OFICIAL: El e Bugatti Veyron cabrio!

De Mircea Meșter
Publicat Duminica, 17.08.2008
Fenomenul Veyron se descopera: aceiasi 1001 de cai, aceeasi viteza maxima, de 407 km/h. De aceasta data, sub cerul liber.

Esential

360 de kilometri pe ora este viteza maxima a lui Veyron Grand Sport cu plafonul demontat.

Dupa luni intregi de asteptare si dupa ce fanii modelelor de serie exclusive au suferit in lipsa imaginilor oficiale, Bugatti a decis sa sparga gheata si sa il prezinte, asa cum este el, pe ultimul venit in familia Veyron: versiunea Grand Sport. Sau, altfel spus, varianta cabrio a modelului creat de marca franceza de origine italiana.

Diferentele fata de versiunea clasica, cu plafon fix, sunt evidente si se intind pe o plaja care pleaca de la elemente tehnice de constructie si ajung la pret. Astfel, Bugatti Veyron cabrio are parbrizul ceva mai inalt decat cel al versiunii coupe iar blocurile optice au primit cateva elemente noi. Peste toate vine insa plafonul transparent detasabil din policarbonati, care asezat in locul sau leaga perfect montantii parbrizului de cele doua prize de aer pentru racirea motorului. Acoperisul se demonteaza manual, viitorii posesori ai modelului urmand sa fie nevoiti sa il aseze in garaj pana la intoarcere. Acestia nu vor fi amenintati de o eventuala ploaie, deoarece inginerii Bugatti au gandit un plafon de tip soft-top care se deschide ca o umbrela si care este asezat tot timpul in spatiul destinat bagajelor.

Veyron Grand Sport dispune de acelasi motor W16 de 1001 cai putere mostenit de la "fratele" coupe, viteza maxima a versiunii cabrio nefiind schimbata: 407 km/h. Vorbim insa de cifra maxima care poate fi atinsa cu plafonul montat. Asta pentru ca, in versiune decapotata, Veyron cabrio ajunge la un maximum de 360 km/h. Cifra scade simtitor daca in calcul este luat soft-top-ul de ocazie, posesorii fiind amenintati de pierderea acestuia daca ruleaza cu mai mult de 130 km/h atunci cand apeleaza la "solutia de avarie".

Bugatti Veyron Grand Sport va fi construit intr-o editie limitata de 150 de exemplare, pretul fiecaruia urmand sa fie de 1.4 milioane de euro. Cu 300.000 de euro mai ridicat decat cel al versiunii coupe. Pe piata libera vor ajunge insa doar 100 de exemplare, primele 50 fiind deja rezervate de cei mai fideli clienti ai marcii.

via | Bugatti 

Comentarii (13)

  • marius
    Bugatti Veyron Grand Sport
    bijuterie masina asta ...:X
    0 0
  • Gorge Becali
    Iau si eu una sa moara dusmani mei dang dang
    0 0
  • dadada
    SPLENDIDA MASINA ! FRANCEZII FAC MASINI INTERESANTE! INTR-ADEVAR O MASINA EXCLUSIVISTA , DAR , CA TOATE CELELALTE DE GENUL ASTA , INUTILA !
    ORICUM ,"ALLEZ VEYRON"!
    0 0
  • george
    SNOBUL ABSOLUT
    Daca decapotabila obisnuita e masina pentru snobul obisnuit, Bugatti Veyron cabrio e pentru snobul absolut...

    Pacat de tehnologie...
    0 0
  • S-a vandut vreunul?
    Ca vreau sa fiu primu care trosneste unu cu ARO al meu din '70. Muhahaha!!!
    0 0
  • Andrei
    100 % VW
    Aceast supercar este doar asamblat in Franta. In rest este 100% Volkswagen.
    0 0
  • haha
    ce sa caute ma asta in frata? e facuta in germania, din orgoliu aia n-ar produce/asambla masina asta, sunt prea nationalisti.
    0 0
  • Victor
    Bugatti Veyron
    Bugatti Veyron este asamblat langa fostul sediu al lui Bugatti din perioada interbelica si anume Chateau St Jean din Molsheim,Alsacia-Franta.Acest castel a fost cumparat si restaurat de catre VW,fiind readus la stralucirea de altadata.
    0 0
  • dadada
    DA , AVETI DREPTATE , VEYRON ESTE O FIRMA FRANTUZEASCA ! ALLEZ VEYRON !
    0 0
  • sharl de gol
    ..
    mie mi se pare c-arata ca dracu
    0 0
  • interesant oarecum da mie se pare o porcarie sa lasi acoperisul acasa, daca incepe ploaia ce faci? oricum e seaca faza, la banii astia puteau gasi o solutie mai buna pt asta, si oricum care comenteaza de nemti si de vw si ii place veyron atunci sa stie k ei au facut motorul asta ;)
    0 0
  • dadada
    ar fi fost ceva sa fie facuta de francezi masina asta!mai scoteau si ei capu din c....
    0 0
  • Zagado
    @ufx
    !...inginerii Bugatti au gandit un plafon de tip soft-top care se deschide ca o umbrela si care este asezat tot timpul in spatiul destinat bagajelor."
    Deci, nu te ploua!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru