NEW YORK 2011: Jaguar XF Facelift - un XJ mai mic
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
După ce în 2007 a lansat o nouă generaţie XF radical schimbată faţă de anterioara, Jaguar prezintă astăzi la New York faceliftul acestui model. Unul şi el foarte mult schimbat, care apropie modelul britanicilor de fratele mai mare şi mai recent lansat XJ.
Schimbările la faţă operate pe caroseria lui XF sunt reperabile imediat, un neavizat putând să jure că are în faţă un XJ. Motivul este reprezentat de blocurile optice identice ca formă cu cele ale lui XJ şi grila faţă care şi-a schimbat şi ea designul. Conform comunicatului oficial Jaguar, multe dintre liniile noului XF au fost preluate de pe conceptul C-XF.
Spatele noului Jaguar XF Facelift a beneficiat şi el de tratament estetic, stopurile evoluând în raport cu versiunea 2007-2010 şi aducând cu cele ale unui Aston Martin ceva mai cu picioarele pe pământ. Bagheta cromată - o "semnătură" a lui XF - este şi ea remodelată.
La interior, Jaguar a schimbat scaunele şi grafica display-ului pe care sunt monitorizate funcţiile vitale ale maşinii.
În plus, schimbările ating sistemul audio şi nuanţele de culoare disponibile la bord.Aşa cum era de aşteptat, recent anunţatul motor diesel de 2.2 litri şi 190 de cai putere îşi face debutul sub capota lui XF Facelift. Motorul are un cuplu maxim de 450 Nm, în timp ce emisiile anunţate se ridică la nivelul de 149 de grame CO2/km, aceasta cifră subliniind de altfel faptul că vorbim despre cel mai eficient model Jaguar produs vreodată. La acest titlu "onorific" pune umărul şi noua transmisie automată cu opt trepte şi sistemul Start-Stop disponibil încă din versiunea standard.
Odată cu noul XF Facelift, Jaguar a prezentat şi versiunea restilizată a lui XFR, varianta de performanţă a sedanului de segment mare produs de constructorul britanic. Aceasta preia elementele macro de design prezente pe noul XF şi le duce înspre o zonă ceva mai dinamică din punctul de vedere al look-ului general, cu mici amănunte diferite faţă de versiunea "normală". Deşi fanii mărcii aşteptau un binemeritat XFR-S de 550 de cai putere care să rivalizeze cu versiunile AMG şi M ale rivalilor, motorul de pe XFR rămâne neschimbat: V8 de 5.0 litri şi 510 CP.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Pentru un TOP manager sau CEO merge. Nu poti sa te dai jos din asa masina in trening cu geaca de piele si sapca mancand shaworma
....................................................................
Acum e ... exceptionala, nu doar frumoasa, ci si desteapta(a se citi eficienta)