Salonul Auto de la Paris 2014

PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină

Publicat Joi, 02.10.2014
de Bogdan Mirică
Comenteaza 19
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 1
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 2
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 3
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 4
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 5
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 6
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 7
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 8
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 11
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 14
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 15
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 17
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 18
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 19
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 20
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 21
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 22
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 23
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 24
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 25
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 26
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 27
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 28
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 29
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 30
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 31
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 32
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 33
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 34
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 35
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 36
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 37
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 38
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 39
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 40
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 41
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 42
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 43
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 44
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 45
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 46
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 47
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 48
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 49
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 50
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 51
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 52
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 53
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 54
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 55
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 56
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 57
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 58
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 59
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 60
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 61
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 62
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 63
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 64
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 65
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 66
PARIS 2014 LIVE: Audi A6 facelift: design îmbunătăţit şi un nou motor entry-level pe benzină - Poza 67
Audi restilizează actuala generaţie a modelului A6 şi toate variantele de caroserie ale acestuia. Faceliftul aduce şi motoare noi, Euro 6, cu 22% mai economice.

Audi A6, rivalul lui BMW Seria 5 şi Mercedes E-Klasse, primeşte o binemeritată revizuire, menită să revitalizeze vânzările.

Modificările estetice sunt destul de modeste şi includ o grilă frontală retuşată, blocuri optice noi faţă şi spate, echipate cu lumini LED, spoilere cu un design diferit, praguri laterale şi evacuări redesenate. Cum era şi normal, partea frontală împrumută din tehnologia fraţilor mai noi, Audi A8 şi TT, adică farurile cu LED sau Matrix LED. Nu lipseşte nici semnalizarea dinamică, tot cu lumini LED.

Interiorul vine cu noi culori pentru tapiţerie şi cu scaune faţă ventilate şi cu funcţie de masaj. De asemenea, clienţii vor găsi un sistem audio operat prin intermediul interfaţei multimedia MMI şi o climatizare automată pe două zone în dotarea standard. Tot la capitolul tehnologie trebuie menţionat că noul A6 oferă o nouă generaţie a sistemului MMI, înnobilat de o placă grafică Nvidia, primul rezultat al colaborării dintre cele două companii. Nu lipseşte nici conexiunea de internet 4G, care facilitează accesul la aplicaţii online.


Lista echipamentelor de siguranţă s-a îmbunătăţit şi ea. Există un pilot automat adaptiv, o funcţie de monitorizare a benzilor de circulaţie, un sistem de anticipare a accidentelor oferit în standard şi un asistent la vederea pe timp de noapte, mult îmbunătăţit.

Nu lipseşte nici head-up display-ul cu noi funcţii de informare.

Motoare noi, care consumă cu 22% mai puţin

Modificări importante şi în gama de motorizări, unde găsim trei propulsoare TFSI revizuite, cu puteri cuprinse între 190 şi 333 de cai putere. Toate oferă un consum redus cu până la 22% şi respectă normele de poluare Euro 6. Lista propulsoarelor diesel este şi mai generoasă şi include cinci agregate cu puteri cuprinse între 150 şi 346 cai putere.

Esential 1535 de kilograme cântăreşte cel mai uşor Audi A6.
5.7 litri/100 de kilometri consumă cea mai economică motorizare pe benzină a noului A6 facelift.
4.2 litri la 100 de kilometri este consumul celui mai economic diesel din gama lui Audi A6 facelift: 2.0 TDI ultra.
O parte dintre aceste motoare au primit eticheta Ultra, care le califică pentru un consum redus şi emisii scăzute. Unul dintre ele este şi TFSI-ul de 1.8 litri, alăturat unei cutii S-tronic, gata să livreze 190 de cai şi un consum de 5.7 litri/100 de kilometri. Emisiile sunt şi ele reduse la numai 133 g/km. Ajută în acest sens şi masa totală de numai 1535 de kilograme.

De cealaltă parte, cel mai economic diesel, 2.0 TDI Ultra, poate consuma doar 4.2 litri şi emite 109 g/km.

Pentru a celebra 25 de ani de la introducerea tehnologiei TDI, Audi oferă şi versiuni Competition pentru A6 şi A6 Avant.

Acestea vin cu ceva mai multă putere stoarsă din unitatea V6 bi-turbo, de 3.0 litri. Mai exact, 346 de cai putere, administraţi cu ajutorul unei transmisii automate cu opt trepte.

Facelift şi pentru S6, S6 Avant şi RS6

Lista modificărilor va fi aplicată şi celor mai sportive exemplare din gamă: Audi S6 şi S6 Avant vor primi acelaşi motor V8 bi-turbo de 4.0 litri şi 450 de cai putere. Acesta garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în 4.4 secunde pentru sedan şi 4.6 secunde pentru break. Media de consum este şi ea de 9.2 litri pentru sedan şi de 9.4 litri pentru break. Ambele variante beneficiază şi de funcţia de dezactivare a patru dintre cei opt cilindri atunci când regimul de utilizare nu este unul intens, adică în oraş.

Vârful de gamă rămâne Audi RS6 Avant, care foloseşte acelaşi motor V8 bi-turbo de 4.0 litri, dispus însă la 560 de cai putere şi la un sprint de la 0 la 100 de km/h în 3.9 secunde. Chiar şi aşa, consumul este de numai 9.6 litri/100 de kilometri.


Comentarii (19)

  • Superba!
    41 14
  • Din '96 tot intr-un facelift o tin, la Porsche merge, la Audi... merge si la Audi daca ne uitam la vanzari.
    35 16
  • Suleyman Cunoscatoru
    Tot cel mai urat model din istoria A6 ramane. Daca l-as avea, l-as vinde si mi-as cumpara un Seria 5 sau E-class, sau poate chiar un S80.
    Astept sa vad noul model, ca schitele de pe un site nemtesc arata foarte tare.
    20 54
  • someone
    audi A6 cu masa totala de 1535 kg ?!?!?!? cand seria 5 si e-classe se invart in jurul a 1900 kg? asta e sigur o greseala
    18 24
  • Din punctul meu de vedere, aspectul exterior este fara repros, mai ales in varianta Avant, interiorul are anumite elemente care puteau arata mai bine, asta ca design, la calitate si la asamblare este perfect. Stiu, nu este cea mai fiabila marca din lume, departe de a fi fan Audi, dar A6 este un model reusit, in special variantele Quattro, trebuie doar sa mergi cu cateva sa intelegi cat de mult a crescut aceasta marca si de ce se vinde foarte bine si se tine scai de Bmw.
    37 1
  • ciocanelul lui thor, ori este copiat de la Volvo, ori invers
    11 27
  • f frumoasa masina! binenteles, breakul
    22 3
  • lorinczi.thomas, cand audi scotea A7 facelift cu "ciocanelul lui thor, XC90, nici nu avea led-urile montate pe el:-j. Nu ai sa vezi marca germana care sa copie dupa chinezii de la Volvo, eventual invers. Nu sunt fan Audi, insa sa fim realisti...
    26 9
  • @nome, Volvo Concept Coupe, septembrie 2013 la Frankfurt.
    4 13
  • @lorinczi.thomas: Octombrie 2013, poze spion cu A7 ori schite, nu mai stiu.Aveau ei timp de copiat de la un concept Volvo? Si oricum prima masina de serie cu aceste DRL-uri a fost A7, data viitoare Volvo
    @suleyman NEcunoscatoru Daca ai reusi tu macar sa mergi cativa kilometri cu asta ai da foc la S80.Am fost pasager dar am si condus mai multe modele Audi noi, si nu se compara XC90 cu Q7.Am stat in dreapta in ambele.De acum incolo cand scoate modelele noi Volvo putem face comparatii din astea.Iar gusturile nu se discuta, nu hotarasti tu care e cel mai frumos si care e cel mai urat.Dupa mine, trebuia sa puna alte evacuari sau alt spoiler la RS6, parca nu se potrivesc.Arata mai fresh Faceliftul dar nu imi place ca au stricat grila ca si la A7, in loc sa o lase ascutita in partea de sus, au facut-o mai hexagonala decat inainte.Ma refer ca nu se mai uneste direct cu partea superioara a grile, ci mai intervine o latura.
    16 2
  • @mowgli Debitezi cu privire la Audi.A6 C5 nu are nici o treaba cu A6 C7, cauta tu asemanari.La fel si C6 sunt 3 generatii pe care le deosebesti fara probleme.La fel si la A8,A4,A3.Aaa, ca in prezent seamana cam mult unele modele asta e.
    16 1
  • @Vabis explica-ne te rog si noua cam cum nu se compara XC90 cu Q7? Ma gandesc ca stand in dreapta ti-ai format o opinie completa.
    Cat despre asemanari.... cam toata lumea confirma ceea ce afirm eu cu mult timp inainte sa purtam noi conversatia asta, oameni platiti sa faca genul asta de comparatii. Sigur ca tu poti sa ai opinia ta si sa spui ca Audi a inventat volanul, ciocanul lui Thor, defapt insasi lumina a fost inventat tot de Audi.
    6 15
  • @mowgli La fel de multi pot sa confirme ce zic eu.Sunetul motorului e mult mai placut la Q7,e mai confortabil,spatios, calitatea la interior e superioara, sunetul mai bun, mai silentios si cu toate ca aveau la fel de multi km xc90 are greieri cand treci peste gropi.Dupa mine, are un spate abominabil xc90 si oricum e un dinozaur.
    11 1
  • @Vabis mai abominabil decat Q7... nu cred ca exista SUV
    Poate te intereseaza si ce zic jurnalistii, nu-s prea de acord cu tine.
    3 9
  • Bai mowgli, cum adica sa ma intereseze ce zic jurnalistii? Dar eu imprumut gusturile altora? La tine ar trebui, sa zici ca arata mai bine masina aia necioplita decat un q7....deja e o nepotrivire mare pt mine.Las-o moarta mai bine, imi pierd timpul cu tine
    6 1
  • Mecanicu'
    In acest moment clasamentul limuzinelor de lux se prezinta astfel:

    1. BMW seria 5 cea mai confortabila, rapida si economica limuzina

    2. Audi A6 limuzina cu cel mai calitativ interior si cea mai buna antifonare, toate geamurile, inclusiv parbrizul si luneta sunt laminate -duble, singura din clasa

    3. Mercedes clasa E - pe surt locul 3, nimic deosebit

    4. Volvo S80 - locul 4 la mare distanta de concurentii germani

    Asta inainte de lansarea Audi A6 facelift...sa vedem cum e noul A6 in teste...

    Pentru Romania eu cred ca cea mai potrivita varianta ar fi Audi A6 Allroad Quattro - calitate & polivalenta

    Nu sunt deacord cu SUV-urile uriase, greu de condus, consuma mult, scumpe de intretinut, polueaza mult, greu de gasit loc de parcare. Parerea mea.
    12 4
  • inexorabil
    Întotdeauna am susţinut (dacă nu în mod răspicat, atunci cu siguranţă am lăsat limpede de înţeles) că trebuie să fie o regulă decentă sau o normalitate subînţeleasă ca exemplarele aparţinând aceluiaşi model sau chiar aceluiaşi segment să semene leit între ele, dar astăzi parcă prea s-a împământenit năravul “economic” al hiperstandardizării…De exemplu, doar dacă mă uit sumar la orice Cadillac contemporan, deja mă apucă cefaleea. Practic, se investesc cei mai mulţi bani şi se depune efort pentru plămădirea unei singure concepţii (de fapt, se pleacă de la un prototip lansat oficial), după care sunt “dezvoltate” din dânsa X modele şi Y versiuni, la care se aplică Z facelift-uri şi T “gadget-uri”, iar toată această multiplicare febrilă a originarului (cu "r", nu cu "l") se petrece iute, automat, pe bandă rulantă, într-un climat "ideal" (a se citi: frumos amortizat, pardon, unanim acceptat) de sclavie industrială (până la urmă, ceea ce a încercat Saab înainte de epoca GM, în contra tuturor operatorilor din branşa pe patru roţi, şi anume o nouă viziune a eficienţei şi, totodată, o nouă paradigmă a calităţii --- “production teams versus production lines”, avea o noimă bine chibzuită, dar târziu am realizat unii dintre noi!). Evident, nimeni dintre cei incriminaţi nu va recunoaşte acest truc atât de…ieftin (şi la propriu, şi la figurat). Totuşi, orice dobitoc îl sesizează relativ uşor, fiindcă este perfect vizibil pentru public! Numai că de! astăzi cuvântul “mentalitate” nu mai admite pluralul, existând, în mod palpabil, verificabil, o singura mentalitate, proprie indivizilor percepuţi “în serie” de către protipendada ocultă care conduce lumea, astfel că Pământul este bătătorit acum de un singur om: omul-stereotip, care nu se mai gândeşte nici măcar la el însuşi (nemaiavând capacitatea de a gândi în vreun fel, cu atât mai puţin critic-selectiv) şi care evaluează, acceptă, adoră şi/sau imită tot ce este dresat nonstop să vadă, să audă şi să concretizeze, în timp ce, repet, sufletul îi este aplatizat ca o coală, ceea ce se traduce prin discernământ suspendat, moralitate vaporizată şi simţ estetic distorsionat…

    Aşadar, omului “în serie” nu i se cuvine decât maşina "în serie"...progresivă, la plural nemaiavând relevanţă decât…banii, şi încă foarte mulţi, dar aceştia sunt destinaţi numai…omului-tertip, alias geniul pustiu căruia i-a venit ideea fabulos de rentabilă de a inventa (la nevoie, folosindu-se inspirat de forţa devastatoare a legii) omul-stereotip, pe care l-a "calibrat" în aşa fel încât să prospere cu adevărat, ultracomod, fulminant, juris-securizat şi la nesfârşit (evident, crescător cantitativ & calitativ) pe seama acestui iremediabil…"fraier coclit" (electoral), că altfel nici c-ar putea, câtuşi de puţin !!!

    Ups! gata, am scris cam mult...şi doar tocmai ce-am promis că n-o mai comit :D
    1 1
  • world reject
    Audi A6 2.0tdi 2011 primul cu DRL- sub oglinzile farului.
    Revizie(filtre+ ulei) inclusiv placute frana fata-spate= 2756lei Cardinal Motors Ploiesti.
    0 0
  • Mecanicu ...daca tu consideri seria 5 cea mai confortabila masina inseamna ca nu ai condus niciodata un E classe sau un A6, dar na ...E classe nu este masina de mecanic. Ca posesor de mercedes pot spune ca E classe este cea mai eleganta, ca fan viteza, evident bmw, daca vrei luminite si cu fitze a6, asa ca ...punct.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru