa faptul ca respectivele modele nu prea vor avea cerere incat sa justifice introducerea lor in fabrica.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru